۰ نفر

تست بینایی؛ صورت گمشده را پیدا کنید!

۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵
کد خبر: 662024
تست بینایی؛ صورت گمشده را پیدا کنید!

خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است. در تست بینایی امروز یک صورت بین دانه های قهوه پنهان شده است.

 به گزارش اقتصادآنلاین، خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. جالب است بدانید که چگونه برخی از چیزها دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است. 

تست بینایی امروز تصویر صورت مردی است که بین دانه های قهوه پنهان شده است. در نگاه اول به نظر می رسد که فقط تعداد زیادی دانه قهوه در تصویر وجود دارد. اما، اگر به اندازه کافی دقیق نگاه کنید، چهره یک مرد به راحتی بین دانه های قهوه قابل مشاهده است.

چالش های بیشتر؛ 

چند اسب در تصویر می بینید؟

۳۰ ثانیه برای پیدا کردن قورباغه فرصت دارید

۷ ثانیه برای پیدا کردن خرگوش برفی فرصت دارید!

اگر بتوانید ۸ حیوان را پیدا کنید یک نابغه هستید!

اگر ادعای تیزبینی دارید جواب بدهید! مارمولک کجاست؟

کارشناسان می گویند که اگر بتوانید در عرض سه ثانیه صورت مرد را تشخیص دهید، نیمه راست مغز شما فعالیت خوبی دارد. اگر پیدا کردن تصویر بین سه ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد سرعت پردازش اطلاعات در نیمه راست مغزتان عادی است. اما اگر پیدا کردن جواب بیش از یک دقیقه زمان برد، باید کمی نگران شوید، این میتواند نشانه تنبلی مغز باشد و باید به فکر روش های فعال کردن مغز باشید. 

تست بینایی صورت گم شده

به تصویر نگاه کنید و بگویید صورت پنهان شده در کدام قسمت قرار دارد؟

تست بینایی صورت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید چهره گم شده را پیدا کنید؟ برای این که راحت تر بتوانید به جواب برسید کمی شما را راهنمایی می کنیم: چشمان خود را به سمت نیمه پایینی تصویر هدایت کنید. یکی از دانه های قهوه ممکن است در واقع چهره یک مرد باشد. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حدس می زنیم تا حال آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید