۰ نفر

این تغییرات زندگی شما را فوق العاده می کند

۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبر: 660938
این تغییرات زندگی شما را فوق العاده می کند

دوست داشتنی بودن ربطی به ژنتیک ندارد و قابل یادگیری است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همه ما می خواهیم که دیگران ما را دوست داشته باشند. دوست داشتنی بودن یک ویژگی خوب است که باعث میشود هرکسی که این ویژگی را دارد براحتی بتواند وارد یک رابطه سالم بشود. دوست داشتنی بودن ربطی به ژنتیک ندارد و قابل یادگیری است.

ما تغییراتی که باعث میشود دوست داشتنی شوید را برایتان جمع آوری کرده ایم .هر کسی می‌تواند از این روش‌ها استفاده کند و نتایج عالی بگیرد.

مشتاق و پرانرژی باشید

یکی از جذاب ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که مشتاق باشید. مردم، زندگی روتین و خسته کننده ای دارند. همه ما مشتاق تجربه احساسات مثبت و قوی مانند هیجان و شادی هستیم. هنگامی که با سطح بالایی از اشتیاق با مردم صحبت یا تعامل میکنید ، آنها را از روال خسته‌کننده‌ زندگیشان خارج می‌کنید و به آنها احساس قدرت و شادی میدهید.

قانون( انتقال حالت یا سرایت عاطفی) میگوید که با هرکسی تعامل داشته باشید احساس او را دریافت میکنید. بنابراین وقتی با دیگران شاد و مشتاق صحبت می‌کنید، همین احساس را در آنها ایجاد می‌کنید. خستگی را از آنها میگیرید و احساسات مثبت به آنها می دهید.

توانایی تصمیم گیری

یک راه خوب و سریع برای دوست داشتنی شدن ، رهبر بودن و توانایی تصمیم‌گیری است. تصمیم‌گیری نشان‌دهنده قدرت، شخصیت، اقتدار و رهبری است .از سوی دیگر، بلاتکلیف بودن نتیجه معکوس میدهد.

مشکل اصلی افراد قاطع ، کمال گرا بودن آنهاست. وقتی یک زن نظر شما را می پرسد، در سنجیدن جوانب مثبت و منفی، اما و اگرها گیر نکنید، فقط انتخاب کنید. کاری کنید که او به شما به عنوان رهبر نگاه کند.

از نقاط ضعفتان به صورت مثبت استفاده کنید

یکی از بزرگترین چیزهایی که شما را دوست داشتنی میکند ، پذیرفتن نقاط ضعفتان است.

زنان معمولاً مردان را بر اساس عیب‌هایشان انتخاب یا رد می‌کنند. در واقع، زنان اول عیب های شما را می بینند زیرا میخواهند بدانند شما آن را پذیرفته اید یا نه. خیلی از معایب ما برای ما زیبا نیست، اما ممکن است دیگران آن را کاملا متفاوت و جذاب ببینند.

افرادی که معایب و کاستی های خودشان را میپذیرند، افرادی هستند که درونشان به آرامش رسیده اند. این افراد راحت و خوشحال هستند، اعتماد به نفس و شخصیت قدرتمندی دارند که آنها را دوست داشتنی میکند.

بازیگوشی

افرادی که شوخ طبع هستند و شوخی ها را جدی برداشت نمیکنند از ویژگی های خوبی در تعاملات اجتماعی برخوردارند.

افراد بازیگوش و شوخ طبع بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند زیرا گشاده رویی آنها باعث می شود هر کسی که با آنها در تعامل است احساس راحتی بکند. مهمترین چیز در مورد یک فرد بازیگوش این است که او با رفتارش نشان می دهد که نگران نیست یا برای راضی کردن یا تحت تاثیر قرار دادن کسی تحت فشار نیست. انرژی راحت شما باعث می شود مردم در کنار شما احساس آزادی و راحتی کنند