۰ نفر

مردان سبزه چه باید بپوشند؟

۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۷
کد خبر: 659993
مردان سبزه چه باید بپوشند؟

آیا هنگام خرید پیراهن جدید، به این فکر می کنید که رنگ پیراهن شما با رنگ پوست شما مطابقت دارد یا خیر؟ احتمالا نه. اکثر مردان به احتمال زیاد هر رنگی را که توجه آنها را جلب می کند انتخاب می کنند و جلوی آینه می ایستند و تصمیم می گیرند که آیا خوب به نظر می رسد یا نه.

چه رنگ لباسی به پوست سبزه میاد + تمام نکات

به گزارش اقتصاد آنلاین، این خیلی خوب است و به شما این امکان را می دهد که ظاهر خود را به چالش بکشید و هر رنگی را که دوست دارید امتحان کنید.

اگر جزء مردانی با پوست سبزه هستید، باوجود اینکه هیچ قانون مشخصی در مورد اینکه چه رنگهایی را می توانید یا نمی توانید استفاده کنید وجود ندارد، اما شناخت انواع رنگ لباس مردانه مناسب پوست سبزه امری ضروری است و به شما کمک می کند تا خوشتیپ تر باشید.

رنگ لباس مناسب برای مردان سبزه

مردان سبزه

اولین قدم تعیین رنگ پوست شماست. برای انجام این کار، به ساعد خود نگاهی بیندازید. برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام رنگ ها باید قسمت اصلی کمد لباس شما را تشکیل دهند، باید تعیین کنید که پوست شما روشن، سبزه یا تیره است.

آیا پوست شما به راحتی در زیر نور آفتاب می سوزد و یا کک و مک دارید؟ اگر پوست رنگ پریده و روشن دارید این موارد را هم تجربه کرده اید. از سوی دیگر، اگر در معرض نور آفتاب برنزه می شوید، به احتمال زیاد رنگ پوست شما متوسط ​​است.

اما اگر پوست شما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، بدون سوزش برنزه می شود و شامل سایه های مختلف قهوه ای با ته رنگ زرد ، قرمز یا آبی می شود؛ پوست تیره ای دارید.

رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه مردان

اگر رنگ پوست شما متوسط ​​است ، می توانید بیشتر رنگ ها را بپوشید، اما رنگ های خاکی "گرم" مانند قهوه ای ، برنزه ، خاکی ، زرد ، سبز ، نارنجی ، خاکستری ، آبی و برخی از قرمزها بیشتر برای شما مناسب هستند. رنگهای مناسب دیگر برای شما رنگ کرم، مشکی و آبی سرمه ای هستند. اگر می خواهید رنگهای ملایم و پاستلی بپوشید که بر روی پوست برنزه شما تأثیرگذار خواهند بود.

سفید : پیشنهاد اول برای شما رنگ سفید است چرا که جذابیت شما را دو چندان میکند.

صورتی : این رنگ در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب خواهد بود.

لیمویی : لیمویی از دیگر رنگهایی است که برای این رنگ پوست مناسب است.

زرشکی و خرمایی : در فصل زمستان از این رنگها در انتخاب پالتو حتما استفاده کنید.

سبز زیتونی : این رنگ در تن شما خودنمایی میکند.

مشکی : از مشکی در تیپ های رسمی و کلاسیک خود استفاده کنید.

نارنجی : نارنجی را با کرم ست کنید تا جذاب تر دیده شوید.

از پوشیدن رنگهای خنثی به تنهایی خودداری کنید. رنگهای سفید، سیاه، خاکی، بژ، کرم را به صورت تک رنک و یکدست نپوشید.

پوست روشن

اگر پوست روشن یا رنگ پریده دارید، رنگهایی که به وضوح با رنگ پوست شما در تضاد هستند ، برای شما بهترین کار را می کنند ، زیرا می توانند به طور واقعی کلمه رنگی به رنگ پوست شما بدهند. رنگ های تیره تر مانند خاکستری ، قهوه ای ، سبز بطری ، سرمه ای می توانند به زیبایی با رنگ پوست شما تضاد داشته باشند و شما را پر جنب و جوش نشان دهند.

پوست تیره 

اگر رنگ پوست شما سبزه تیره است، با استفاده از رنگ های مختلف از صورتی داغ تا زرد قناری بیشترین استفاده را از آن ببرید. شما می توانید اکثر رنگ ها و طیف های مختلف آنها را بپوشید. با این وجود، تا جایی که ممکن است از پوشیدن رنگ قهوه ای بپرهیزید زیرا برای رنگ پوست شما مناسب نیست و بهترین ویژگی های شما را برجسته نمی کند.