۰ نفر

مردی که برای چند ساعت میلیاردر شد!

۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۴
کد خبر: 659015
مردی که برای چند ساعت میلیاردر شد!

کارگر روزمزد پس از انجام خرید با دیدن پیامک بانکی که مقدار موجودی حسابش را نشان می داد شوکه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در یک اتفاق عجیب، یک کارگر روزمزد در هند برای چند ساعت تبدیل یه یک میلیاردر شد. " بیهاری لال " ۴۵ ساله هنگامی که حساب بانکی اش مبلغ ۱۰۰ روپیه برداشت کرد با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. او پس از برداشت پول، پیامک بانکی‌ای را دریافت کرد که موجودی پول در حسابش را مبلغ ۲۷۰۰ کرور روپیه نشان می‌داد.

بیهاری لال به عنوان یک کارگر در یک کوره آجرپزی در راجستان کار می‌کند و روزانه ۶۰۰ تا ۸۰۰ روپیه درآمد دارد. با این حال روزی که این اتفاق افتاد لال در زادگاهش حضور داشت، چون واحد آجرپزی به علت وزش باد‌های موسمی تعطیل شده بود. بیهاری بلافاصله به بانک میترا رفت و بانک موجودی حساب وی را تایید کردند. او گفت از مقامات بانک خواست تا سه بار حساب بانکی اش را بررسی کنند.

با این حال خوشحالی لال دوام زیادی نداشت، چون هنگامی که به شعبه بانکی که در آنجا حساب داشت مراجعه کرد به او گفته شد که موجودی حسابش تنها ۱۲۶ روپیه است. مدیر اصلی بانک " آبیشک سین‌ها " نیز به خبرنگاران گفت که این حساب مورد بررسی قرار گرفت و فقط ۱۲۶ روپیه موجودی داشت.»

ظاهرا یک خطای بانکی موجب این اتفاق شده بود. حساب لال مدتی است که توقیف شده و موضوع به اطلاع مقامات ارشد بانکی در هند رسیده است.