۰ نفر

برای جذاب بودن باید چکار کنیم؟

۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸
کد خبر: 658826
برای جذاب بودن باید چکار کنیم؟

افراد جذاب می دانند چگونه خودشان را دوست داشته باشند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت طلا، growthlodge نوشت: افراد جذاب می دانند چگونه خودشان را دوست داشته باشند. به همین دلیل است که ما آنها را دوست داریم. اگر می خواهید یاد بگیرید که فردی جذاب باشید، این رازها را بخوانید.

افراد جذاب مکانیسم دفاعی شما را خلع سلاح می کنند

طبق مطالعات، افراد باهوش جذاب هستند. مکانیسم‌های دفاعی ما زمانی که با افراد جدید ملاقات می‌کنیم، فعال می‌شوند و می خواهیم خودمان رابه آن شخص ثابت کنیم. ما همیشه خودمان را با معیارهای دیگران می سنجیم و این حس مقایسه زمانی که با فرد جدیدی ملاقات می کنیم بیشترمی شود.

بهمین خاطر، مهم نیست که چقدر باهوش یا خوش قیافه باشید، اگر نگرشتان باعث شود مردم شما را به عنوان یک تهدید ببینند، جذابیت خودتان را از دست می دهید.

افراد جذاب ، نقاط قوت کسی که با او در ارتباط هستند را میبینند و آن را برجسته می کنند. وقتی احساس میکنید که خودتان را به آنها ثابت کرده اید، مکانیسم دفاعی شما از بین میرود و با شما ارتباط برقرار میکنند.

افراد جذاب انرژی مثبت دارند

مردم آنچه شما گفتید و کارهایی که کرده اید را فراموش می کنند، اما هرگز احساسی که در آنها ایجاد کرده اید را فراموش نمی کنند. یکی از مهمترین ویژگی های افراد جذاب، انرژی زیاد آنهاست.

وقتی با او به شما خوش می گذرد، احساس خوبی به شما منتقل میشود. به همین دلیل است که گاهی اوقات در آشپزخانه در افکارتان غرق می شوید، رمانتیک میشوید و به کسی که دوستش دارید فکر می کنید.

مهم نیست که چقدر خوش قیافه باشید، اگر نگرشی منفی به زندگی دارید، همیشه چهره تان غمگین است بهمین خاطر، مردم از شما فرار میکنند. ما دوست داریم آنچه را که دیگران دوست دارند، از آنها بگیریم. اگر دیگران شما را دوست داشته باشند، افراد بیشتری می‌خواهند که در کنار شما باشند و شما را بدست بیاورند

آنها می دانند چگونه قلب شما را به دست آورند

وقتی در بحث ها پیروز می شوید، جذابیت خودتان را از دست می دهید. برای جذاب تر شدن، باید در بدست آوردن قلب ها پیروز شوید نه در بحث و جدل ها.

ما گاهی نسبت به ارزش ها و اصول اخلاقی خودمان متعصب میشویم و تا جایی پیش می رویم که ثابت کنیم اصول اخلاقی دیگران اشتباه است. اگر هدف شما جذب کردن مردم است این کار اشتباه است.

اینکه به کسی بگوییم طرز نگاهش به دنیا اشتباه است، مانند این است که بگوییم درتمام زندگی احمق بوده است. کاری که باید انجام دهید این است که تفاوت‌هایتان را نادیده بگیرید و روی شباهت‌هایتان تمرکز کنید.

 

افراد جذاب شخصیتی یکپارچه دارند

افرادی که خود واقعیشان را نپذیرفته اند، اعتماد به نفس و عزت نفس ندارند. وقتی خودتان را دوست ندارید، فکر می‌کنید ناقص‌هستید و میخواهید براساس معیارهای دیگران خودتان را قضاوت کنید.

اما وقتی خودتان را دوست داشته باشید، نگرش متفاوتی نسبت به زندگی دارید. شما درک می کنید که کامل نیستید و دیگران را هم همانطور که هستند می پذیرید.