۰ نفر

پایان مسابقات فوتسال و تنیس روی میز ایمیدرو و شرکت های تابعه به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در تبریز

۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبر: 656873
پایان مسابقات فوتسال و تنیس روی میز ایمیدرو و شرکت های تابعه به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در تبریز

مسابقات فوتسال و تنیس روی میز ایمیدرو و شرکت‌های تابعه به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در تبریز پایان یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین، سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال آقایان، دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز آقایان و یازدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان ایمیدرو و شرکت‌های تابعه، صبح دیروز پنجشنبه شش مردادماه با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به میزبانی مجتمع مس سونگون در شهر تبریز به پایان رسید.

در رقابت‌های فوتسال، تیم فولاد مبارکه اصفهان قهرمان شد و تیم‌های فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک نیز در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در رقابت‌های تنیس روی میز تیمی آقایان نیز تیم فولاد خوزستان قهرمان و تیم فولاد مبارکه اصفهان نایب قهرمان شد، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان نیز مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند. در مسابقات تنیس روی میز دوبل آقایان نیز محمد حجتی و میثم اصلانی از ذوب آهن اصفهان اول، علی زاهدی و ابوالفضل علیخانی از فولاد مبارکه دوم و مهدی زاهدی و مجتبی اژدری به همراه عباس کاظمی و علی ظهیری از فولاد خوزستان مشترکاً مقام سوم را به دست آوردند. در مسابقات تنیس روی میز انفرادی آقایان نیز فرهاد صدفیانی از فولاد آذربایجان اول، مهدی زاهدی از فولاد خوزستان دوم و سبحان رفعتی از گل گهر و مصطفی اژدری از فولاد خوزستان نیز مشترکاً مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

جایگاه سوم برای تیم تنیس بانوان مس شهربابک و سرچشمه در این دوره از رقابت‌ها

در رقابت‌های تنیس روی میز تیمی بانوان نیز، تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان و تیم فولاد مبارکه اصفهان نایب قهرمان شد، تیم‌های مس شهربابک و مس سرچشمه نیز مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند. در مسابقات تنیس روی میز دوبل بانوان نیز زهرا خانی و زهرا احمدی از مس سرچشمه اول، شیرین کلانتری و مریم مهدوی‌زاده از شرکت ملی مس (ستاد تهران) دوم و طوبی وفاپور و آذر افسرده بصیری از ذوب آهن اصفهان به همراه زهرا کمالی و محبوبه موسوی از مس سرچشمه نیز مشترکاً مقام سوم را به دست آوردند. در مسابقات تنیس روی میز انفرادی بانوان نیز لیلا سلیمانی از فولاد خوزستان اول، لیلا بنی اسدی از ایمیدرو دوم و طوبی وفاپور از ذوب آهن اصفهان و پوران محمدی از مس شهربابک نیز مشترکاً مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در آیین اختتامیه این مسابقات سید ابوالفضل اسماعیلی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون ضمن خسته نباشید به تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، کادر اجرایی و برگزاری و تبریک به تیم‌های برتر ابراز امیدواری کرد در آینده نیز مجتمع مس سونگون ورزقان میزبان اینگونه رویدادهای ورزشی باشد. همچنین محسن آذرمهر رییس کارگروه ورزشی ایمیدرو و شرکت‌های تابعه نیز با تشکر و قدردانی از مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون، به دلیل میزبانی و برگزاری شایسته این مسابقات، سطح کیفی مسابقات را نسبت به سال‌های گذشته بالا دانست و ابراز امیدواری کرد سایر رقابت‌های رشته‌های دیگر نیز در سال جاری به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در این دوره از مسابقات که از بیست و نهم تیر ماه تا ششم مرداد ماه برگزار شد بیش از ۹۰۰ ورزشکار، مربی، کادر داوری، کادر اجرایی و … در قالب ۲۹ تیم فوتسال آقایان و ۴۲ تیم تنیس روی میز آقایان و بانوان حضور داشتند.

شایان ذکر است در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شرکت ملی صنایع مس ایران (ستاد)، مجتمع مس سرچشمه، مجتمع مس سونگون و مجتمع مس شهربابک حضور داشتند.