۰ نفر

عواملی که مرد را برای زن جذاب می کند

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۳
کد خبر: 655965
عواملی که مرد را برای زن جذاب می کند

چهار ویژگی مردان جذابی را که زنان دوست دارند در کنار آنها باشند را در اینجا بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایت طلا، چهار ویژگی مردان جذابی را که زنان دوست دارند در کنار آنها باشند برای شما جمع آوری کرده ایم.

شوخ طبع بودن

کمدین ها، غیرمنتظره ترین چیزها را در غیرمنتظره ترین زمان می گویند. شوخ طبعی وغیر منتظره بودن میتواند دختران را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از مهمترین ویژگی افراد سرگرم کننده ، ساختگی بودن طنزهای آنهاست.

صحبت کردن با کسی که خشک و رسمی است به اندازه فردی که شوخی میکند، سرگرم‌کننده نیست.

قدرت استقلال

مردان جذاب در زندگیشان هدف دارند و بی هدف زندگی نمیکنند. آنها روی اهدافشان تمرکز میکنند وهمیشه کاری برای انجام دادن دارند. وقتی کاری برای انجام دادن نداشته باشید، آن وقت است که به مردی کسل کننده برای زنان تبدیل میشوید. وقتی زنی مردی را می بیند که خودمختاری دارد، ارزش او را احساس می کند و تلاش میکند او را به دست آورد.

حد و مرز داشتن

مشکل اصلی اغلب مردان این است که مرز شخصی ندارند. وقتی زنی با آنها بدرفتاری می کند یا به آنها بی احترامی می کند. اگر هنگام غذاخوردن او از گوشی خود استفاده کرد و شما ناراحت شدید ، دلیلی ندارد که آن را مخفی کنید. شما میتوانید خیلی محترمانه ناراحتی خودتان را ابراز کنید. از اینکه آنها را از دست بدهید نترسید ، اگر آن شخص شما را واقعا دوست داشته باشد برای شما ارزش قائل میشود.

استانداردهای بالا

زنان نمی خواهند با مردانی باشند که استانداردهای پایینی دارند. لباس‌هایی که می‌پوشید بسیار مهم است. مردی که برای خودش ارزش قائل است به آنچه که می پوشد اهمیت می دهد و سعی میکند موها و لباسهایش مناسب و تمیز باشد. وقتی مردم فردی را می بینند که نامرتب است، تصور می کنند که او خودش را آنقدر مهم نمی بیند که به ظاهرش اهمیت دهد. خوب لباس پوشیدن به دیگران نشان می دهد که خود را مردی با ارزش می بینید