۰ نفر

اجاره روزانه ویلا و امکان پرداخت آنلاین با تتر

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبر: 655858
اجاره روزانه ویلا و امکان پرداخت آنلاین با تتر

امروزه با پیشرفته تر شدن تکنولوژی تقریبا همه‌ی ما تمامی کارهایمان را آنلاین انجام می‌دهیم.

 آنلاین شدن بسیاری از خدمات باعث راحت تر شدن زندگی و دسترسی راحت و نا محدود به تمامی نقاط دنیا شده است .در این میان یکی از امکاناتی که این پیشرفت در اختیارمان گذاشت توانست سفرهایمان را راحت تر و به صرفه تر کند.

اجاره ویلا با امکانات مورد نظر و دسترسی‌های مناسب، هدف و تقاضای بسیاری از افراد و گردشگران است. در حال‌ حاضر این امکان فراهم شده که شما به اجاره روزانه ویلا در سایت شب دست بزنید. از طرف دیگر امکان پرداخت آنلاین با تتر برای شما فراهم شده‌ است. بنابراین می‌توانید سفری بی‌دغدغه و به‌دور از نگرانی و استرس را تجربه کنید.

می‌توانید ویلایی را برای اقامت خود در نظر بگیرید که در نزدیک‌ترین فاصله تا جاذبه‌های مورد نظر شما واقع شده‌ است. در این‌ صورت می‌توانید بدون صرف وقت بسیار و انرژی فراوان، خود را به جاذبه مورد نظرتان برسانید. اگر شما هم از جمله گردشگرانی هستید که در زمینه اجاره کردن مکان مناسب برای اقامت خود با دغدغه‌ای مواجه شده‌اید با ما همراه باشید.

بازدید از شهر بادگیرها و قنات‌ها با اجاره سوئیت در یزد

یزد با عنوان شهر خشتی و یا شهر بادگیرها و قنات‌ها معروف و شناخته‌ شده است. به‌ همین دلیل هم در تمامی ایام سال از گردشگران بی‌شماری پذیرایی می‌کند. این شهر، مناطق گردشگری و جاهای دیدنی زیادی را در خود جای داده است.

یکی از مهم‌ترین این جاذبه‌ها، قنات زارچ بوده که با عنوان طولانی‌ترین قنات در سراسر جهان شناخته شده‌ است. این قنات، طول ۱۰۰ کیلومتری دارد و مبدأ آن اطراف روستایی به نام فهرج است.

اجاره روزانه ویلا و امکان پرداخت آنلاین با تتر

این قنات پس‌ از عبور کردن از روستاهایی از قبیل خویدک، دهنو، اکرمیه و… به شهر یزد وارد می‌شود و سپس از چندین محله عبور می‌کند تا به زارچ برسد. با سفر به شهر یزد می‌توانید از آب‌انبار شش‌بادگیری آن نیز بازدید کنید که در واقع یکی از معروف‌ترین آب‌انبارهای این شهر است. اگر به مشاهده این جاذبه تمایل دارید باید به محله تپه و کوچه شش بادگیر بروید. این آب انبار نزدیک به ۱۸۰ سال قدمت دارد و در دوران قاجار ساخته شده‌ است.

بازدید از شهر بادگیرها و قنات‌ها با اجاره سوئیت در یزد لذت فراوانی برایتان خواهد داشت. بسیاری از افراد نیز برای‌ اینکه از سفر خود لذت بیشتری ببرند و سفر مقرون به صرفه تری داشته باشند میتوانند از سوئیت‌‌های ارزان در یزد برای اسکان خود استفاده کنند تا نگرانی‌های خود را کاهش دهند.

گردش قرن از زمان قاجار تا حال

اگر می‌خواهید به گردش قرن از زمان قاجار تا حال پی ببرید بهتر است به استان تهران سفر کنید. این استان پرجمعیت‌ترین شهر کشور ایران بوده و پایتخت این سرزمین است و جاذبه‌های فراوانی را در خود جای داده که بعضی تاریخی بوده و بعضی هم در سالیان اخیر ساخته شده‌اند.

از جمله آثار دیدنی تهران می‌توان به پارک جمشیدیه، برج‌های تهران از قبیل برج میلاد، برج آزادی، جاذبه‌های تاریخی مانند خانه موزه مقدم، عمارت مسعودیه، موزه‌ نگارستان و… اشاره کرد.

یکی از دیدنی‌های به جا مانده از دوران قاجار در تهران، پارک جمشیدیه است. این پارک در منطقه یک تهران قرار دارد و تاکنون بازسازی‌هایی بر روی آن انجام‌ شده است. اگر به بازدید از بناهای تازه ساخته‌شده در تهران تمایل دارید می‌توانید برج میلاد را انتخاب کنید.

این برج به دلیل داشتن بخش‌هایی مانند گنبد آسمان، رستوران وی آی پی، سکوی دید، رستوران گردان، کافه تریا، موزه و… در میان گردشگران بسیار محبوب است. شما می‌توانید هر کدام از بناهای تاریخی و یا جدید تهران را برای بازدید در نظر بگیرید.

اما پیش‌ از اقدام به سفر به این شهر بهتر است به اجاره آپارتمان مبله در تهران دست بزنید تا به‌ راحتی به جاذبه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. در واقع اجاره روزانه خانه در تهران از نگرانی‌های شما در طول سفر کم خواهد کرد.

بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در مشهد

اجاره روزانه ویلا و امکان پرداخت آنلاین با تتر

بسیاری از افراد به قصد بازدید از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در مشهد راهی این دیار می‌شوند تا پس‌ از زیارت حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام به مجموعه‌های آبی این شهر هم سر بزنند.

شهر مشهد دارای ۴ پارک آبی سرپوشیده است و توانسته از این نظر رتبه اول را در خاورمیانه از آن خود کند. از جمله بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در این شهر می‌توان به سرزمین موج‌های آبی اشاره کرد. این مجموعه در مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع ساخته‌ شده است.

در این مجموعه شما می‌توانید از سرسره‌های متنوع آهسته یا سرسره‌های سرعتی با طول ۵۰ تا ۱۱۰ متر لذت ببرید و یا درون سرسره‌های سقوط آزاد با ارتفاع ۲۰ متر قرار بگیرید. می‌توانید دیگر انواع تفریحات آبی را در این مجموعه انتخاب کنید.

پارک آبی ایرانیان و سرزمین موج‌های خروشان از دیگر تفریحات آبی در این شهر هستند که هرکدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند. پارک ساحلی آفتاب یکی دیگر از بزرگ‌ترین تفریحات آبی مشهد است که طرف‌داران زیادی دارد.

با اجاره سوئیت در مشهد می‌توانید چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشید و در فرصتی مناسب به تمامی این جاذبه‌ها سر بزنید. می‌توانید سوئیت مشهد نزدیک حرم را نیز برای این اقامت در نظر بگیرید. چرا که در این‌ صورت هم امکان دسترسی به این جاذبه‌ها برایتان فراهم خواهد شد.

صدرنشین زیباترین روستاهای ایران

به‌ جرأت می‌توان گفت صدرنشین زیباترین روستاهای ایران، روستاهایی هستند که در شهر رامسر و پیرامون آن قرار گرفته‌اند. این روستاها به زیبایی و بکر بودن شهرت دارند. بنابراین می‌توانند نظر و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب و جذب کنند.

از جمله زیباترین روستاهای اطراف رامسر می‌توان به روستای جواهرده اشاره کرد و یا روستای جنت رودبار را نام برد. روستای جنت رودبار رامسر در واقع از مجموعه‌ای از چند روستا به‌ وجود آمده و عده‌ای به آن ییلاق جنت رودبار نیز می‌گویند.

برای این‌که به این روستا برسید باید از شرق شهر رامسر عبور کنید و سپس از جاده رامسر تنکابن، به سمت ۳ راهی جنت رودبار حرکت نمایید. در این سه‌راهی باید به جاده سمت راست بپیچید و مسیر خود را تا روستا ادامه دهید.

می‌توانید روستای جواهرده را برای بازدید در نظر بگیرید. روستایی بسیار زیبا که در ۲۷ کیلومتری رامسر واقع شده و در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از رشته‌کوه‌های البرز قرار گرفته است. با حضور در این روستای زیبا می‌توانید به جاذبه‌های دیگری نیز دسترسی داشته باشید که یکی از مهم‌ترین این جاذبه‌ها دریاچه قو است.

همچنین می‌توانید از رودخانه صفا رود بازدید کنید که یک رودخانه فصلی است. در این روستا چشمه‌های فراوانی نیز وجود دارند که بازدید از آن‌ها لذت‌بخش و تماشایی است. از جمله این چشمه‌ها می‌توان به سلیمان چشمه، آب‌علی و… اشاره کرد.

بهتر است پیش‌ از مسافرت به این مناطق دیدنی، به اجاره ویلا در رامسر دست بزنید تا اقامتتان با مشکلی مواجه نشود.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.