۰ نفر

خصوصیات مدیر و کارمند متولد مهر ماه

۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱
کد خبر: 654808
خصوصیات مدیر و کارمند متولد مهر ماه

مدیر متولد مهر ماه؛ تقریبا غیر ممکن است که متولد ماه مهر همانند یک مدیر مستقل عمل کند زیرا او به مشارکت و همکاری در تمامی زمینه ها ایمان دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اگر او را در راس یک شرکت یا موسسه یافتید، شک نداشته باشید که دست کم یک شریک (علنی یا غیر علنی) در کنار او قرار دارد. متولد این ماه، آنگاه که بر کرسی مدیریت می نشیند، انسانی نگران و فاقد آرامش درونی است اگر چه در ظاهر بر خلاف این به نظر می رسد او به ندرت در دفتر کارش، حضور می یابد و اغلب بدون عجله و دلواپسی، در حال رفت و آمد است. آرام و ساکن به نظر می رسد اما هم و غمها و تفکرات فراوانی در سر دارد.

ویژگی های مدیران متولد مهر ماه

مرد متولد این ماه انسانی والا منش اما خجول و نرم خوی است و می کوشد تا از طریق گفتگوی سازنده و مثبت با دیگران به اشتراک مساعی دست یابد. از آنجایی که او انسانی عمل گرا و تحلیلگر به شمار می آید، به دیگران اجازه اظهار نظر و طرح دیدگاه میدهد تا امکان حصول به بهترین نتیجه فراهم آید. در عین حال بعید نیست که پس از گفت و شنود بسیار، دیدگاه خود را تغییر دهد و این نکته ای است که اطرافیان او را حیرت زده می کند اما از نظر او کاملا عادی و طبیعی به نظر می رسد.

از نگاه مدیر متولد مهر ماه، آنچه که مهم است این است که همخوانی بین عقل و دیگر احساسات او حفظ شود. زنان بخش عمده ای از مدیران متولد مهر ماه را تشکیل می دهند. جالب آنجاست که آنان در برخوردار با کارمندان و زیر دستان به مراتب سختگیرتر از مردان هستند اما محیط کار آنان سرشار از آرامش است. راز داری و عدم دخالت در اموری که به آنها ارتباط نمی یابد، از جمله ویژگی های زنان متولد مهر است.

مدیر متولد مهر ماه (زن یا مرد) از هیاهو، فریاد و سخنان درشت نفرت دارد. بعضی ها او را انسانی بخیل می یابند و برخی بلعکس! اما واقعیت آن است که هر دو صفت در وجود او به ودیعه نهاده شده است یکی دیگر از تناقضات رفتار مدیران متولد مهر در محیط کار و خارج از آن، شایسته و برازنده است.

مدیر متولد مهر ماه حقوق انسانی کارگران را باور دارد و به همین دلیل از تشکیل صنف های مختلف به قصد توسعه عدالت، حمایت می کند. این رفتار او نشان می دهد که بر خلاف برخی تصورات، او دچار خودخواهی و ضعف اعتماد به نفس نیست. مدیر متولد مهر علی رغم برخی خطاهایش، انسانی بزرگ است. او به حد کافی از امتیازات اخلاقی برخوردار هست که بتوان برخی معایب اساسی او (نظیر تردید در تصمیم گیری و تغییر رای های گاه بگاه) را نادیده گرفت.

زن مهر

ویژگی های کارمندان متولد مهر ماه

کارمند متولد این ماه از حسی ظریف و دقیق در مقابل اشیاء و اشخاص بهره می برد. این حس دائما بر مزاج و قابلیت های او تاثیر دارد و به همین دلیل است که خلق و خو و میزان کارایی اش دائما همانند کفه ترازو، بالا و پائین می رود. از جمله عواملی که تاثیر منفی بر قابلیت های او بر جای می گذارد می توان به هیاهو، جنجال، شتاب زدگی و دستورات فاقد انعطاف اشاره کرد. حال آنکه آرامش، شکیبایی، لطف، موسیقی، رنگ های آرام بخش و… باعث افزایش کارایی او خواهد شد. این موجود (در شرایط ایده آل) میانجی خیر و واسطه محبت بین کارمندان و همکاران خود محسوب می شود.

دیدگاه های مختلف را با یکدیگر سازش می دهد و نیات را تصفیه می کند. او غالبأ در سندیکاها و شورای صنفی مشارکت می ورزد و به این ترتیب امکان دفاع از حقوق خود و دیگران را می یابد. به دشواری می توان فهمید چه چیز باعث خوشحالی کارمند متولد مهر ماه میشود و چه چیز او را آزار می دهد. زیرا گاه از آنچه که قبلا بدان عشق می ورزید. کراهت دارد و گاه آنچه را قبلا نمی پسندیده، دوست می دارد!

اما آنچه مسلم است اینکه خشونت و جنجال، بدترین تاثیر را بر شخصیت متولدین این ماه بر جای می گذارد. در این حالت، او دچار عدم اعتدال، تندخویی، کسالت و لجاجت می شود.

کارمند متولد مهر ماه عموما در زمینه دیگری غیر از زمینه شغلی اش نیز مهارت دارد. علاقه او به مطالعه باعث می شود تا به عضویت انجمن های فرهنگی و کتابخانه ها در آید. پیاده روی های طولانی، گوش دادن یا نواختن موسیقی و مطالعه آثار فلسفی و بحث در مورد آنها جزء علائق وی محسوب می شود. کارمند متولد این ماه نه فقط در زمینه موسیقی بلکه در زمینه های دیگر نیز “هنرمند” به شمار می آید. مناسب ترین مشاغل برای متولدین مهر ماه عبارتست از:طب، وکالت، نویسندگی و نشر، تاتر، سیاست، دکور، زراعت، و علوم دینی. اما شغل او هر چه باشد، فقط زمانی به موفقیت شغلی دست می یابد که از آرامش برخوردار شود و از هر چه که او را تحت فشار قرار می دهد، رهایی یابد. همکاران متولدین مهر ماه، آنان را به دستگاه تهویه مطبوع که نفس کشیدن را لذت بخش می کند، تشبیه می کنند. با این تفاوت که متولد مهر ماه موجودی متحرک، سخنگو و برخوردار از لبخندی سحرآمیز است.