۰ نفر

خصوصیات زنان متولد شهریور ماه چیست؟

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۶:۲۳
کد خبر: 654789
خصوصیات زنان متولد شهریور ماه چیست؟

اگر به دنبال شناخت یک زن با خصوصیات مادرانه و در عین حال کاملاً مهربان میگردید مطالعه طالع زنان متولد شهریور برایتان خالی از لطف نمیباشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  زنان متولد شهریور، زنانی (مهربان صمیمی و با درک و شعوری بالا) هستند که در شناخت خود و دیگران در تلاشی مداوم هستند. اما خصوصیات آنها به اینجا محدود نمیشود پس برای شناخت بیشتر خصوصیات زنان متولد شهریور ماه تا انتها با ما باشید. همچنین از نظر کهن الگوهای یونگ نیز زنان متولد شهریور ماه را بررسی می کنیم. زنان متولد شهریور یکی از نیازهای اساسی خود را درک و همدلی با دیگران میدانند، صمیمی هستند و تمام تلاش خود را در برقراری یک رابطه صمیمانه، استوار و مهربانانه با دیگران به کار میبندند.

خصوصیات زنان متولد شهریور ماه

اگر به دنبال زنی دانا با درایت اما در مواردی سخت گیر هستید، که بدانند زندگی و اهداف خود را چگونه پایه ریزی کنند. همچنین شما را به اهدافتان برساند قطعاً میتوانید به زنان متولد شهریور اعتماد کنید. آرامش، بی خیالی و بودن در لحظه حال، از خصوصیاتی نیست که زن شهریور ماه علاقه ایی به داشتن آنها داشته باشد. یک زن متولد شهریور میتواند در عین زیبایی و جذابیت مقتدر و قابل اعتماد باشد.

معاشران زنان متولد شهریور ماه

زنان متولد شهریور به دلیل خصوصیات اخلاقی منظم و اصولی خود قطعاً معاشران محدودی خواهند داشت. اما نکته مهم در انتخابشان از دوست و معاشرانشان این است که بسیار دقیق هستند، قطعاً شما نمیتوانید زن متولد شهریور ماه را با فردی که از خصوصیات اخلاقی او بسیار دور است ببینید. زیرا یک زن متولد شهریور ماه با دقت کامل انتخاب میکند و سعی در داشتن بهترین ها دارد. بی بندوباری، جلف بودن و بی اهمیت بودن از مواردی است که یک زن متولد شهریور ماه از آن دوری میکند و به دنبال روابطی عمیق با پایه و اصولی است.

شهریور

انتخاب زن متولد شهریور ماه

اگر شما به عنوان یک مرد به دنبال انتخاب یک زن متولد شهریور ماه هستید باید بدانید که این زن خود میداند چه میخواهد و به دنبال چه فردی با چه خصوصیاتی است. اما باید بدانید طبق اصول زن متولد شهریور ماه عمل کنید، درغیر اینصورت در رابطه تان بازنده خواهید بود. قطعاً برقراری رابطه با یک زن متولد شهریور سخت است اما یکی از محاسن در خصوصیات زنان شهریور ماه این است که اگر به حریم خصوصی آنها وارد شوید و به عنوان یک دوست و یا یک همراه در کنار آنها قرار بگیرید به سختی کنار گذاشته میشوید و تا انتهای راه یک زن شهریور ماه در کنار شما باقی خواهد ماند.



اشتباهاتی که در رابطه با زنان شهریور ماه نباید انجام دهید

اگر شما در ابتدای یک رابطه صمیمانه با زنان متولد شهریور قرارگرفته اید لازم است بدانید که یک زن شهریور ماهی نیاز به سر و صدا و هیجان و شلوغ بودن ندارد. در نهایت آرامش در کنار آنها قرار بگیرید اما باید نظم و قانون را رعایت کنید. بی قانونی حتی در رانندگی از چشم زنان شهریور ماه از بدترین رفتارها است و ممکن است شما را از چشم آنها بیاندازد. زنان متولد شهریور تقریباً هیچ قانونی را زیر پا نمیگذارند زیرا مایل نیستند کسی اشتباه آنها را به ایشان متذکر شود.

انتقاد از زنان شهریور ماه

اگر میخواهید رابطه تان با یک زن متولد شهریور ماه که بسیار دوستش دارید را به پایان برسانید قطعاً این اشتباه آخرین اشتباه شما خواهد بود از او انتقاد نکنید. انتقاد کردن از زن متولد شهریور ماه به مثابه اتمام یک رابطه یک دوستی و یک اتفاق ادامه دار است. زن متولد شهریور تمام تلاش خود را برای نشنیدن انتقاد به کار میگیرد، کسی را آزار نمیدهد و تمام اصول و قواعد را رعایت میکند زیرا او تاب انتقاد را ندارد. بنابراین با کوچکترین انتقاد از زن شهریور ماه میتوانید خود را به دور ترین فاصله از او قرار دهید.

مادر و فرزند

زندگی زنان شهریور ماه

اگر به دنبال زنی با خصوصیات مادرانه، کاملاً عاقل، مؤدب، مهربان و با درایت هستید در انتخاب خود از زنان شهریور ماه مطمئن باشید. یک زن متولد شهریور ماه میتواند در عین آرامش و دوست داشتنی بودن، مادری مهربان، بزرگ وار و با درایت باشد. کودکان زن متولد شهریور از آماده بودن غذایشان مطمئن هستند و اتاقشان همیشه مرتب و منظم است. آنها لباس هایشان تمیز است و تکالیفشان را با کمک مادر شهریور ماهی خود انجام میدهند. بنابراین یک مادر شهریور ماهی میتواند برای کودکان خود بهشت امنی ایجاد کند که یک نکته مهم در آن وجود دارد و آن: رعایت قوانین و نظم مادر شهریور ماه در خانه خود است.

کودکانی که مادرانشان متولد شهریور ماه هستند نیز به این نکته آگاه هستند که نمیتوانند بیش از حد در شلوغی و بی نظمی و هیجانات خود غرق شوند و قطعاً با ورود به خانه باید به نظم و اصول و قواعد مادرشان احترام بگذارند.

مقایسه زن متولد شهریور با کهن الگوی یونگ

از آنجایی که زنان متولد شهریور با آرامش و اصول و قواعد همخوانی دارند در قیاس کهن الگو های یونگی شباهت بسیار زیادی با کهن الگوی دیمیتر (کهن الگوی مادر) دارند. زنانی با کهن الگوی دیمیتر در خصوصیات اولیه خود مادرانی مقتدر و مهربان هستند که نیازمند محبت و مادر بودن به دیگران در آنها از بیشترین و بزرگترین نیازهایشان است. زنان دیمیتر مهربانند و دست و دل باز و مادر بودن برایشان یک نیاز اساسی است.

آنها مایل هستند که در خدمت به فرزندان و همسرانشان باشند و در مواردی مادران همسرانشان نیز محسوب میشوند، زیرا خصلت اساسی آنها مهر ورزیدن و دوست داشتن و کمک کردن است. این گروه از زنان بیشترین فرصت های زندگی خود را در حال کمک کردن به دیگران و رفع نیازهای آنها هستند، همین رفتار آنها باعث میشود که در بیشتر موارد افرادی بی مسئولیت در کنارشان قرار بگیرند. مادران دیمیتر توانایی رفع تمام نیازهای اطرافیانشان را دارند و اگر اینگونه نباشد در واقع احساس ضعف میکنند و خود را نالایق احساس میکنند.

کنترل گری در زنان دیمیتر

یکی از خصوصیات مخرب زنان دیمیتر کنترل گری آنها است. سرویس دادن بیش از حد و تلاش برای رفع نیازهای دیگران نیز از عوامل کنترل گری زنان دیمیتر است که میخواهند با محبت کردن به دیگران آنها را نیز کنترل کنند. از این رو اطرافیان زنان دیمیتر در اکثر مواقع در عین سرویس گرفتن از آنها دچار خشم از کنترل میشوند و رابطه ایی ناسالم این بین شکل میگیرد. برای ایجاد یک رابطه شفاف و روشن با زنان دیمیتر باید این گروه از زنان از کنترل گری و حمایت بیش از حد اطرافیان خود دوری کنند تا بتوانند احساسات بالنده خود را پیدا کرده و آنها را تجربه کنند.

خصوصیات زن متولد شهریور در تست MBTI

با تعاریف واضحی که از یک زن متولد شهریور داشته ایم قطعاً میتوان این انتظار را از یک زن متولد شهریور داشته باشیم که در گروه شخصیت شناسی تستس های ام بی تی آی او را فردی: درونگرا، حسی، احساسی و قضاوتی محسوب میشود. این تیپ از افراد بسیار دقیق و منظم هستند و مایل به انجام فعالیت های خود به صورت شخصی و غیر گروهی میباشند، زیرا قوانین و اصول خود را در انجام فعالیت هایشان دارا هستند. این تیپ از افراد مهربان و ملاحظه کار هستند و مایلند بیشترین فرصت را برای حمایت از دیگران به وجود بیاورند. آنها از خانه و فضای امن خود لذت میبرند و مایل هستند در محیط امن خود اصول و قواعدشان رعایت شود.

نکته مهم در تست شخصیت شناسی ام بی تی آی این است که شناخت هر فردی از خود و شفافیت با خود باعث میشود جواب تست به خود ما نزدیک تر باشد. بنابراین گاهاً میتوان با شناختی اشتباه و یا با تغییر در رفتار و خلق و خو و تصمیمات در تست ام بی تی آی به جواب هایی متفاوت دست پیدا کنیم که همه عوامل محیطی در این جواب ها اثر گذار خواهد بود.

سوالات متداول

۱. خصوصیات بارز زن شهریور چیست؟

مسئولیت پذیری، احساس مادرانه داشتن و احساس نیاز داشتن به مراقبت از اطرافیان و خانواده مخصوصاً فرزندان خود است. این زنان از همسر و یا مادر خود نیز مانند کودکی مراقبت میکنند.

۲. رگ خواب زنان شهریور ماه چیست؟

زن شهریور زمانی که در خانه ایی صمیمی احساس آرامش داشته باشد در واقع رگ خواب او را پیدا کرده اید و او میتواند تمام احساس مسئولیت و محبتش را به دیگران ابراز کند.

۳. چه مردانی مناسب زنان شهریور ماه هستند؟

مردانی که اهل خانه و خانواده باشند با ظاهری نه چندان جذاب و با موقعیت مالی نه چندان مناسب اما امکان فراهم آوردن خانه و کاشانه را برای زنان دیمیتر داشته باشند مردان مناسب این زنان هستند.

۴. تعریف کهن الگوی زن شهریور چیست؟

کهن الگوی دیمیتر یا همان کهن الگوی مادر که تمام توان خود را برای فرزند زایی و همچنین پس از آن برای بزرگ کردن کودکان خود و مهرورزیدن با تمام وجود به کودکان به کار میبندد.