۰ نفر

تست بینایی؛ اگر بتوانید ببر را در میان گورخرها پیدا کنید یک نابغه هستید!

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 654604
تست بینایی؛ اگر بتوانید ببر را در میان گورخرها پیدا کنید یک نابغه هستید!

توهمات نوری ظرفیت مغز و حتی چشمان شما را آزمایش می کنند. امروزه آن ها فضای مجازی را کاملا فرا گرفته است و هر روز سر و کله توهم نوری جدیدی پیدا می شود

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این بار  یک توهم نوری جدید که بینایی شما را به چالش کشیده می شود. کاربری در تویتر این تصویر را منتشر کرد و گفت: «آیا می توانید در این آزمون بینایی ببر پنهان را در میان گورخرها در عرض ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟» شما چطور آیا می توانید؟ این توهم نوری، خود یک آزمون بینایی می باشد. چون توانایی های بینایی و تیزبینی بیننده را به چالش می کشد، به ویژه پیدا کردن آن در ۱۰ ثانیه!

هنگامی که به تصویر نگاه کنیم، می توان گورخرها را در حال دویدن دید، در واقع آنها از چنگال ببری فرار می کنند. این یک عمل رایج و معمولی در جنگل است. معمولا حیوانات علف خوار به صورت گله ای سفر یا می چرند و همیشه یکجای هستند. به محض نزدیک شدن شکارچی، گله برای بقا می دود تا اینکه یکی از گله ها به هر نحوی بیرون شود و بقیه توسط شکارچیان اجازه فرار پیدا کنند… .

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

در این تصویر نیز وضعیت مشابه است. اما برای حل این آزمون باید راه های ببر را از گورخرها خیلی سریع تشخیص دهید. ببرها همچنین توانایی بالایی در استتار دارند، به همین دلیل پیدا کردن آن برای خوانندگان کاری دشوار است.

با دقت تصویر را مشاهده کنید و سعی کنید ببر را در ۱۰ ثانیه بیابید

آزمون بینایی ببر پنهان: آیا می توانید ببر پنهان را در میان گورخر ها پیدا کنید؟

 

به هرحال، آیا موفق شدید ببر را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟ اگر بله، شما واقعا تحسین برانگیز اید و از بینایی عالی برخوردار هستید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، به نکات زیر توجه کنید.

آزمون بینایی ببر پنهان؛ نکات

بینندگان باید تصویر را از بالا به پایین نگاه کنند.

سعی کنید به گوشه های تصویر نگاه کنید، مثلا سمت راست!

ببر، ببر سفید هست.(رنگ پوست سفید دارد)

حدس می زنیم تا حال آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید