۰ نفر

پوشیدن این لباس ها اشتباه است

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبر: 653953
پوشیدن این لباس ها اشتباه است

جشن عروسی یکی از مراسمات مهمی است که هر خانمی دوست دارد در آن بدرخشد و تیپی خاص و جذاب داشته باشد. زمانی که شما را به جشن عروسی دعوت می کنند ، قطعاً اولین چالشی که با آن رو به رو خواهید شد پوشیدن لباس است !!

لباسی که باکلاس ها هیچ وقت تو عروسی نمیپوشن

به گزارش اقتصاد آنلاین، به همین دلیل اولین کاری که خواهید کرد این است که یکسری به کمد لباسی خود بیندازید و ببنید آیا لباسی که مناسب برای عروسی باشد و قبلاً هم در هیچ مراسمی آن را نپوشیده باشید ، دارد یا خیر ؟ اگر لباس مناسبی نداشته باشید احتمالاً خیلی سریع روانه بازار می شوید برای خرید لباس !

اگر چه پوشیدن لباس در مراسمات بستگی به سلیقه شخصی فرد دارد اما لباس و اکسسوری هایی وجود دارد که می تواند باعث شود شما نتوانید یک استایل مناسب در مراسم عروسی داشته باشید. همانقدر که پوشیدن لباس مناسب و شیک می تواند استایل شما را جذاب کند ، به همان اندازه انتخاب نادرست لباس ( هر چند که لباس شما شیک باشد ) می تواند باعث شود شما استایلی زیبا نداشته باشید . به همیمن منظور ما در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که چه لباس هایی را نباید در عروسی بپوشید ؟ پس تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنید.

پوشیدن این لباس ها اشتباه است

لباس های نامناسب برای مراسم عروسی

1- لباس سفید مجلسی نپوشید

هر چند که لباس سفید برای مراسم عروسی یک سنت است که از قدیم تا به امروز در میان مردم رواج پیدا کرده ، اما پوشیدن لباس سفید فقط برای عروس است نه برای مهمان ! چرا به شما می گویم لباس سفید نپوشید ؟ به این دلیل که در مراسم عروسی باید تمام نگاه ها به سمت عروس باشد ، به همین دلیل بهتر است مهمان از لباس سفید خودداری کند ، مگر با اجازه ی خود عروس .

همچنین یک نکته ی دیگری هم که وجود دارد این است که  نباید با پوشیدن لباس سفید مجلسی خود را شبیه به عروس در آورید ، زیرا ممکن است برخی ها شما را با عروس اشتباه بگیرند و این می تواند باعث ناراحتی و اذیت شدن عروس خانم شود.

2- زیباتر از عروس لباس نپوشید

پوشیدن این لباس ها اشتباه است

در جشن عروسی ، عروس باید خانم اول در مراسم باشد ، یعنی باید از همه خوشگل تر و خوشتیپ تر باشد و بیشتر از همه بدرخشد. پس با پوشیدن لباس های پرزرق و برق و شیک باعث نشوید که چشم دیگران به جای عروس به شما خیره شود. پس سعی کنید کمی هوای عروس را داشته باشید و اجازه دهید او زن اول و خوشتیپ در مراسم عروسیش باشد.

3- لباس لختی نپوشید

اگر چه اکثر جشن های عروسی در کشور ما به صورت مجزا می باشد ولی این دلیل نمی شود که شما با لباس های لختی و بدن نما در جشن عروسی حاضر شوید ! پوشیدن این گونه لباس ها نه تنها شما را زیبا نمی کند بلکه می تواند باعث شود مورد تمسخر دیگر مهمان ها قرار بگیرید. به خصوص اگر خانواده های عروس و داماد مذهبی باشند.

4- لباس جین نپوشید

اگر چه لباس جین جذاب و همیشه روی مد است، اما باید بدانید آن را برای چه مراسمی به تن می‌کنید. پوشیدن لباس جین را برای اوقات فراغت و روزمره خود استفاده کنید نه برای عروسی ! به عنوان مثال جشن عروسی مکان مناسبی برای پوشیدن چنین لباسی نیست. پوشیدن لباس جین، چه دامن، چه جامپ سویئت یا شلوار، به ظاهر شما حالتی اسپورت و غیر رسمی می‌دهد، بنابراین بهتر است که به دنبال لباس رسمی تری باشید که به مجلس عروسی بیاید. امیدوارم در هیچ مراسم عروسی از لباس های جین استفاده نکنید .

5- لباس قرمز نپوشید

بسیاری از ما داستان‌های زیادی شنیده‌ایم در مورد این که عروس مجلس از مهمانانش خواسته لباس براق و روشن نپوشند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد رنگ قرمز هم خیلی با مزاج عروس خانم‌ها سازگار نیست. جامعه آماری طی یک تحقیق انجام شده در بین چندین عروس، به این نتیجه رسید که قرمز نپوشیدن جزو قانون‌های استاندارد یک مجلس عروسی است.

6- لباسی نپوشید که سوتین شما دیده شود

لباس خود را به گونه ای انتخاب کنید که در هیچ شرایطی سینه بند شما نمایان نباشد. به همین منظور موقع خرید لباس زمانی که لباس مورد نظر خود را پُرو می کنید حتماً به این نکته توجه کنیدکه به هیچ عنوان لباس زیر شما دیده نباشد. بنظر من خیلی زشت و زنندست که یک خانم در مجلس عروسی لباس زیرش نمایان باشد.

7-  زیاد آرایش نکنید

برخی از خانم ها در مراسم عروسی آنقدر آرایش های غلیظی انجام می دهند که با خود فکر می کنند الان زیباترین دختر جهان هستند ، نه خیر خانم ! اصلاً هم زیباترین دختر جهان نیستی! زیاده روی در آرایش نمی تواند باعث جذابیت شما شود ، پس اگر قصد دارید در مراسم عروسی زیبا و جذاب باشید ، یک آرایش ساده و ملایم می تواند عالی باشد.

8- از تاج سر استفاده نکنید

شاید شما عاشق برخی از اکسسوری ها همچون تاج سر باشید ، اما به سر گذاشتن تاج ، آن هم در مراسم عروسی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. تنها فردی که باید در این مراسم تاج بگذارد و متفاوت‌تر از دیگران در جمع بدرخشد، عروس است.

9- از طرح های فانتزی و عجیب استفاده نکنید

برخی از لباس ها هستند که دارای طرح های مختلفی همچون : طرح حیوانات ، طرح میوه ها ، طرح ماشین و … هستند . اتفاقاً اینگونه طرح ها به جزء مراسم های رسمی همچون عروسی اصلاً نمی تواند زشت باشد. در مراسم های رسمی نباید از طرح های فانتزی استفاده شود.

10- لباس سراسر مشکی نپوشید

بهتر است مراسم عروسی را با مراسم عزا اشتباه نگیرید ، هر چند که خیلی از خانم ها آنها را با هم اشتباه می گیرند. در مراسم عروسی پوشیدن لباس مشکی می تواند علاوه بر اینکه عروس و خانواده عروس و داماد را آزرده کند ، بلکه باعث می شود مهمان ها هم با دیدن تیپ شما کسل و خسته شوند. پس با پوشیدن لباس مشکی و تیره ، عروس را آزرده خاطر نکنید.