۰ نفر

جذب نیرو در شرکت‌های بزرگ ایرانی از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۷
کد خبر: 653279
جذب نیرو در شرکت‌های بزرگ ایرانی از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی

سرمایه انسانی بدنه‌ی اصلی هر سازمان و شرکتی را تشکیل می‌دهد و از عوامل اصلی رشد و توسعه‌ی اقتصادی به شمار می‌رود. امروزه استخدام در شرکت‌های خصوصی به شکل هدفمند و هم‌راستا با جدیدترین روش‌های جذب انجام می‌شود. آزمون استخدام بخش خصوصی رویکرد جدیدی برای جذب نیروی کار در ایران ارائه کرده است که در نتیجه‌ی این نگرش، در سال‌های اخیر، شرکت‌های خصوصی توانسته‌اند توانمندی و شایستگی متقاضیان استخدام را از طریق این مرجع تخصصی مورد آزمایش قرار دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هدف از ارزیابی دانش تخصصی و مهارت‌های عملی متقاضیان استخدام در «آزمون استخدام بخش خصوصی»، افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد شرکت‌هاست. از جمله سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی که اخیرا به شرکت‌های متقاضی جذب از طریق ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی پیوسته‌اند، می‌توان به شرکت توزیع و پخش ساتراپ دینا (پپسی)، گروه اقتصادی گلستان و شرکت کامپیوتری علم و صنعت اشاره کرد که در ادامه گزارش جایگاه این شرکت‌ها در صنعت کشور مختصراً معرفی شده است.

گروه کارخانجات نوشابه سازی ساتراپ دینا (پپسی)، به عنوان تولیدکننده انحصاری شرکت پپسی کولا و با در اختیار داشتن خطوط تولیدی پرسرعت و مطابق با تکنولوژی روز دنیا به عنوان تولید‌کننده نوشابه‌های گازدار در انواع و طعم‌های مختلف در کشور شناخته می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای شرکت ساتراپ دینا، اطلاعیه صادر شده از سوی مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت توزیع و پخش ساتراپ دینا، گروه پپسی به شرح زیر است:

"بدینوسیله به اطلاع کلیه متخصصان، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار می‌رساند، شرکت ساتراپ دینا در سال 1401 برای توسعه حوزه نیروی انسانی و استفاده از پتانسیل موجود در بازار کار ایران اقدام به همکاری با «آزمون استخدام بخش خصوصی» نموده است."

فرشاد خوشنویس

مجموعه گلستان از سال 1330 تاکنون در زمینه تولید، واردات، بسته‌بندی و توزیع چای فعالیت دارد. این تلاش و کوشش همچنان ادامه دارد و هم اکنون گلستان با بهره‌گیری از حدود بیش از دو هزار نیروی کارآزموده و بیش از 300 محصول با گستره فعالیت کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی در تلاش است تا همراه با تغییرات فناوری و تغییر سبک زندگی جامعه، محصولات مناسبی را به مصرف‌کنندگان ارائه کند.

گروه اقتصادی گلستان، در راستا رشد و توسعه‌ی محصولات خود به دنبال جذب و  استخدام نیروی انسانی مستعد است. به گزارش مرکز ارتباطات مجموعه گلستان، اطلاعیه صادر شده از سوی مدیر سرمایه‌های انسانی صنایع غذایی گلستان به شرح زیر است:

"بدینوسیله به اطلاع کلیه متخصصان، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار می‌رساند، مجموعه گلستان در سال 1401 بخشی از استخدام ما از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی خواهد بود که نفرات معرفی شده از سمت این آزمون را ارزیابی و در مجموعه گلستان استخدام خواهیم نمود."

مژگان اشکو

شرکت کامپیوتری علم و صنعت در 1371 با هدف فعالیت در زمینه طراحی و تولید سیستم های کنترلی (حضور و غیاب) شامل سخت افزار و نرم افزارهای مربوطه تأسیس گردیده است. این شرکت توانسته است در زمره اولین تولید و عرضه‌کنندگان سیستم‌های کنترل حضور و غیاب پرسنل در کشور قرار گیرد و سهم قابل توجهی از بازار این فن‌آوری را به خود اختصاص دهد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای شرکت علم و صنعت ، اطلاعیه صادر شده از سوی این شرکت به شرح زیر است:

"بدینوسیله به اطلاع کلیه متخصصین، فارغ التحصیلان و افراد جویای کار می رساند شرکت کامپیوتری علم و صنعت نوید با توجه به برنامه‌ریزی در راستای توسعه سرمایه انسانی خود، در نظر دارد تا در سال 1401 نسبت به جذب و استخدام با همکاری «آزمون استخدام بخش خصوصی» اقدام نماید.

آزمون

ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری در 31 استان کشور از تاریخ 18 تیر شروع شده است. متقاضیان می‌توانند تا 31 تیر، از طریق مراجعه به درگاه آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس www.inre.ir  نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری و آنلاین برگزار می‌شود و ثبت‌نام از طریق سایت آزمون استخدام بخش خصوصی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌گردد.