۰ نفر

لوس ترین نوزاد جهان را بشناسید / از حمام در شیر و عسل تا پستانک طلا! + تصاویر

۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱
کد خبر: 651617
لوس ترین نوزاد جهان را بشناسید / از حمام در شیر و عسل تا پستانک طلا! + تصاویر

اینطور که پیداست کودک نوپایی که در شیر و عسل حمام می‌کند و یک پستونک هزار پوندی را می مکد، نازپرورده ترین بچه در بریتانیاست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایت طلا، اینطور که پیداست کودک نوپایی که در شیر و عسل حمام می‌کند و یک پستونک هزار پوندی را می مکد، نازپرورده ترین بچه در بریتانیاست.

از عجیب ترین دارایی های جریم می‌توان به یک گردنبند ورساچه ۷۵۰ پوندی، یک دستبند ۹۲۵ پوندی الماس کاری شده و یک پستونک طلا به ارزش هزار پوند اشاره کرد.

لوس ترین نوزاد جهان را بشناسید

کیسی اکرم می‌گوید دوست دارد پسر یک ساله‌اش، جریم را لوس کند. کسی که خود را یک مادر تمام وقت توصیف می‌کند. کیسی ۳۲ ساله می‌گوید: «به محض به دنیا آمدن پسرم، وسواسی که روی ظاهرم داشتم، روی پسرم متمرکز شد. حالا من لباس‌هایم را از حراجی می‌خرم تا بتوانم هرچه پسرم می‌خواهد را برایش بخرم.»

لوس ترین نوزاد جهان را بشناسید

او می‌گوید: «من در حال حاضر کار نمی‌کنم و همه این کارها را با کمک همسر سابقم انجام می‌دهم.» کیسی که پیش از این به عنوان رقصنده و مدل کار می‌کرد می‌گوید قبلا معتقد بود علاقه ای به بچه دار شدن ندارد اما پس از باردار شدن در سال ۲۰۲۰ خیلی زود عاشق فرزندش شد.

لوس ترین نوزاد جهان را بشناسید

جریم حالا یک روتین پیچیده دارد که شامل بیدار شدن کیسی در ساعت ۶ صبح هر روز و آماده کردن صبحانه گرم مورد علاقه‌اش است که آن را برای کودکش به تختخواب می‌برد. چند بار در هفته او را با شیر و عسل حمام می‌کند و بعد در حالیکه از تلویزیون اتاقش کارتون تماشا می‌کند، با روغن بچه ماساژ می‌گیرد.

لوس ترین نوزاد جهان را بشناسید

جریم هر دو هفته یک بار برای کوتاه کردن موهایش به آرایشگاه می‌رود و کیسی اصرار دارد که مدیر آرایشگاه موهایش را کوتاه کند. او با مادرش به سالن ناخن هم می‌رود و آنجه یک مینی پدیکور روی ناخن‌هایش انجام می‌شود.

کیسی می‌گوید از آنجایی که خودش به هر فلزی غیر از طلای خالص حساسیت دارد، احتمالا پسرش هم همینطور است.

جریم یک رژیم غذایی کاملا ارگانیک دارد و هرگز آب لوله کشی ننوشیده زیرا مادرش نگران است سطح استروژن آن باعث رشد سینه های پسرش شود.

لوس ترین نوزاد جهان را بشناسید

کیسی می‌گوید: «جریم چیزی را که می‌خواهد به دست می‌آورد. برای خودم کفش‌های ارزان می‌خرم و برای او کفش های ورزشی گوچی.»