۰ نفر

با این ترفند، رگ خواب مادر شوهرت تو مشتته

۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷
کد خبر: 638209
با این ترفند، رگ خواب مادر شوهرت تو مشتته

نحوه برخورد با مادر شوهر از موارد بسیار مهمی است که شما به عنوان یک خانم و یک عضو خانواده باید از آن اطلاع داشته باشید. بر اساس رفتار شما، عکس العمل‌ها نیز تعریف می شوند و چنانچه به درستی و رفتار نکنید، موجب رنجش و ناراحتی خواهید شد به همین دلیل مشکلات بین شما به وجود خواهد آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مقاله قصد داریم تا به شرح کاملی در رابطه با انواع رفتارهای درست با مادر شوهر آنها در شرایط مختلف و رفتارهای متفاوتی دارند، مطالبی را ارائه نماییم. در مقاله های گذشته نیز ما به شرح کامل و موضوعات متفاوتی بدین نوع رفتار ها پرداختیم.

1. در مورد دعوا های خود و همسرتان چیزی نگو

 هر اتفاقی که بین شما و همسرتان رخ داده است، باید بین شما و همسرتان باقی بماند و در مورد این مسائل با مادر شوهر و یا حتی خانواده خودتان نباید اطلاعاتی به دیگران ارائه دهید چرا که هر یک از این افراد، ممکن است از دیدگاه خود بخواهند دلسوزی کنند و به همین دلیل، سخن هایی بگویند که موجب رنجش هردو نفر شود.

 برخی از مادرشوهرها ممکن است به جانبداری از پسر خود در این شرایط بپردازند و همچنین این مسائل، را مدام به شما به‌عنوان کنایه نویسد کنند. در صورتی که حتی ممکن است شما در آینده رابطه خوبی با همسرتان داشته باشید، اما در هر موردی مادرشوهرتان شما را مقصر خواهد دانست.

2. روش های برخورد با مادر شوهر : بی احترامی ممنوع

 در تمامی مطالبی که ما در رابطه با نحوه برخورد با مادر شوهر ارائه کردیم به این موضوع اشاره نمودیم که مادرشوهر به عنوان یک بزرگتر قابل احترام است حتی اگر رفتار درستی نداشته باشد. در واقع شما با احترام گذاشتن به مادرشوهرتان، به خودتان احترام گذاشته اید و شخصیت خود را نشان داده اید. حتی اگر در مقابل رفتارهای شما عکس‌العمل‌های درستی نداشته باشد.

منظور از بی احترامی نکردن، فراموش کردن خواسته ها و و علایم خود نیست، بلکه این موضوع بدین معناست که شما به عنوان یک فرد بزرگتر که می تواند جایگاه مادر شما را داشته باشد، احترام گذاشته اید و به همین ترتیب، تربیت خانوادگی خود را نشان داده اید در عین حال روش هایی برای ابراز گلایه ها و ناراحتی ها نیز وجود دارد که باید از آن استفاده کنید.

3. هدیه گرفتن را فراموش نکنید

 برای یک مادر شوهر بسیار مهم است که در مناسبت هایی همانند روز مادر، او را از خاطر نبرده باشید و به او سر بزنید و در عین حال هدیه ای که باب بپسند او باشد، دریافت کنید. در واقع بیش از آن نیز می‌توانید در مناسبت های مختلف در سال برای چند بار این هدیه گرفتن را به عنوان ابراز محبت داشته باشید و بدون توقع از همه خود را به او اهدا کنید.

 برخی از مادرشوهرها، پس از دریافت هدیه ممکن است عکس العمل های خوبی نشان دهند. اگر واقعاً قصد شما هدیه دادن و ابراز محبت است، نباید از این گونه رفتارها ناراحت شوید و در صورتی که مشاهده می کنید هدیه دادن باعث ایجاد مشکلات بیشتری می شود، بهتر است این گزینه را کنار بگذارید از روش‌های دیگری استفاده کنید.