۰ نفر

خوشمزه ترین غذاهایی که با پیاز می توان درست کرد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱
کد خبر: 632392
خوشمزه ترین غذاهایی که با پیاز می توان درست کرد

همه پیازها یک اندازه نیستند، با این حال همه آن ها فوق العاده خوشمزه هستند. فرقی نمی‌کند موسیر، پیازچه، یا انواع پیاز قرمز یا زرد داشته باشید، ما دستور العمل‌هایی را که برای علاقه‌ مندان به پیاز بسیار عالی هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، آیا نکاتی در مورد چگونگی انتخاب بهترین پیاز برای وعده های غذایی خود می خواهید؟ ما یک راهنمای مفید برای انتخاب انواع پیاز مناسب برای هر غذایی داریم.

پیاز کاراملی، ترشی یا سرخ شده از جمله مواد مورد علاقه ما برای افزودن به هر غذایی است. این مواد درخشندگی، تردی و طعمی شیرین را به غذا می دهند.

داشتن یک شیشه ترشی پیاز قرمز یا پیاز کاراملی شده در آشپزخانه ها ضروری است، به خصوص وقتی صحبت از املت و همبرگر می شود.

پیاز غالباً در وعده های غذایی مورد علاقه ما حضور دارد. ما می‌توانیم رسپی های کاملی با سوپ پیاز فرانسوی و همه روش ‌هایی که برای خوردن این غذای کلاسیک غنی دوست داریم بنویسیم.

پیاز سبز (معروف به پیازچه) اساساً پیازهای نابالغی هستند که هنوز پیاز اصلی آن ها تشکیل نشده است. پیاز سبز بیشتر از چاشنی غذاهای آسیایی به شمار می روند یا  اغلب از جمله چاشنی های کباب های مورد علاقه ما هستند، به خصوص در پنکیک پیازچه، تئوکبوکی، و کوفته های گوشت و میگو.

سوپ پیاز ساده فرانسوی

ترکیبی از آب مرغ و گوشت گاو است. نتیجه این نسخه کلاسیک چیست؟ یک میکس جذاب و به همان اندازه دلپذیر

پیاز سرخ شده

اگر کاسه لوبیا سبز به خاطر  پیازهای سرخ شده تردش غذای مورد علاقه شما است، ما شما را کاملا درک می کنیم. این پیازهای سرخ شده را به آسانی روی همبرگرها قرار دهید، یا آن ها را به تنهایی بخورید.

خامه ترش و پیاز

راز طعم لذیذ این دستور این است که اجازه دهید پیازها به درستی کاراملی شوند. آهسته سرخ شدن به آن ها این امکان را می دهد که رنگ آن ها بازتر شود و در حالی که شکسته می شوند، شیرین و مربایی شوند.

و چون با چند روز در یخچال ماندن خراب نمی شوند، بنابراین تهیه آن از چند روز قبل ایده عالی ای است.

پیاز شکوفه ای پخته شده

نکته حرفه ای: توصیه می کنیم برای تهیه این دستور شگفت انگیز، بزرگترین پیازی را که می توانید پیدا کنید را، خریداری کنید.

چرا که کار شما را برای جدا کردن لایه های پیاز آسان تر می کند.

دوغ پیاز حلقه ای

هر نوع پیازی در اینجا جواب می دهد، اما اگر پیاز شیرین تر باشد بهتر است. از آنجایی که نمک می تواند آب پیازها را بیرون بکشد و آن ها را خمیری کند، نمک را برای بعد از سرخ شدن صرف می کنیم. این کار به چسبیدن خمیر به پیاز در قابلمه کمک می کند.

پن کیک پیازچه

پنکیک پیازچه ممکن است یکی از پیش غذا های مورد علاقه ما باشد. ترد، پوسته پوسته، و با کمترین زحمت برای جویدن، به راحتی می توان یک بشقاب کامل را ظرف چند دقیقه تمام کرد.

ترشی پیاز قرمز

درست کردن این ها خیلی هم ساده نیست، اما فوراً هر وعده غذایی را خوشرنگ می کنند. رنگ صورتی زیبای آن ‌ها هر کاسه ای را زیبا می‌کند.

مرغ پیاز فرانسوی

این دستور غذا در یک تابه و در کمتر از یک ساعت درست می شود، به این معنی که از سوپ پیاز فرانسوی بسیار سریع تر آماده می شود.

پیاز کاراملیزه

پیازهای کاراملی شده به آرامی و کم پخته می شوند تا زمانی که کاملاً طلایی و شیرین شوند. پیازها مربا می شوند و آنقدر اعتیاد آورند که قبل از اینکه آن ها را روی همبرگرهای خود قرار دهید، بلافاصله می توانید میل کنید.

کوگل سیب زمینی

این نوع خوش طعم کوگل نودل شیرین را به عنوان یک تکه غول پیکر در نظر بگیرید. پیاز رنده شده و سیب زمینی برای ایجاد یک غذای ترد و کمی شیرین ترکیب می شوند که به تنهایی عالی هستند، اما حتی بهتر است با یک قاشق خامه ترش و/یا سس سیب نیز امتحانش کنید.

برنج پیاز فرانسوی

پیاز کاراملی ‌شده، برنج باسماتی کره‌ای، و کره آب ‌شده.

چه چیزی را در این غذای برنج پیاز فرانسوی دوست ندارید؟ آن را در کنار پروتئین هایی مانند گوشت سرخ کن یا مرغ خامه ای توسکانی یا به تنهایی به عنوان غذای اصلی سرو کنید.

ورقه تابه تکه های گوشت با سیب

گوشت کاملاً با سیب و پیاز مخلوط می شود، یک ترکیب شیرین خوشمزه که طبع گوشت را متعادل می کند. این غذا که با مخلوط خردل و بالزامیک لعاب داده شده است، تبدیل به شام ​​ورقه ای مورد علاقه شما خواهد شد.

پاستا پنیر خامه ای پخته شده

پاستا فتا پخته شده معروف واقعاً همانطور که می دانید عالی است، اما ما نتوانستیم در مقابل تمایل به تعویض پنیر خامه‌ای و اضافه کردن بیکن و پیاز مقاومت کنیم. فقط فراموش نکنید که مقداری آب پاستا را قبل از آبکش کردن ذخیره کنید. آن آب نشاسته ای، سس را قوام می آورد و کمک می کند که به رشته فرنگی شما بچسبد!

سیب زمینی لیونز

خوردن سیب زمینی تابه ای یکی از بهترین لذت های زندگی است. تنها چیزی که نیاز دارید سیب زمینی، کمی روغن و نمک است. این نوع سیب زمینی فرانسوی سرخ شده را با افزودن پیاز کاراملی و مقدار زیادی کره خوشمزه تر کنید.

دل مرغ با پیاز فرانسوی

دوستداران سوپ پیاز فرانسوی، این دستور غذا قطعا برای شما مناسب است. کدو حلوایی مارپیچی با گرویر و پیاز کاراملی شده.

 در این رسپی کلاسیک کربوهیدرات کمی وجود دارد.

برگر سوپ با پیاز فرانسوی

تمام آن طعم کاراملی برای این همبرگر آبدار و خوش طعم نیاز است. پیشنهاد می شود این را با سیب زمینی شیرین بخار پز شده امتحان کنید.

نمک و سرکه با حلقه های پیاز

دوغ و پیاز کوبیده شده باهم سرخ می شوند تا زمانی که طلایی و ترد شوند و به آنها نمک و سرکه پاشیده می شود تا طعم و مزه بهتری پیدا کنند.