۰ نفر

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبر: 629893
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه

امروز در نوار غربی و بخش‌هایی از مرکز کشور و فردا در بخش‌هایی از مرکز کشور آسمان غبار آلود است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان هواشناسی برای امروز در برخی از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، شرق خوزستان و شمال و نیمه غربی سمنان رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در گیلان، مازندران و غرب گلستان بارش باران پیش بینی کرده است.

دمای هوا امروز و فردا در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش و از شنبه تا دوشنبه بتدریج افزایش می‌یابد. همچنین امروز دریای خزر مواج خواهد بود.

جمعه در برخی مناطق گلستان، مازندران، خراسان شمالی، شمال و غرب خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان و نیمه شمالی فارس رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

شنبه در برخی مناطق خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، شرق اصفهان و ارتفاعات سمنان رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

از یکشنبه بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی جدید در برخی مناطق غرب و جنوب غرب و دوشنبه در جنوب غرب، غرب، برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پیش بینی می‌شود.

شنبه در نوار شرقی، یکشنبه در بخش‌هایی از مرکز و دوشنبه در جنوب غرب و مرکز کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گردوخاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.