۰ نفر

راز زیبایی پوست جولیا رابرتز در ۵۴ سالگی فاش شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبر: 626844
راز زیبایی پوست جولیا رابرتز در ۵۴ سالگی فاش شد

جولیا رابرتز بازیگر محبوب هالیوودی همیشه با زیبایی پوستش زبان زد همگان بوده است. جولیا رابرتز زیبایی پوستش را مدیون روتین پوستی روزانه ای است که رعایت می کند.

روتین پوستی جولیا رابرتز برای حفظ زیبایی و جوانی اش

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک؛ بیش از ۳۰ سال است که جولیا رابرتز به عنوان یک فرد مشهور فعالیت می‌ کند. همه چیز زمانی جالب تر می‌ شود که متوجه می‌ شویم او ۵۴ سال سن دارد‌؛ به خاطر همین خیلی از ما به دنبال این هستیم که می خواهیم بدانیم راز زیبایی و پوست بی عیب و نقص او چیست‌. 

اهمیت استفاده از ضدآفتاب

جولیا رابرتز یکی از مشهورترین افراد هالیوودی است که همیشه از محصولات مقرون به صرفه اما با کیفیت استفاده می کند. ضدآفتاب مهم ترین بخش روتین پوستی او محسوب می شود و همیشه در بیرون از منزل با هر نوع آب و هوایی از ضد افتاب استفاده می‌ کند. ضد آفتابی که spf ۳۰ به بالا دارد.

استفاده از این محصول مهم ترین بخش روتین پوستی او می‌ باشد، زیرا عقیده دارد که استفاده از ضدآفتاب خطر آفتاب سوختگی، سرطان پوست یا لکه های پوستی و چروک را تا حد زیادی کاهش می دهد.

2ضدر آفتاب

پاک کردن آرایش قبل خواب

دومین اولویتی که او هر روز آن را رعایت می کند، این است که هر شب قبل از خواب، هر طور که شده، باید آرایش را از روی صورتش پاک کند. او عقیده دارد که پاک نکردن آرایش عاملی برای آسیب به پوست خواهد بود؛ پس هر طور که شده، هر چقدر هم که خسته باشد، باید آرایش خود را قبل از خواب پاک کند و با پوست سبک و بدون آرایش بخوابد.

توجه به نوع لبخند

چیزی که در جذابیت بازیگران هالیوود اهمیت بسیار زیادی دارد، نوع لبخند آن ها است. رابرتز به این قضیه توجه زیادی می‌ کند و همیشه دندان هایش را با جوش شیرین مسواک می زند و عقیده دارد که باید به دندان‌ ها رسیدگی کرد تا در زیبایی و جوانی اش مؤثر باشد؛ به خاطر همین همیشه از نخ دندان و دهان شویه هم کمک می گیرد و اجازه نمی‌ دهد که دندان هایش جرم یا لک داشته باشند.

3مسواک

تقویت بدن

جولیا رابرتز عقیده دارد که می‌ تواند هوشمندانه و آگاهانه نوع غذایش را انتخاب کند تا پوست سالمی داشته باشد و به بدنش پروتئین و سبزیجات برساند. او عقیده دارد که باید بدنش را از داخل تقویت کند. مواد غذایی مانند برنج قهوه ای، آووکادو و سالمون جزء غذاهایی است که استفاده می کند. او به مصرف میوه و سبزیجات خیلی اهمیت می‌ دهد تا بدن سالمش روی ظاهر زیبایِ او نیز تاثیر مثبت داشته باشد.

سرم و مرطوب‌کننده

او عقیده دارد که باید مراقبت از پوست خود را چند لایه کنید و رطوبت کافی را به هم به آن برسانید؛ به خاطر همین به شدت باور دارد که باید سرم و مرطوب‌کننده هم استفاده کرد و اجازه نداد که پوست دچار خشکی شود.