۰ نفر

ثبت نام مجدد کنکور ارشد پزشکی از فردا آغاز می شود

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۰۰
کد خبر: 626703
ثبت نام مجدد کنکور ارشد پزشکی از فردا آغاز می شود

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: مهلت ثبت‌نام با تاخیر داوطلبان سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی نوروز شمسی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: با توجه درخواست داوطلبان، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور فرصت مجددی برای ثبت نام جدید یا تصحیح اطلاعات داوطلبان در نظر گفته است، به همین منظور متقاضیان می‌توانند از فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام جدید یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

او می‌گوید: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در روز‌های ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون نیز در هفته منتهی به آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور توزیع خواهد شد.

به گفته رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده یا می‌خواهند ثبت نام جدید انجام دهند یا فقط یک رشته امتحانی ثبت نام کرده اند و در رشته امتحانی دوم نیز می‌خواهند ثبت نام کنند، در می‌توانند نسبت به ثبت‌نام با تاخیر این آزمون اقدام کنند.

او افزود: افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود یا ارسال مدارک جدید داشته و افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و از بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند، ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت نام و یا دلایل دیگر، نتوانسته اند ثبت نام کنند نیز می‌توانند از ۲۱ تا ۲۳ فروردین ماه نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

شمسی ادامه داد: افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و از درگاه مربوطه یا بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده‌اند، ولی با خطای عدم پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی مواجه شده اند، درخواست خود را با درج کد پیگیری مطابق صفحه ٢ دفترچه راهنمای ثبت نام در قسمت پرداخت هزینه، ارسال کنند تا بررسی لازم صورت گیرد.