۰ نفر

یک ماه به سال تحصیلی جاری اضافه می شود؟

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲
کد خبر: 625127
یک ماه به سال تحصیلی جاری اضافه می شود؟

مدیرکل دفتر ریاست روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش هرگونه افزایش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را منوط به جلسه پیش روی این شورا دانست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قدیر امیری مدیرکل دفتر ریاست روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش گفت: امروز از ساعت ۴ بعدازظهر جلسه‌ای در خصوص بررسی افزایش یک ماهه سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هنوز جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده است. امروز جلسه‌ای در شورای عالی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد. نامه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش به شورای عالی ارسال شده است که امروز این نامه بررسی خواهد شد.

امیری افزود: وزیر آموزش و پرورش نامه‌ای به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال کرده که در صورت امکان یک ماه به سال تحصیلی اضافه شود، اگر در شورای عالی این موضوع تأیید شود مصوب خواهد شد در غیر این صورت چیزی به عنوان افزایش یک ماهه سال تحصیلی نخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: امروز ساعت ۴ بعدازظهر جلسه‌ای در خصوص پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود که باید ببینیم شورای عالی آموزش و پرورش در اولین جلسه خود در سال ۱۴۰۱ چه چیزی را تصویب خواهد کرد.

گفتنی است برخی رسانه‌ها صبح امروز خبر داده بودند که شورای عالی آموزش و پرورش افزایش یک ماهه سال تحصیلی جاری را تصویب کرده است.