۰ نفر

صبحانه ای خوشمزه و متنوع برای شکموها

۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۴۱
کد خبر: 624312
صبحانه ای خوشمزه و متنوع برای شکموها

صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به شمار می آید و اهمیت زیادی در سلامتی دارد. شما میتوانید غذاهای متنوع و سالمی برای صبحانه حاضر کنید و از آن لذت ببرید.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ صبحانه از مهمترین وعده های غذایی به شمار می رود و اکثر افراد اهمیت بسیار زیادی به آن قائل هستند. پنیر سفید، نان تازه، گردو، چای داغ و... یک صبحانه کامل ایرانی است. اکثر افراد این رویه را در پیش می گیرند اما بعضی از آنها نیز به این خوراکی ها قانع نیستند و غذاهای دیگری را برای صبحانه خود تدارک می بینند.

به همین بهانه در این بخش لیستی از صبحانه های متفاوت و البته پرکالری در اختیارتان قرار خواهیم داد تا چنانچه به یک صبحانه معمولی قانع نبودید با کلیک روی هر کدام از این غذاها، رسپی آن را مشاهده کرده و استفاده کنید.

املت دنور

یک املت ساده و خوشمزه که با استفاده از فلفل دلمه ای، روغن زیتون، تخم مرغ، کالباس، پنیر چدار و... تهیه می شود، املت دنور نام دارد که طعم بسیار فوق‌العاده و معرکه ای دارد پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده طعم لذیذ آن را امتحان کنید.

رولت فرانسوی

یکی دیگر از صبحانه های خوشمزه‌ای که در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد رولت فرانسوی می باشد. نان تست، تخم مرغ، شیر، شکر، آرد سوخاری از جمله مواد تشکیل دهنده این غذای خوشمزه می باشد. مربای آلبالو، کره بادام زمینی، پنیر خامه ای، سیب خرد شده و موز حلقه شده نیز محتویات داخل رولت ها می باشد.

املت اسپانیایی

با ترکیبی از موادی همچون قارچ، فلفل دلمه ای، ژامبون، گوشت یا مرغ، تخم مرغ، گوجه فرنگی یک املت اسپانیایی خوشمزه می توانید تهیه کنید که گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به پنیر و کره بسنده نمی‌کنند.

املت فنجانی

املت فنجانی یکی دیگر از غذاهای بسیار خوشمزه مخصوص صبحانه می باشد که شما در زمان خیلی کم به راحتی می توانید آن را آماده کنید. این املت خوشمزه طرفداران بسیار زیادی به خود اختصاص داده است و با استفاده از موادی همچون جعفری ساطوری شده، پنیر پیتزا رنده شده، تخم مرغ، نمک و فلفل گوجه فرنگی تهیه می شود.

صبحانه ای خوشمزه

باگت تخم مرغ

باگت تخم مرغ از جمله غذاهای مغذی به شمار می رود که منبع غنی از پروتئین و کلسیم را دارا است. این غذای خوشمزه در وعده‌های صبحانه و ناهار و میان وعده سرو می شود و اکثر افراد در صبحانه بیشتر از آن بهره‌مند می شوند.

حریره بلغور

حریره بلغور از غذاهای پر ویتامین و پروتئین دار می باشد که کافی است در طول روز فقط یک قاشق از آن را میل کنید مطمئن باشید که حس و حال بسیار خوبی تجربه خواهید کرد. البته بسیاری از افراد از این غذای خوشمزه در وعده صبحانه استفاده می کنند بلغور آسیاب شده، شیر کم چرب، کشمش، شکر قهوه ای، توت فرنگی، تازه از جمله مواد تشکیل دهنده حریره بلغور می باشد.

املت هندی

املت هندی یکی از خوشمزه ترین گزینه های وعده صبحانه شما می تواند باشد. در تهیه این صبحانه لذیذ پیاز، برگ گشنیز تازه، تخم مرغ، روغن سرخ کردنی، پودر فلفل سیاه، فلفل سبز تند و... به کار برده می شود. پیشنهاد می کنیم حتما طعم بی نظیر این غذا را امتحان کنید.

صبحانه ای خوشمزه

کوکوی گردو

چنانچه خوردن نان، پنیر و کره در وعده صبحانه برایتان تکراری شده است، کوکوی گردو از جمله غذاهایی است که جایگزین مناسبی برای آن ها می تواند باشد. این غذای خوشمزه و فوری با استفاده از موادی همچون تخم مرغ، دارچین، پودر گردو، زعفران آب کرده، وانیل، آرد برنج و... تهیه می شود.

تست فرانسوی شکم پر

در اینجا یک صبحانه بسیار خوشمزه و در عین حال آسان برای شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از موز و نان تست، گردو، تخم مرغ، پودر قند، شیر، کره و... تهیه می شود. این غذای خوشمزه تست فرانسوی شکم پر نام دارد و طعمی بسیار متفاوت از سایر غذا ها دارد.

فریتاتای مکزیکی

فریتاتای مکزیکی یکی دیگر از غذاهای خوشمزه ای است که شما می توانید جایگزین مخلفات لبنی صبحانه بکنید. در تهیه این غذای خوشمزه تخم مرغ، روغن زیتون، فلفل دلمه ای، پنیر چدار، سرکه انگور و... استفاده می شود. پیشنهاد می کنیم که این غذای خوشمزه را با سالسا میل کنید.

عدسی

عدسی از جمله غذاهایی است که علاوه بر خواص مختلفی که دارد از ابتلا به کم‌خونی و دیابت جلوگیری می‌کند و هم به عنوان وعده اصلی و هم به عنوان میان وعده کاربرد دارد. اما جالب است بدانید که اکثر افراد این غذای خوشمزه را در وعده صبحانه نیز می خورند. سیب زمینی بزرگ، عدس، پیاز، زردچوبه، آرد، روغن از جمله موادی هستند که در تهیه عدسی استفاده می شود.