۰ نفر

لوازم آرایشی که باید با خود به سفر ببریم

۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبر: 623146
لوازم آرایشی که باید با خود به سفر ببریم

انتخاب لوازم آرایش ضروری از دغدغه ی خانم ها هنگام آماده شدن برای مسافرت است. باید لوازم آرایشی برای سفر انتخاب شود که کاربردی و ضروری است.

لوازم آرایشی که برای سفر حتما باید با خود داشته باشیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، وقتی که می خواهیم به سفر برویم، با خودمان درگیر هستیم که چه وسایلی را باید با خود همراه کنیم. گاهی اوقات بعد از شروع سفر متوجه می‌ شویم که خیلی از لوازم ضروری را نیاورده ایم و به خاطر همین در اینجا قصد داریم در مورد مبحث مهم تعداد لوازم آرایشی که باید با خودتان به سفر ببرید با شما صحبت کنیم که جزء ضروری ترین ها هستند.

ضد آفتاب

شاید ضد آفتاب از لحاظ تکنیکی محصول آرایشی نباشد اما وجود آن داخل کیف آرایش هنگام سفر ضروری ترین کاری است که باید انجام بدهید. نوع ضدآفتاب بستگی به آن سفری دارد که می خواهید در پی داشته باشید. به عنوان مثال اگر می خواهید به مناطق ساحلی سفر کنید، بهتر است ضدآفتاب مقاوم در برابر آب و ضد آفتاب ضد آب با خودتان همراه کنید که ‌spf بالایی داشته باشد؛ اما اگر سفرتان به گونه ای است که قرار نیست خیلی زمان زیادی را زیر نور خورشید و آفتاب باشید، می توانید از مرطوب کننده حاوی spf استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب

مرطوب کننده رنگی

مرطوب کننده رنگی یک محصول عالی برای سفر می باشد، زیرا هم پوستتان را مرطوب می ‌کند و هم کمی پوشانندگی روی صورتتان ایجاد می کند. در حالی که شما سنگینی آرایش را هم متحمل نمی شوید. اکثراً مرطوب کننده ها را می توانید روی دست تان هم استفاده کنید و با یک تیر 2 نشان بزنید.

کانسیلر

هنگامی که صحبت از کانسیلر می شود، احتمالا فکر می کنید منظور ما کانسیلرهایی هستند که در طولانی مدت روی پوست تان باقی می‌ ماند اما کانسیلرهای معمولی هم می‌ توانند پوشانندگی خوبی داشته باشند و باعث شوند که شما در سریع ترین زمان ممکن ایرادات پوست تان را بپوشانید.

پنکک

پنکک مناسب می تواند یک وسیله ضروری آرایشی برای رفتن به سفر باشد؛ مخصوصاً اگر قرار است به جای گرم و مرطوب سفر کنید و نمی توانید از کرم ها استفاده کنید. محصولات پودری مثل پنکک باعث می شود که آرایش تان ثابت بماند.

پنکک آرایشی

برنزر

برنزر را می‌ توانید برای صورت تان استفاده کنید که گرمای خاصی به چهره تان می دهد. برنزر های مختلف در رنگ های متفاوت را می توانید با تناژ های مختلف تهیه کنید و متناسب با پوست تان از آن استفاده کنید.

رژگونه

رژگونه های کرمی گزینه مناسبی برای سفر هستند و می توانید از آن ها به عنوان رنگ لب هم کمک بگیرید و به صورت شما حالت شاداب گونه می دهند که باعث می شود تا در سفر هم چهره بشاشی داشته باشید.

مداد ابرو

شاید در سفر خیلی وقت این را نداشته باشد که به آرایشگاه بروید و ابروهای تان را درست کنید. به خاطر همین یک مداد ابروی ساده می‌ تواند سریعاً حالت ابروهای تان را بهبود ببخشد.

مداد ابرو

پالت کوچک سایه

یک پالت کوچک سایه می تواند بهترین گزینه باشد که با خودتان همراه می کنید. لازم نیست که از رنگ های خیلی خاص مانند آبی و قرمز استفاده کنید، بلکه یک پالت سه رنگ هم می تواند کارتان را راه بیندازد.

ریمل

ریمل، آرایش تان را به طور کل تغییر می دهد و حتی در سفر هم باید از آن استفاده کنید؛ مخصوصا اگر قرار است که زمان زیادی را در بیرون از هتل باشید.

بالم لب رنگی

بالم رنگی برای سفر بسیار مناسب است و می توانید در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از بالم به لب هایتان رنگ بدهید. مهم تر از همه اینکه هنگام غذا خوردن هم راحت هستید و نگران پاک شدن آن نمی باشید.

بالم لب

اسپری خوشبو کننده

شما خیلی راحت می توانید داخل یک قوطی اسپری، مقداری گلاب بریزید یا از مواد خوشبو کننده دیگر استفاده کنید یا این که اسپری را به صورت آماده خریداری کنید تا همیشه خو شبو باشید.