۰ نفر

نوری خبر داد؛

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و پرورش

۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 622986
تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و پرورش

​نوری با اشاره به تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار داشت: فراخوان جذب ۳۴ هزار نفر در اسفند ماه منتشر شد و افرادی که صلاحیت داشته باشند جذب خواهند شد همچنین برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز کارهایی انجام شده و تبدیل وضعیت بخشی که باقی مانده نیز انجام خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از ابتدای امسال برای برچیدن مدارس سنگی درشهرستان اندیکا اقدام موثری انجام می شود گفت: با کمک نیروهای جهادی و بسیج سازندگی کلاس های جدید به جای مدارس سنگی و کانکسی در این منطقه ساخته خواهد شد.

یوسف نوری پنجشنبه در حاشیه بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا هدف از سفر خود به این منطقه را بررسی نارسایی ها و انجام اقداماتی برای توسعه مدرسه سازی در استان خوزستان به ویژه در مناطق محروم عنوان کرد و افزود: بعد از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا توجه خوبی به این منطقه محروم انجام شده است.

وی گفت: اقداماتی برای مقاوم سازی ، تعمیر و ساخت مدارس زلزله زده اندیکا انجام شده اما برخی مدارس هنوز تعمیر نشده اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مسائل و مشکلات مدارس این منطقه با حضور نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی بررسی شد گفت: یکی از مشکلات مدارس این منطقه وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی آنها است که باید تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این مشکل برطرف شود.

وی تاکید کرد: احداث اردوگاه دانش آموزی در شهرستان اندیکا ضروری است که در صورت تامین زمین و مکان یابی برای سال های آینده این اردوگاه احداث خواهد شد.

نوری با اشاره به تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار داشت: فراخوان جذب ۳۴ هزار نفر در اسفند ماه منتشر شد و افرادی که صلاحیت داشته باشند جذب خواهند شد همچنین برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز کارهایی انجام شده و تبدیل وضعیت بخشی که باقی مانده نیز انجام خواهد شد.