۰ نفر

پولدارها این فیلم ها را زیاد می بینند

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبر: 622738

پولدارها این فیلم ها را زیاد می بینند

در فیلم ها همیشه روایت هایی وجود دارد که به داستان زندگی شما شباهت دارد، اما تماشای برخی از فیلم ها ممکن است زندگی را به طور کامل تغییر دهد.

فیلم هایی که افراد موفق و پولدار، پیشنهاد می کنند

به گزارش اقتصادآنلاین، احتمالاً تا به حال برایتان پیش آمده که برای تماشای یک فیلم به شک و تردید افتاده اید و به خودتان گفتید که آیا ارزش دیدن دارد؟ بله! گاهی اوقات بعضی از فیلم ها ارزش این را دارند که شما چند ساعتی برایشان وقت بگذارید، زیرا ممکن است مسیر زندگی تان را عوض کنند. در این قسمت از فرهنگ و هنر نمناک قصد داریم فیلم هایی را به شما معرفی کنیم که بسیاری از افرادِ پولدار آن ها را دیده اند و از این فیلم‌ ها انگیزه گرفتند و به زندگی خیلی عالی دست پیدا کردند.

در جستجوی خوشبختی

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. این فیلم می‌ گوید که اگر چیزی می خواهید، باید بروید، تلاش کنید و آن را به دست بیاورید. فیلمی که اکثر ثروتمندان آن را دیده‌ اند و آن را خیلی پیشنهاد می کنند. داستان واقعی یک مردی است که می خواهد چیزی را تولید کند؛ تولید هم انجام می شود اما نمی تواند آن را بفروشد تا این که به خاطر آن، خانه، همسر و پولش را از دست می‌ دهد و در نهایت تسلیم نمی شود و به موفقیت های بسیار بزرگی می رسد.

فیلم سینمایی

جوی

این فیلم مورد علاقه افراد موفق و ثروتمند است که در سال 2015 ساخته شده است. بر اساس زندگی فردی به نام جوی است که مادر و پدرش از یکدیگر جدا شدند و با سختی بزرگ شده اما در سرش فکر های تجاری بسیار زیادی دارد و هرطور که شده تلاش می‌ کند تا گلیم خود را از آب بیرون بکشد و به فرد ثروتمند و موفقی تبدیل می‌ شود که احتمالاً از دیدنش لذت ببرید.

فیلم جوی

وال استریت

شاید معروف ترین و مشهورترین فیلم در مورد موفقیت و ثروت، وال استریت باشد که در سال 1987 ساخته شده است. این فیلم در مورد یک سرمایه‌گذار جوان است که خیلی در مورد رسیدن به موفقیت ناامید می باشد اما سعی می کند هر طور که شده، ادای افراد ثروتمند، موفق و قهرمان را در بیاورد و در نهایت به خاطر تلاش ها و تصویرسازی هایش به آن چیزی که می خواهد؛ می رسد.

فیلم وال استریت

بازی

این فیلم به شما می‌ گوید که هیچ قانونی در بازی وجود ندارد. چیزی که مهم است تلاش، پشتکار و امیدواری شما است. این فیلم در مورد یک مرد بانک دار ثروتمند در سانفرانسیسکو روایت می کند که تمام زندگیش مشغول انجام بیزینس است اما از تنهایی رنج می برد تا این که برادرش زندگی او را تغییر می دهد و نگاهش را به دنیا عوض می کند. او یاد می گیرد که چگونه در کنار پول، موفقیت و بیزینس، زندگی واقعی و حقیقی را نیز تجربه کند.

فیلم بازی

اتاق سهام

این فیلم در مورد شخصیتی صحبت می‌ کند که وارد یک سرمایه‌ گذاری می‌ شود تا پدرش را تحت تاثیر قرار دهد و همه به استعداد بالای او پی می برند اما در این مسیر سختی های زیادی می کشد و یاد می گیرد که تسلیم نشود و در نهایت با همه تلاش ها و شکست هایش به درجه بالایی می رسد.

فیلم اتاق سهام

جری مگوایر

این فیلم به شما می گوید که ادامه زندگی از همین الان شروع می شود؛ یعنی از همین الان باید تلاش کنید. این فیلم در مورد مردی است که همیشه در هر جایی برنده بوده است. او زن بسیار زیبایی دارد، مشتری های بسیار زیادی دارد، خیلی از سمت دیگران احترام دریافت می کند اما تصمیم می‌ گیرد که یک قدم به عقب برگردد و اشتباهاتش را مرور کند و ببیند که چه کاره است.

فیلم جری مگوایر

اماکن تجاری

این فیلم در مورد دو فرد غریبه روایت می کند. یکی از آن ها ثروتمند و دیگری فقیر است. در این فیلم مقایسه این افراد را می بینید و از تماشای شان کیف می کنید. این داستان به شما می گوید که چه چیزی باعث می شود تا ثروتمند و چه چیزی باعث می شود که فقیر باشید و جای تان در جامعه عوض شود‌.

فیلم اماکن تجاری

پدرخوانده

فیلم پدرخوانده فیلم پیشنهادی است که هیچ کس نمی تواند آن را رد کند. یکی از بهترین فیلم های جهان که بر اساس بهترین رمان ساخته شده است. گادفادر یا پدرخوانده در مورد رشد تجاری یک خانواده کوچک صحبت می‌ کند که به بزرگترین خانواده مجرم در نیویورک تبدیل می‌ شوند اما می‌ خواهند هر طور که شده، با قانون مبارزه کنند. احتمالاً پشتکار این خانواده شما را به وجد می آورد.

فیلم پدرخوانده

گلن گلی راس

این فیلم شاید خیلی راه‌ های قانونی را برای ثروتمند شدن به تصویر نکشد اما حس رقابت جویی و تلاش بالای نقش اصلی فیلم، باعث می‌ شود که شما بعد از دیدن آن انگیزه بگیرید و شروع به کار کنید‌.

فیلم گلن گلی راس

اگه میتونی منو بگیر

این داستان واقعی است و در مورد یک مرد جوان صحبت می‌ کند که توانسته جعل هویت کند و خودش را به عنوان خلبان هواپیما، پزشک، وکیل و استاد تاریخ جا بزند و همه این نقش ها را بازی کند و از پس همه آن ها به خوبی بر بیاید.

فیلم اگه میتونی منو بگیر

گرگ وال استریت

این فیلم به شما می گوید که در فقر هیچ اصالتی وجود ندارد. داستان مردی است که از هیچ به همه چیز می رسد اما پروسه ای که در طول فیلم طی می کند، خیلی اعجاب انگیز است و می تواند عامل انگیزه بخشی بسیار عالی برای تان باشد‌.

فیلم گرگ وال استریت

رستگاری در شاوشنک

این فیلم به شما می گوید که ترس شما را عقب نگه می دارد؛ پس باید آزاد و رها باشید تا به موفقیت برسید. یکی از بهترین فیلم ها در کل دنیا است و اکثر افرادی که آن را تماشا می‌ کنند، بعد از دیدن فیلم انگیزه بالایی پیدا می کنند. در مورد زندگی مردی است که در بدترین شرایط که حتی شاید برایش غیرقابل پیش بینی باشد؛ به خوبی مدیریت می ‌کند و می‌داند که چگونه باید از سختی ها به آسانی ها برسد.

فیلم رستگاری در شاوشنگ

شبکه اجتماعی

شعار فیلم این است که شما نمی توانید دوست جدید پیدا کنید، مگر این که دشمن جدید داشته باشید. این فیلم در مورد یک مرد باهوش، جوان و موفق است. بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده که داستان مارک زاکربرگ را به تصویر می‌ کشد. این داستان نشان می‌ دهد که چگونه توانسته سختی‌ ها و مشکلات را پشت سر بگذارد و به یکی از ثروتمندترین مردان دنیا تبدیل شود.

فیلم شبکه اجتماعی

غارتگران دره سیلیکون

هیچ دو اسمی در تکنولوژی بزرگ‌تر از اسم های مایکروسافت و اپل نیست. داستان این فیلم هم در مورد همین دو برند است. در واقع استایل فیلم شبیه مستند هم می باشد و رقابت این کمپانی ها را با یکدیگر به تصویر می کشد و نشان می‌ دهد که شما اگر چیزی را بخواهید، چگونه می توانید به آن دست پیدا کنید.

فیلم غارتگران دره سیلیکون

فارست گامپ

این فیلم داستان یک زندگی معمولی را برای تان به تصویر می کشد. مرد ساده ای که اهداف بسیار بالایی دارد و به طور تصادفی راه جدیدی را برای زندگی کردن پیدا می‌ کند و مدال ‌های زیادی برنده می‌ شود. او در زمینه پینگ پنگ حرفه‌ ای می شود، در مسابقات دو شرکت می‌ کند، کمپانی بزرگی تاسیس می‌ کند و همه مردم را در کل دنیا برای تلاش تشویق می کند.

فیلم فارست گامپ

دفترِ کار

این فیلم به شما انگیزه می دهد که هر چقدر که می توانید کار کنید و نتیجه زحماتتان را برداشت کنید. اگر می‌ خواهید از شغل پشت میزنشینی خود خلاص شوید، حتماً از قبل این فیلم را تماشا کنید که به شما کمک می کند چگونه انگیزه و خلاقیت پیدا کنید.

سینمایی دفتر کار

هوانورد

شعار این فیلم این است که بعضی از مردم رویای آینده را دارند و بعضی دیگر آینده را می سازند. شما دوست دارید جزء کدام دسته باشید ؟ این فیلم به شما انگیزه کافی را می دهد که جزء دسته دوم باشید و با رقابت جویی بسیار بالا به اهداف تان برسید.

فیلم هوانورد

تجارت پر مخاطره

این فیلم به شما می گوید که اکنون زمان این است که در امنیت کامل به موفقیت‌ های بالایی برسید. داستان بسیار خوبی دارد و سرشار از اتفاقات ماجراجویانه و هیجان انگیز است که نشان می دهد شخصیت اصلی فیلم چگونه با خلاقیت به بهترین ها می‌ رسد.

فیلم تجارت پر مخاطره

ابرشرکت

این فیلم برای کسانی که به دنبال راه انداختن بیزینس و کار تجاری هستند؛ مناسب می باشد. در واقع به شما می گوید که چگونه باید هدف تعیین کنید و راه تجاری خود را پیش ببرید؛ همچنین به شما یاد می‌ دهد که چگونه با تجربه سختی ها تسلیم نشوید. مطمئن باشید که این فیلم ارزش دیدن را دارد.

فیلم ابر شرکت