۰ نفر

شخصیت شناسی از روی فرم نشستن + عکس

۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۸
کد خبر: 622612
شخصیت شناسی از روی فرم نشستن + عکس

بخشی از شناخت افراد از طریق شخصیت شناسی نشستن آنها صورت می گیرد ، زبان بدن شما هنگام نشستن به خوبی وضعیت روحی و فکری شما را بازگو می کند.

چگونه نحوه نشستن شخصیت افراد را نشان می دهد؟

 زبان بدن بسیار در تشخیص شخصیت افراد مهم است. زبان بدن منفی و بد، تاثیر بیشتری را نسبت به الفاظ زشت و دشنام دارد و افراد آگاهانه و غیر آگاهانه از زبان بدن چیزهایی را برداشت می کنند. در ادامه این بخش ا به نحوه نشستن افراد که شخصیت را نشان می دهد می پردازیم.

untitled

شناخت شخصیت افراد از روی طرز نشستن آنها

موقعیت A :نشستن به حالتی که زانوهایتان را درآغوش بگیرید

این نوع نشستن فردی خلاق و هنرمند را توصیف می کند که اغلب قبل از فکر کردن حرف می زنند اما اغلب افراد خوشحالی هستند و تمایل دارند از مشکلات در زندگی اجتناب کنند.

موقعیت B :

untitled

این افراد خیال باف و خلاق هستند و باعث می شود افراد از راه های مختلفی فکر کنند و معمولاً وقتی برای مدتی طولانی در جایی می مانند بی قراری می کنند و صمیمی هستند و همیشه دوستان زیادی دارند.

موقعیت C:

untitled

این دسته افراد کمتر می توانند نمرکز کنند چون جنبه های مختلف زندگی را با هرج و مرج پوشانده اند و بیشتر طرفدار مد هستند.

موقعیت D:

untitled

این افراد باهوش و حساس هستند و معمولاً از نزاع و دعوا دوری می کنند. این نوع نشستن شخصیت فردی را نشان می دهد که خود را پشت امنیت مخفی می کنند.

موقعیت E:

untitled

این دسته افرادی را نشان می دهد که همه چیز را در آن واحد قبول می کنند و اهداف بزرگی دارند و برای رسیدن به آنها هم تلاش می کنند و به ظاهر خود نیز اهمیت می دهند و زیبا لباس می پوشند همچنین به انتقاد فکر می کنند.