۰ نفر

ساعت پخش سریال نجلا ۲ در نوروز

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۴۵
کد خبر: 619138
ساعت پخش سریال نجلا ۲ در نوروز

فصل دوم سریال نجلا در نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فصل اول سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۵ قسمت در اربعین ۹۹ از شبکه سوم پخش شد. این سریال در حال و هوای محرم سال ۱۳۵۸ ساخته شده بود و بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، حسام منظور، سارا رسول زاده، ملیکا شریفی نیا و سوگل طهماسبی در آن به ایفای نقش پرداخته بودند. به دلیل محبوبیتی که این مجموعه در میان مردم به دست آورد، ساخت فصل دوم آن نیز تائید شد.  سریال نجلا ۲ برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ آماده شده است.

ساعت پخش سریال نجلا ۲ در نوروز

فصل دوم «نجلا» که در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد، به بازگشت کاراکترهای قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رقم می‌خورد می‌پردازد. پخش سریال نجلا فصل ۲ از اول فروردین ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

فصل دوم نجلا قرار است هر شب از شبکه سه سیما پخش شود. ساعت پخش سریال نجلا ۲ نیز ساعت ۲۰:۴۵ اعلام شده است.

ساعت پخش سریال نجلا ۲ در نوروز

داستان سریال نجلا فصل دوم

سریال نجلا یک عاشقانه متفاوت بود که شاید دلیل محبوبیت آن نیز همین باشد. قصه این سریال درباره دختری به نام نجلا است که برای پسری که عاشق اوست شرط می‌گذارد که اگر در شرایط آشفته آن زمان، پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین ببرد، دختر نیز به پسر جواب مثبت خواهد داد.

در خلاصه داستان سریال نجلا فصل ۲ به این نکته اشاره شده که داستان به بازگشت شخصیت‌ها از کربلا و حوادثی که در مسیر برایشان رقم می‌خورد، پرداخته است. حسین امیرجهانی، نویسنده این سریال، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که قصه فصل دوم در حوالی سال‌های ۵۸ و ۵۹ روایت می‌شود. این بار داستان بر مساله اشغال خرمشهر و به خصوص حصر آبادان تمرکز دارد. امیرجهانی معتقد است مساله محاصره آبادان موضوعی است که کمتر بدان پرداخته شده و زیر سایه اشغال خرمشهر مانده است. البته سریال نجلا ۲ همچنان یک داستان عاشقانه است که در بستر حوادث تاریخی و جذاب روایت می‌شود.

بازیگران سریال نجلا ۲ 

از جمله بازیگرانی که در سریال نجلا ۲ حضور دارند می‌توانیم به هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی و ملیکا شریفی‌نیا اشاره کنیم. خبرها حاکی از آن است که پیر داغر، بازیگر لبنانی سریال مدار صفر درجه و فیلم به وقت شام، نیز در سریال نجلا در نقش یکی از عرب‌های آبادان حضور دارد. به علاوه آن ماری سلامه، بازیگر لبنانی که با سریال “حوالی پاییز” در ایران به شهرت رسید نیز در سریال نجلا فصل ۲ حضور دارد.

ساعت پخش سریال نجلا ۲ در نوروز

جایگزین سارا رسول‌زاده در سریال نجلا ۲ کیست؟

همانطور که مشاهده می‌کنید، در فهرست بازیگران فصل دوم سریال نجلا، خبری از سارا رسول‌زاده، بازیگر نقش نجلا، نیست. متاسفانه بنا به دلایلی که اعلام نشده، رسول‌زاده از ادامه همکاری با این پروژه پا پس کشیده است. معمولا بازیگران بنا به دلایلی چون اختلاف بر سر مسائل مالی، تداخل کاری و یا به توافق نرسیدن با کارگردان و تهیه‌کننده از ادامه همکاری با آنان سر باز می‌زنند. در مورد سارا رسول‌زاده علت اصلی جدا شدن وی اعلام نشده و تهیه‌کننده سریال در گفتگویی صرفا این خبر را اعلام کرده است.

در سریال نجلا فصل دوم محیا دهقانی جایگزین سارا رسولزاده در نقش نجلا شده است. دهقانی پیش از این در مجموعه “قهر و آشتی”، مجموعه “همبازی” و سریال “پایتخت ۴” بازی کرده است. احتمالا شما هم او را با نقش سوسن در سریال پایتخت ۴ به یاد می‌آورید.

ساعت پخش سریال نجلا ۲ در نوروز