۰ نفر

آشنایی با مدل هایی از مانتو سه تیکه + عکس

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 618217
آشنایی با مدل هایی از مانتو سه تیکه + عکس

مانتو سه تیکه یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین مدل مانتو در فصل بهار و زمستان است. این مانتوی سه تیکه شامل شومیز، شلوار و سارافون یا جلیقه است. این مانتو انواع مختلفی دارد و مطابق با همه سلیقه ها طراحی می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ یکی از مدل های این مانتو شلوار گشاد، شومیز و جلیقه ای بلند است و یا مدل دیگر این مانتو شلواری به نسبت تنگ ، شومیز و جلیقه ای اندامی و کوتاه است. شما در انتخاب رنگ مانتوی سه تیکه تنوع های بسیاری دارید. شما می توانید از رنگ های تابستانه مانند زرد، نارنجی، سبز، قرمز و آبی روشن برای جلیقه و شلوارتان استفاده کنید و با شومیز سفید و مشکی آن را بپوشید.

مدل های مانتو 3 تیکه

مانتو سه تیکه رنگ های پاستلی

انتخاب رنگ های پاستلی در مانتو سه تیکه جلوه ی این لباس را در تن شما دو برابر می کند. کاربردی ترین رنگ های پاستلی در مانتو سه تیکه استفاده از رنگ های آبی روشن و صورتی روشن است که با یک شومیز سفید ست منحصر به فردی می شود.

مانتو سه تیکه تابستانی:

ست مانتو سه تیکه در تابستان یک انتخاب خوب است. نوع مدل ودوخت پارچه ی مانتو سه تیکه احساس راحتی و خنک بودن را در تابستان به شما می دهد.

مدل های مانتو 3 تیکه

مانتو سه تیکه چین دار

اصولا چین های این لباس در قسمت آستین و از زیر سینه قرار دارد و باعث خاص بودن مانتوی شما می شود.

مانتو سه تیکه سنتی

پوشیدن مانتو سه تیکه سنتی باعث شیک بودن و تک بودن استایل شما می شود، در این مدل در قسمت های آستین یقه و زیر مانتو خامه دوزی و یا با استفاده از پارچه طرح دارو دست دوز در آن قسمت کار می شود.

مدل های مانتو 3 تیکه

مانتو سه تیکه مجلسی

شما می توانید از مانتو سه تیکه مجلسی در مهمانی ها و مراسم های خاص استفاده کنید.

مدل های مانتو 3 تیکه

مدل های مانتو 3 تیکه

مدل های مانتو 3 تیکه

مدل های مانتو 3 تیکه