۰ نفر

تمدید مهلت ثبت نام کنکورارشد پزشکی ۱۴۰۱

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبر: 616653
تمدید مهلت ثبت نام  کنکورارشد پزشکی ۱۴۰۱

مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ تمدید شد و داوطلبان می توانند در فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام جدید و ویرایش مجدد اقدام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین ، فرصت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ از ۳۰ بهمن آغاز شده بود و ساعت ۲۴ روز ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ به پایان رسید.

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در روزهای ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و درخواست داوطلبان، فرصت مجدد جهت ثبت نام جدید یا تصحیح اطلاعات از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

داوطلبانی که دارای شرایط زیر هستند می توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند:

الف) موفق به ثبت نام نشده اند یا ثبت نام جدید می خواهند انجام دهند و یا فقط یک رشته امتحانی ثبت نام کرده اند و در رشته امتحانی دوم نیز می خواهند ثبت نام کنند.

ب) افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود یا ارسال مدارک جدید دارند.

ج) افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و از بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند، ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت نام و یا دلایل دیگر، نتوانسته اند ثبت نام کنند. این افراد طی فروردین ماه با ورود این کد پیگیری می توانند ثبت نام را انجام دهند.

افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و از درگاه مربوطه یا بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند، ولی با خطای عدم پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی مواجه شده اند، درخواست خود را با درج کد پیگیری مطابق صفحه ٢ دفترچه راهنمای ثبت نام در قسمت پرداخت هزینه، ارسال کنند تا بررسی لازم صورت پذیرد.

نکته مهم: داوطلبان دقت کنند کد پیگیری پرداخت هزینه با کد رهگیری ثبت نام نهایی متفاوت است.

افرادی که کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند در زمان تمدید ثبت نام، برای شروع ثبت نام مطابق بند ٣-٢ صفحه ٢٨ دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد.

توجه: در تمام مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به جز کد ملی) امکانپذیر است.

تاکید می شود پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود. لازم است این فرم جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.

داوطلب دانشجوی سال آخر باید طبق مفاد صفحه ٣١ دفترچه راهنمای ثبت نام عمل کند. این گروه از داوطلبان باید فرم شماره ١ مخصوص معدل را مندرج در انتهای دفترچه (فقط در بازه زمانی ۱۴ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به امضا معاونت آموزشی دانشگاه خود رسانده) با دانشگاه جهت انجام مراحل مربوطه حضوری یا غیر حضوری هماهنگی شود.

پس از اطمینان از صحیح بودن معدل، میانگین نمرات فراغت از تحصیل یا واحدهای گذرانده خود تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در قسمت ویرایش معدل، اطلاعات معدل را ثبت نهایی کند.

ملاک عمل مرکز سنجش آموزش پزشکی معدل اعلام شده در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه است.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود و یا ابلاغ جدید، بلافاصله مراتب از سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.