۰ نفر

مراسم اهدای جوایز ۶۶ سالگی شرکت زمزم

۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبر: 611526
مراسم اهدای جوایز ۶۶ سالگی شرکت زمزم

طی مراسمی از برگزیدگان جشنواره ۶۶سالگی شرکت زمزم در ساختمان اصلی این شرکت با حضور برگزیدگان ومدیران زمزم تقدیر به عمل آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛  شرکت زمزم از برگزیدگان جشنواره شصت و ششمین سالگرد تاسیس این شرکت با اهدای جوایز تقدیر کرد. 

معاون توسعه و ارزیابی فنی شرکت زمزم در حاشیه مراسم گفت: از اعتماد مردم نسبت به محصولات شرکت زمزم، بسیار سپاسگزاریم و قدردان این اعتماد هستیم.

وی افزود: در دوره ای که شرکت زمزم در رقابت با برندهای خارجی، محصولات خود را در بازار عرضه می کند، تلاش دارد تا محصولات با کیفیت در اختیار هموطنان عزیزمان قرار دهد و در این مسیر با توسعه و ارتقای کیفیت محصولات تلاش کرده تا سهم بازار خود را در کشور توسعه دهد. 

مراسم اهدای جوایز ۶۶ سالگی شرکت زمزم

معاون توسعه و ارزیابی فنی شرکت زمزم ضمن تشکر از همراهی مردم، گفت: جشنواره ۶۶سالگی شرکت زمزم ایران سال گذشته با همکاری روابط عمومی این شرکت شروع شد و جوایزی برای آن درنظر گرفته شد که بخشی از آن تقدیم شما عزیزان خواهد شد. به نوبه خود بابت تاخیری که در اهدا جوایز اتفاق افتاد، عذرخواهی می کنم و از حسن نظر مردم عزیز در استفاده از محصولات گروه زمزم تشکر ویژه دارم و امیدواریم این همراهی دراستفاده از محصولات  در سال‌های آتی نیز ادامه دار باشد.

در پایان گفتنی است که جشنواره زمزم سال گذشته به مناسبت شصت و ششمین سالگرد تاسیس شرکت زمزم برگزار شد و تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت که جوایز این جشنواره شامل ۶ جایزه ۳۰۰ میلیون ریالی، ۶۶ سکه تمام بهار آزادی، ۲۰۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۶۶ جایزه ویژه خانواده (استفاده از محصولات زمزم به مدت سه ماه) بود.

مراسم اهدای جوایز ۶۶ سالگی شرکت زمزم