۰ نفر

اقتصاد آنلاین‌ گزارش می‌دهد؛

چند پیشنهاد برای هدیه روز پدر

۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبر: 611258
چند پیشنهاد برای هدیه روز پدر

در این گزارش، ما گشتی در بازار زده‌ایم تا ببینیم چه هدایایی راه می‌توان برای این روز انتخاب کرد و قصد داریم گلچینی از بهترین هدیه‌های مناسب برای جشن روز پدر را به همراه قیمت حدودی آن‌ها به شما معرفی کنیم.

اقتصادآنلاین- نادیا سیه‌کار؛ در ایران روز پدر در ۱۳ رجب، زاد روز امام علی(ع)، اولین امام شیعیان گرامی داشته می‌شود.روز پدر در تقویم سال ۱۴۰۰ روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه می باشد.

انتخاب هدیه برای آقایان کار تقریبا سختی است و تنوع کالاهای مناسب برای آنها به نسبت کمتر است. در این گزارش، ما گشتی در بازار زده‌ایم تا ببینیم چه هدایایی راه می‌توان برای این روز انتخاب کرد و قصد داریم گلچینی از بهترین هدیه‌های مناسب برای جشن روز پدر را به همراه قیمت حدودی آن‌ها به شما معرفی کنیم.

۱. کیف اداری یا چرم مردانه

یکی از انتخاب‌ها به عنوان هدیه روز پدر می‌تواند کیف اداری چرم باشد. این هدیه برای آن دسته از افرادی که شغل‌های اداری، آموزشی، مهندسی و... دارند مناسب می‌باشد. این هدیه با سلیقه اغلب آقایان جور است. رنگ‌های قهوه‌ای تیره، روشن، مشکی و یا سورمه‌ای از رنگ‌های پرطرفدار برای کیف‌های چرم‌می‌باشند.

این کیف‌ها محدوده قیمتی وسیعی دارند؛ از ۲۰۰ هزارتومان تا بالای ۴ یا ۵ میلیون تومان در سایت‌های اینترنتی معتبر قیمت‌خورده اند. بسته به برندی که انتخاب کنید، این قیمت‌ها نیز تغییر خواهند کرد‌.

۲. عطر و ادکلن:

می‌توانید به فهرست ایده‌های خرید هدیه برای روز پدر، ادکلن و عطر را هم اضافه کنید. ادکلن‌ها نیز محدوده قیمتی متفاوتی دارند. میتوانید با توجه به بودجه‌ای که دارید، انتخاب‌های مختلفی نیز داشته باشید. از قیمت‌های پایین و معقول حدودا ۳۰۰ ۴۰۰ هزارتومان تا ادکلن‌های اصل که تا بالای ۸ میلیون تومان نیز قیمت خورده‌اند.

۳.گوشی و تبلت:

گوشی و تبلت از کالاهای پرمصرف دیجیتالی در دنیای امروز هستند و خرید آنها برای هر فرد، چه مرد و چه زن، می‌تواند بسته به نیازشان هدیه مناسبی باشد. گوشی ها نیز می‌توانند طبق برند و مدل خود، قیمت‌های مختلفی داشته باشند. از سامسونگ ۳ میلیون تومانی گرفته تا مدل‌های بالای ۳۰ میلیون تومان.

گوشی‌های آیفون نیز این روزها تا مرز ۶۰ میلیون تومان قیمت می‌خورند.

۴. ماشین ریش‌تراش و اصلاح سر:

خرید هریک از انواع ماشین‌های ریش‌تراش و اصلاح سر برای تمام آقایان ایده خوبی خواهد بود. متناسب با میزان بودجه خود، سراغ برند معتبری بروید و یکی از ضروری‌ترین لوازم بهداشتی را برای روز پدر تهیه کنید.

مدل‌های مختلفی از ماشین‌های ریش تراش و اطلاح وجود دارد که محدوده قیمتی مختلفی از ۳۰۰، ۴۰۰ تومان تا بالای ۱۲ میلیون تومان دارند.

طبیعتا هرچقدر کاربردهای بیشتری از این دستگاه‌ها مدنظرتان باشد، قیمت‌های آن‌ها بالاتر خواهد رفت و مدل‌های متنوع‌تری نیز در دسترس شما خواهد بود.

سال به سال که می‌گذرد باید برای خرید کادو روز مرد خلاقیت بیشتری به خرج دهید تا کادوی مناسب‌ تری تهیه کنید.

به هر حال شما می‌توانید به عنوان کادو برای پدر یا همسرتان چیزی را برای او بخرید که واقعاً به آن نیاز دارد، هرچند که این هدیه اصلاً رمانتیک نباشد. پس به چیزی که ممکن است او را خوشحال کند فکر کنید و همان را برایش تهیه کنید اما خیلی سخت گیر نباشید. چون مردان با یکی از کادوهای پیشنهادی هم به اندازه کافی خوشحال می‌شوند.