۰ نفر

جنجال سیگار کشیدن خانم نماینده + عکس

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰
کد خبر: 607640
جنجال سیگار کشیدن خانم نماینده + عکس

یکی از نمایندگان مجلس مصر در مورد آنچه در مورد عکس جنجالی سیگار کشیدن او در سکو‌های هواداران در بازی کامرون مطرح شده اظهارنظر کرد و تایید کرد که او سال‌ها سیگار می‌کشد و از این عکس‌ها ناراحت نمی‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو؛ در جریان دیدار مصر و کامرون در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی ملت‌های آفریقا، امیره العادلی نماینده مجلس مصر در حالی که در سکو‌های ورزشگاه در میان تماشاگران مصری حضور داشت و سیگاری روشن می‌کرد، ظاهر شد.

 انتشار تصاویر این زن در ‌شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است تا اینکه العادلی نسبت به موج به راه افتاده واکنش نشان داد. 

1139925_385

امیره العادلی در مورد آنچه در مورد عکس جنجالی سیگار کشیدن او در سکو‌های هواداران مصر در بازی کامرون مطرح شده اظهارنظر کرد و تایید کرد که او سال‌ها سیگار می‌کشد و از این عکس‌ها ناراحت نمی‌شود.

وی در پستی در فیسبوک خود گفت: باشه، برای اینکه بتوانیم از شر داستان و پیام‌های زیاد خلاص شویم، این عکس من است. من سیگار می‌کشم. عادت بد سلامتی، اما من آن را دوست دارم، مثل کسی که غذای چرب دوست دارد، سیگار می‌کشد و برای سلامتی ضرر دارد، اما آن را دوست دارد.

وی افزود: به سادگی، مثل یک شهروند مصری، طرفدار تیم زمالک است و از کودکی به فوتبال علاقه دارد و در مسابقات تیمش و تیم ملی شرکت می‌کند، همیشه در جایگاه درجه سه و نه بخش ویژه تماشاگران حضور دارد. او شادی می‌کند، ناراحتی می‌کند، متعصب، فریاد می‌زند، می‌پرد، تشویق می‌کند، آواز می‌خواند، می‌خورد، می‌نوشد و سیگار می‌کشد.

1139926_164

وی ادامه داد: سیگار برای سلامتی بسیار مضر است و من به کسی توصیه نمی‌کنم که این کار را انجام دهد. من سیگار می‌کشم و عاشق سیگار هستم و در دنیای آزاد آزادم. بهتر است یکشنبه تیممان را تشویق می‌کنیم و ان شاالله با قهرمانی تمام مصر جشن خواهد گرفت. 

امیره العادلی نماینده مجلس، روزنامه نگار، فارغ التحصیل دانشکده معارف اسلامی و عربی، بخش شریعت و حقوق دانشگاه الازهر و همچنین حقوق بین الملل است.