۰ نفر

چگونه هدایای تبلیغاتی سازمانی به معرفی برند شما کمک خواهد کرد؟

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 607151
چگونه هدایای تبلیغاتی سازمانی به معرفی برند شما کمک خواهد کرد؟

کسب‌وکارهای گوناگونی هستند که تمایل به معرفی برند خود به مخاطبان یا خریداران دارند. از این رو، از انواع روش‌های و کمپین‌های تبلیغاتی برای این کار استفاده می‌کنند. هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغاتی قدیمی اما بسیار کارآمد است که در زمان حاضر و به وجود روش‌های نوین تبلیغاتی همچنان ابزاری قدرتمند شناخته می‌شود. بهترین زمان استفاده از هدایای تبلیغاتی را باید مناسبت‌های تقویمی، نمایشگاه‌ها یا رویدادهای تجاری معرفی کرد. همراه این مطلب باشید تا نگاهی به گوشه و کنار استفاده از روش پرقدرت تبلیغاتی بی اندازیم.

برند شما چه کوچک و چه بزرگ، هدایای تبلیغاتی همیشه راهگشای شما خواهند بود. در حقیقت هدیه تبلیغاتی برای تمامی برندها می‌تواند مؤثر واقع شود و شرکت‌ها به‌واسطه آن خودشان را به افراد زیادی معرفی کنند. شاید این‌طور به نظر آید که خرید هدایای تبلیغاتی کار بیهوده‌ای باشد و صرفاً یک بودجه تبلیغاتی هنگفت را هدر ‌دهد. اما شما با استفاده از محصولات تبلیغاتی به خصوصی‌ترین محفل مشتری یا مخاطب خود نفوذ کرده‌اید. به طور مثال شما با هدیه یک لیوان تبلیغاتی، پای خود را به خانه یا محل کار مشتری خود باز کرده‌اید تا هر روز در لیوان که اسم برند شما روی آن نقش بسته است، نوشیدنی بخورد. این قدرت سحرانگیز هدایای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی شامل محصولات بسیار متنوع و زیادی می‌شود. در حقیقت هر برند با توجه به ماهیت خود و نوع مشتریانش از محصولات تبلیغاتی ویژه‌ای استفاده می‌کند؛ اما شاید برای شما سؤال پیش آید که چه زمانی می‌توانید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که در ادامه مروری بر این قضیه خواهیم داشت.

حضور در نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی یا عمومی فرصت بسیار خوبی برای هر کسب‌وکاری است تا برند و آخرین دستاوردهای خودش را به سایر کسب‌وکارها و مشتریانی که آن‌ها را نمی‌شناسند، معرفی کند. از این رو، نمایشگاه‌ها یکی از بهترین زمان‌های برای هر کسب‌وکاری است تا مشتریان جدیدی را پیدا کرده و ارتباط عمیق‌تر را با مشتریان فعلی خود برقرار کند.

بسیاری بر این باورند که زمان استفاده از هدایای تبلیغاتی تنها در نمایشگاه‌ها است زیرا بازار محصولات تبلیغاتی که نشانی از کسب‌وکارها روی آن نقش بسته در آنجا داغ می‌شود و بازدیدکنندگان از دریافت یک هدیه کوچک از طرف کسب‌وکار شما خوشحال می‌شوند. پس باید فرصت را غنیمت شمارید و مدت‌ها قبل از حضور در نمایشگاه، هدایای که قصد هدیه دارید را مشخص کنید. تنوع محصولات تبلیغاتی بسیار زیاد است و شما بایستی از محصولاتی که متناسب با برند شما است، استفاده کنید تا شأن برند خود را حفظ کنید. علاوه بر این، برخی از هدایای تبلیغاتی جنبه عمومی دارند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. چاپ خودکار تبلیغاتی یکی از بیشترین آمار را در میان سفارش‌دهندگان هدایای تبلیغاتی دارد. شما می‌توانید  اطلاعات مورد نظر خود را مانند نام برند، آدرس سایت، شماره تلفن یا شعار تبلیغاتی خود را روی بدنه خودکار چاپ کنید. البته حواستان باشد که این محصول خودکار است نه بروشور تبلیغاتی. پس بهتر است اطلاعات چاپی شما کم اما مفید باشد.

2

مناسبت‌های تقویمی

مناسبت‌های تقویمی یکی دیگر از زمان‌های مناسب برای ارسال هدایای تبلیغاتی است. در حقیقت شما باید یک لیست تقویمی آماده کنید و مناسبت‌های عمومی یا مناسبت‌هایی که مرتبط با کسب‌وکار خودتان است را مشخص کنید. اعیاد زمان مناسبی برای هدیه دادن است البته توجه داشته باشید که در این کار زیاده‌روی نکنید. به طور مثال شما می‌توانید در روز پدر و روز مادر به مشتریان آقا و خانم خود هدایای ویژه‌ای دهید.

همچنین شما می‌توانید در زمان سالگرد تأسیس برند خود، ایجاد یک خدمت یا محصول جدید به مشتریان خاص خود هدایایی را ارسال کنید. برای این کار می‌توانید از فلش تبلیغاتی یا فلش مموری با طرح دلخواه استفاده کنید و اطلاعات آماری یا تاریخچه برند خود را برای این دسته افراد قرار دهید تا مطالعه کنند.

3

از چه شرکتی هدایای تبلیغاتی تهیه کنیم؟

یکی از شرکت‌های خلاق و حرفه‌ای در زمینه هدیه تبلیغاتی شرکت پیشکش است که برای تهیه و سفارشی‌سازی انواع هدایای تبلیغاتی می‌تواند به برندها و شرکت‌ها کمک کند. سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند سفارش‌های تبلیغاتی خود برای انواع کمپین‌ها و رویدادها و مراسم مختلف را به شرکت پیشکش سفارش دهند و از راهنمایی و مشورت با متخصصان بازاریابی شرکت پیشکش برای تبلیغات هرچه بهتر خود بهره‌مند شوند. برای ارتباط با شرکت و دریافت مشاوره از متخصصان آن می‌توانید با شماره 02188308440 تماس گرفته و یا با مراجعه به وب‌سایت این شرکت با محصولات و خدمات متنوع آن‌ها آشنا شوید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.