۰ نفر

سریال پهلوانان از لیست ۲۵۰ سریال برتر IMDB حذف شد!

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱
کد خبر: 606673
سریال پهلوانان از لیست ۲۵۰ سریال برتر IMDB حذف شد!

پهلوانان، انیمیشن محبوب ایرانی در چند روز گذشته به عنوان یکی از بهترین سریال‌های IMDb انتخاب شده بود و حتی امتیاز آن از سریال‌های محبوبی همچون بریکینگ بد و اتک آن تایتان نیز بیشتر شده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تکراتو، در این هفته، کاربران ایرانی زیادی در IMDb به این انیمیشن امتیاز بالا می‌دادند و از طرفی طرفداران سریال‌های محبوب دیگر نیز به این سریال انیمیشنی امتیاز پایین می‌دادند تا رتبه آن پایین بیاید. این انیمیشن در چند روز حدود 110k رای گرفت و IMDb به این قضیه مشکوک شد و در نهایت آن را از فهرست 250 عنوان برتر IMDb حذف کرد.

هجوم کاربران ایرانی به IMDb و دادن امتیاز بالا به پهلوانان موجب شد این انیمیشن دقایقی به فهرست ۵۰ عنوان برتر راه پیدا کند، اما در نهایت اثری از این سریال حتی در میان ۲۵۰ عنوان برتر هم نیست. این سایت امتیاز پهلوانان را از از 10 به 9.4 تغییر داد و به نظر می‌رسد سیستم رای گیری و میانگین گیری دیگری برای این سریال در نظر گرفته است.

 

 

داستان پهلوانان در قرن هشتم هجری روی می‌دهد و محل وقوع حوادث خراسان آن روزگار است. شخصیت اول سریال پوریای ولی شاعر و ورزشکار است که در زورخانه‌اش راه رسم جوانمردی را به پیروانش می‌آموزد.

سیاوش زرین‌آبادی نویسنده و کارگردان پهلوانان و علیرضا گلپایگانی تهیه‌کننده سریال است. خبر خوب این است که فصل چهارم این مجموعه نوروز ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.