۰ نفر

اجرا ‌ و پیاده سازی دکوراسیون اداری

۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰
کد خبر: 604141
اجرا ‌ و پیاده سازی دکوراسیون اداری

در دنیای مدرن، اغلب افراد بیشتر ساعات روز رو در محل کار سپری می‌کنن و چیدمان مبلمان و سبک دکوراسیون اداری تأثیر مستقیمی روی عملکرد و روحیه کاری آنها داره و عامل مهمی در پیشرفت کسب و کار محسوب می‌شه؛ به همین دلیل این روزها تغییر دکوراسیون و بازسازی محیط کار مورد توجه مدیران شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران قرار گرفته.

طراحی دکوراسیون اداری یکی از روش‌های مدرن در بهینه‌سازی و به‌روزرسانی فضاهای اداریه که متناسب با نیاز کارفرمایان و کارمندان و با توجه به فضای اداری انجام می‌شه. اگر سبک دکوراسیون داخلی و مبلمان شرکت شما قدیمی شده یا به اتاق‌های بیشتری برای انجام فعالیت‌های گوناگون نیاز دارید، بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی خودتون رو به متخصصان ما در شرکت معماری و تغییر دکوراسیون NDK بسپارید.

 

مراحل طراحی و اجرا دکوراسیون اداری

برای تغییر دکوراسیون اداری و دفتر کار ابتدا از طریق شماره ها تلفن‌های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ با شرکت معماری NDK تماس بگیرید تا متخصصان ما با تعیین وقت قبلی، از ساختمان شرکت و امکانات موجود بازدید کرده و اطلاعات لازم رو در مورد نیازها، علایق و کسب و کار شما به‌دست بیارن. در مرحله بعد طراحان ما با توجه به ابعاد ساختمان و زمینه فعالیت شرکت، طرح‌های پیشنهادی و هزینه‌ آنها رو اعلام می‌کنن و بعد از انتخاب و تأیید نهایی شما، تیم NDK اجرا دکوراسیون رو آغاز می‌کنه.

تأثیر طراحی دکوراسیون اداری بر میزان بهره‌وری کارمندان

سبک دکوراسیون، چیدمان میز و مبلمان اداری، انتخاب رنگ وسایل و دیوارها از جمله عوامل مؤثر در افزایش علاقه و اشتیاق کارمندان به انجام وظایف روزمره‌شونه. مشاوران ما در شرکت معماری NDK می‌تونن با توجه به نیازهای کارمندان و ابعاد فضای داخلی شرکت، بهترین سبک دکوراسیون رو به شما پیشنهاد کنن. به‌عنوان مثال اگر ساختمان اداری شما کوچک باشه، آنها با استفاده از پارتیشنهای اداری شیشهای و فریم‌لس و از طریق اجرای سبک دکوراسیون اداری کوچک، فضاهای جداگانه‌ای بر اساس نیاز کارمندان طراحی می‌کنن. در چنین محیط کاری افراد می‌تونن در فضای خصوصی خودشون با تمرکز بیشتری به انجام فعالیت‌های روزانه بپردازن و در نتیجه بازده کاری آنها افزایش پیدا کنه.

طراحی و اجرا دکوراسیون کاربردی

انتخاب سبک مناسب برای دکوراسیون داخلی و چیدمان دقیق میزها و مبلمان اداری از جمله عوامل مؤثر در زیبایی و ایجاد تعادل بصری دفتر کار هستن. طراحان خلاق ما در NDK می‌تونن با توجه به نیازهای مدیران و کارمندان و نوع کسب‌وکار شرکت، به شما در اجرا دکوراسیون اداری لاکچری و مدرن کمک کنن.

2

 

 همچنین اگر قصد خرید میز و مبلمان اداری ارزان و بادوام رو دارید، مشاوران ما در NDK اطلاعات لازم در مورد نحوه انتخاب مبلمان ارگونومیک و مطابق با سبک دکوراسیون داخلی رو در اختیارتون قرار می‌دن.

شرکت معماری و تغییر دکوراسیون NDK

انتخاب شرکت معماری مناسب، اولین و مهمترین گام در بازسازی فضای شرکته؛ اما چرا برای طراحی دکوراسیون اداری و به‌روزرسانی محیط کار باید با یک شرکت معتبر و باتجربه قرارداد ببندیم؟ اشتباه در انتخاب شرکت معماری و تغییر دکوراسیون موجب می‌شه که شما با صرف هزینه و وقت زیاد، به نتیجه مطلوب دست پیدا نکنید و سبک دکوراسیون و مبلمان اداری‌تون متناسب با نیازها و نوع فعالیت‌تون نباشه. پیشنهاد ما به شما اینه که با انتخاب شرکت معماری NDK و مشاوره با طراحان و متخصصان مجرب ما، بهترین سبک دکوراسیون اداری رو در محیط کار اجرا کنید و تأثیر طراحی خلاقانه و مدرن ما رو در بهره‌وری کارمندان و جذب مخاطبان خود به‌وضوح مشاهده نمایید. شرکت تغییر دکوراسیون NDK سابقه درخشانی در زمینه اجرا انواع سبک‌ها از جمله دکوراسیون اداری کلاسیک، مدرن و مینیمال داره و می‌تونه با جدیدترین روش‌های معماری، محیط کار شما رو به فضایی دلپذیر و مطلوب تبدیل کنه.

سابقه فعالیت شرکت معماری NDK

شرکت معماری NDK یکی از شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون اداری، بازسازی محیط کار، اجرا دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان‌های تجاریه. متخصصان و طراحان حرفه‌ای ما می‌تونن با استفاده از آخرین و به‌روزترین روش‌ها مشاوره‌های لازم رو در زمینه طراحی و بازسازی محیط اداری، چیدمان و انتخاب مبلمان اداری به شما ارائه کنن.

3

 طراحان ما در NDK از شروع تا انتهای پروژه، مشتریان رو در جریان تمامی مراحل کار قرار می‌دن و شما می‌تونید با نظارت بر روند اجرا و پیاده‌سازی دکوراسیون داخلی، تغییرات مورد نظرتون رو به تیم اعلام کنید. برای دیدن نمونه پروژه‌های گروه معماری NDK در زمینه طراحی، اجرا و بازسازی اداری، مطالب سایت ما رو دنبال کنید تا علاوه‌بر اطلاع از به‌روزترین ترندهای معماری و سبک‌های دکوراسیون داخلی، نمونه کارهای طراحان NDK رو هم مشاهده کنید. برای ثبت سفارش بازسازی و تغییر دکوراسیون از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ با ما در تماس باشید.

هزینه طراحی دکوراسیون اداری

هزینه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی به میزان تغییرات، سبک دکوراسیون، نوع بازسازی و نوع مبلمان بستگی داره. طراحان و مشاوران ما در NDK بعد از اولین بازدید با توجه به طراحی اداری، قیمت میز و مبلمان، نوع خدمات، قیمت اجناس لازم برای بازسازی و سبک منتخب، قیمت نهایی رو به مشتری اعلام می‌کنن و در صورت تأیید، اجرا و بازسازی محیط کار آغاز می‌شه.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.