۰ نفر

راهکار های ایمن سازی ساختمان ها

۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹
کد خبر: 599897
راهکار های ایمن سازی ساختمان ها

ساختمان ها خواستگاه زندگی ما انسان ها هستند که برای زندگی جمعی در ابعاد کوچک ساخته شده اند، این سازه ها روز به روز گسترده تر و پیشرفته تر میشوند و حاصل این پیشرفت بالا رفتن سطح کیفیت زندگی و امید به آن است، همچنین جابجایی شاخص ها و ملاک های زندگی خوب همواره با این معیار ها جابجا میشوند.

پیشرفت کاربردی و ساختاری ساختمان ها با گسترش علم ارتباط مستقیم دارد، این گستردگی میتواند عاملی برای درک بهتر زندگی، استفاده از ابزار های بروز و کاربردی و ایجاد سلامت روانی و فیزیکی بیشتر نسبت به قبل را شامل میشود، نمونه ای از تغیرات ساختاری ساختمان ها مانند استفاده از سیستم های اعلام و اطفا حریق باعث نجات انسان ها از پدیده هایی مانند آتش سوزی و حریق، حوادث این چنینی و اتفاقات و خسارات بعد از آن را تا حدود زیادی پوشش داده است.

 

همچنین ایجاد پروتکول های امنیتی مانند استفاده از دوربین مداربسته، قفل های رمزنگاری شده و هوشمند و درب های ضدسرقت، مکانیزم کف کشی و تخلیه دود، استفاده از دیوار های بتنی و مقاوم و کلاف بندی های اصولی و رعایت اصول ایمنی ساختمان ها میتوانند عوامل مناسب و بازدارنده ای از اتفاقات طبیعی و انسانی مانند سرقت، اتش سوزی ، سیل ، زلزله منابع جانی و مالی ما را در امان قرار داده است.

استاندارد های اجبار گونه سال های اخیر سازمان های ضابط در ایران باعث افزایش رتبه کیفی ساختاری ساختمان ها و ساز های تجمیع عمومی شده است، این استاندارد ها که معمولا در قالب بخش نامه های اداری برای مهندسان ناظر ارسال میگرد شامل نکات فنی ساخت ساختمان ها، نکات ایمنی در طراحی، نقشه کشی، پی ریزی، تهیه مصالح، تعین مقیاس های اولیه و بتون ریزی، سفت کاری، نازک کاری و تهیه بستر هایی مانند لوله کشی آب و فاضلاب، سیم کشی برق و تجهیزات مربوط به آن مانند روشنایی، کلید و پریز، کابل کشی اینترنت، خط تلفن، سیم کشی اعلام حریق، سیم کشی سیستم هوشمند سازی منزل و ... هستند.

سیستم های حفاظتی و امنیتی

2

 

یکی از مهم ترین و حیاتی ترین ملزومات ساختمانی سیستم های امنیتی و حفاظتی به کار رفته در آن است، رد پای این سیستم هارا در همه جای ساختمان ها میتوان یافت، آیفون تصویری، دوربین مداربسته، جک پارکینگی، کرکره برقی ، دزدگیر و سیستم اعلام سرقت، قفل های برقی و ... همگی در زمره این تجهیزات قرار میگیرند، این تجهیزات ارزان، در دسترس، با بازدارندگی بالا و باکیفیت هستند که میتوانند تا حدود بسیار زیادی خیال ما را از بابت دسترسی آسان و به سرقت رفتن اموالمان راحت کند.

به کار گرفتن این گونه تجهیزات در ساختمان و اماکن عمومی علاوه بر بازدارندگی از اتفاقات ناگوار تا حدود زیادی نظارت ما را نیز بر محیط بیشتر میکند، همینطور ما میتوانیم روی ارزش های پیشنهادی این محصولات تامل بیشتری داشته باشیم.

برند های زیادی در بازار کنونی سیستم های حفاظتی و امنیتی فعالیت میکنند که گل سرسبد برند های ایرانی این محصولات را میتوان برند هایی مانند سیماران، تکنما و محک، الکتروپیک، سوزوکی، بتا و برند های خارجی آن مانند زیمنس، اشنایدر، سارو، سیزا و ... هستند.

یکی از گروه های محصولی این تجهیزات آیفون تصویری است که چند وقتی است بسیار رایج و پرمصرف شده است، آیفون تصویری یکی از اجناس جذاب و کاربر پسند است که زیبایی ان به زیبایی دکوراسیون منزل و کیفیت آن باعث کارکرد حتی تا 20 سال میشود.

آیفون های تصویری با برند های مختلفی در بازار ایران یافت میشوند نمونه ای از این برند ها را میتوان آیفون تصویری سیماران ، سوزوکی، تکنما، اف اف ، کوماکس، تابا، الکتروپیک و ... نام برد، در حال حاضر تنها برند های قدرتمند بازار نمونه های ایرانی آن هستند که هم با شرایط اقلیمی و آب و هوایی و هم با قیمت های مناسب به زعم وضعیت اقتصادی کنونی عرض میشوند، این محصولات باکیفیت خوب ، قیمت های جذاب ، مدل های متنوع و چشم نواز، کیفیت خوب و درخور برای ما در تمامی فروشگاه های معتبر این صنف در دسترس اند.

شرکت ایفون تصویری سیماران از جمله برند های قدرتمند و قدیمی تولید محصولات این حوزه است، قدمت و کیفیت محصولات این برند و اوازه خوش آن باعث شده این برند پرفروش ترین و پرتقاضا ترین برند این دسته محصولی شود، شرکت سیماران تولید کننده کامل تجهیزات آیفون تصویری مانند مانیتور های 3.5 ، 4.3 و 7 اینچ ، پنل های تصویری نامبرینگ و کدینگ و اکسپندر و ترانس و تجهیزات جانبی آن است.

یکی از نوآوری های برند ایفون تصویری سیماران تولید مانتیور آیفون تصویری wifi است که قابلیت انتقال تصویر و فرمان های دربازکن را به تلفن همراه تحت اینترنت ارسال میکند ، با این مانیتور این امکان را داریم که در صورت عدم حضور در منزل با به صدا در آمدن و فشرده شدن شاسی زنگ اعلان آن به گوشی موبایل ارسال میشود، همچنین کاربر میتواند با نرم افزار موبایل و اتصال به اینترنت تصویر فرد مورد نظر را از دوربین پنل ببیند، با آن مکالمه کند و در صورت صلاحدید فرمان دربازکن را صادر کند.

قابلیت های جدید همواره پتانسیل این را دارند که از آن ها استقبال کنیم ، یکی دیگر از قابلیت های جذاب آیفون های تصویری که میتواند عاملی برای ارتباط بهتر باشد؛ قابلیت ارتباط داخلی است، با این ارتباط مجموعه ساختمان تبدیل به یک شبکه ارتباطی میشود که با پیوستن به این شبکه میتوان از طریق گوشی داخلی منزل با سایر ساکنان ساختمان ارتباط صوتی برقرار نمود.

قابلیت ارتباط داخلی در برند هایی نظیر سیماران و تکنما به صورت کامل و در برند آیفون تصویری سوزوکی به صورت ارتباط با نگهبانی موجود است، که در این برند کل مجموعه تنها با یک واحد یا اتاقک نگهبانی در ارتباط خواهند بود.

شیوه قیمت گذاری و فروش

3

قابلیت های هر محصول ترازوی قیمت گذاری آن است، معمولا شرکت ها با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی های هر محصول آن ها را قیمت گذاری میکنند، در این سبک قیمت گذاری همواره برند ها میکوشند امکانات و قابلیت های مدل های قبلی را ارتقا داده و با افزایش ارزشمندی بتوانند در کنار قیمت مناسب کیفیتی قابل اعتماد نیز خلق کنند.

یکی از ارزشمندی های تجهیزات برقی گواهینامه سلامت و استاندارد آنهاست، برند های ایرانی سیماران، سوزوکی، تکنما و ... دارای استاندارد فنی و گواهی های سلامت از سازمان ملی استاندارد هستند، همینطور این برند ها با گذراندن استاندارد های بین المللی توانسته اند سهم خوبی از بازار کشور های همسایه به دست آورند و صادرات محصولات خود را به صورت مستمر تجربه کنند.

یکی دیگر از ارزش های پیشنهادی این محصولات گارانتی و خدمات پس از فروش آنهاست که برند های مختلف سبک های مختلفی برای ارائه خدمات به مشتریان خود دارند که خدمات تلفنی، خدمات در محل، گارانتی تعویض، گارانتی تعمیر و ... از دسته این خدمات هستند، یکی از برند ها برای اعتماد به خدمات پس از فروش آن برند ایفون تصویری سوزوکی است که دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش در محل به همراه یک سال گارانتی تعویض ، جمعا سه سال خدمات مفید و ارزنده را ارائه میدهد.

همانطور که در جمع بندی نهایی به ان میپردازیم همواره ساختمان ها و سازه ها زیبایی ، کیفیت، استحکام و قدرت خود را مدیون تجهیزات و سیستم هایی هستند که یکی از این کالاها آیفون تصویری است، ایفون تصویری جز سیستم های ضروری و حیاتی ساختمان ها و سازه های تجمیع عمومی یا همان آپارتمان هاست.

این تجهیزات در دو دسته انالوگ و دیجیتال ارائه میشوند که نوع دیجیتال آن تحت کابل کشی Lan مورد استفاده قرار میگیرند که استفاده از آن ها بسیار کم و انگشت شمار است، در نوع آنالوگ آیفون های تصویری 4 تا 8 رشته سیم برای هر واحد آپارتمان در نظر گرفته میشود که این سیم ها انتقال دهنده زنگ- صدا- تصویر- برق- فرمان های دربازکن، قابلیت ارتباط داخلی و ... هستند و مانیتور و پنل آیفون تصویری تحت این سیم کشی ها نصب و مورد استفاده قرار میگیرد.

کلام آخر

دنیای محصولات دیجیتال هر روز بزرگ و بزرگ تر میشود این محصولات که هر روز بخش بیشتر از زندگی ما را دچار به خود میکنند شامل همه تجهیزاتی هستند که از حواس پنج گانه ما برای راحت تر کردن زندگیمان بهره میبرند ، دربازکن های تصویری یکی از این محصولات است که در 30 سال گذشته در کشور ما هر روز جا پای خود را بزرگتر و قطعی تر کرده است، این محصول جذاب، اقتصادی و تا حدودی ضروری است که در صورت استفاده از آن طعم بهتری از زندگی را خواهیم چشید.

شرکت سها یکی مرکز ارائه و پخش سیستم های حفاظتی و امنیتی در استان البرز ارائه دهنده محتوایی که خواندید بود، از لطف و همراهی شما قلبا سپاس گزاریم، در صورتی که برای بهتر شدن این محتوا و مقالات مشابه نظر یا انتقادی داشتید حتما از طریق پل ارتباطی وبسایت این مجموعه مارا در جریان بگذارید.

آدرس سایت:Sohaeshop.com

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.