۰ نفر

نمره ۷ یا ۷.۵ آیلتس در مرکز تخصصی آیلتس زبان هیراد

۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰
کد خبر: 597885
نمره ۷ یا ۷.۵ آیلتس در مرکز تخصصی آیلتس زبان هیراد

در مرکز تخصصی زبان هیراد می توانید اگر سطح زبان انگلیسی شما متوسط (intermediate) باشد در عرض دو ماه و یا نهایتا چهار ماه برای امتحان آیلتس آماده شوید. در این مرکز مهارت های آیلتس تک تک تدریس می شوند چون اعتقاد ما بر این است اگر مهارت ها جداگانه تدریس شوند آموزش آیلتس خیلی حرفه ای تر است.

دوره آیلتس در آموزشگاه زبان هیراد

اگر مهارت های آیلتس را تک تک در این مرکز بگذرانید طول دوره آیلتس شما چهار ماه طول خواهد کشید. هر مهارت آیلتس در مرکز تخصصی زبان هیراد دوره آیلتس را 12 جلسه بصورت جامع و کامل برگزار میکند. پس طول دوره آیلتس در این مرکز 48 جلسه می باشد. گاهی اوقات برای مهارت رایتینگ آیلتس دو جلسه کلاس فوق العاده گذاشته می شود چون مهارت رایتینگ آیلتس جزئیات زیادی دارد. شایان ذکر است که دوره 48 جلسه آیلتس هیراد برای نمره 7 و 7.5 آیلتس طراحی شده است.

دوره POST-IELTS چیست؟

بعد از گذراندن دوره آیلتس به جهت کسب نمره 8 دوره یک ماه  پست آیلتس (POST-IELTS) به مدت 12 جلسه طراحی شده است. در دوره   POST-IELTSچهار مهارت با هم تدریس می شوند. در مرکز تخصصی زبان هیراد تمام کلاس های آیلتس و پست آیلتس سه جلسه در هفته برگزار می شوند.

آمادگی برای شرکت در کلاس های آیلتس چگونه است؟

در صورتیکه سطح زبان انگلیسی متقاضیان دوره آیلتس ضعیف باشد باید قبل از وارد شدن به دوره آیلتس هیراد دو دوره مکالمه فشرده یک و دو را در این مرکز بگذرانند تا برای ورود به دوره آیلتس آماده شوند. هر دوره مکالمه فشرده 20 جلسه می باشد که طول دوره دو ماه می باشد. دوره مکالمه فشرده یک سطح علمی شما را به PRE-INTERMEDIATE می رساند و دوره مکالمه فشرده 2 سطح علمی شما رو به UPPER-INTERMEDIATE می رساند. سپس کاملا برای ورود به دوره آیلتس مرکز تخصصی زبان هیراد آماده می شوید و پس از گذراندن دوره آیلتس نمره 7 و یا حتی 7.5 را در آیلتس به راحتی کسب می کنید.

اهمیت رایتینگ در آیلتس

توصیه می شود مهارت رایتینگ آیلتس را خیلی تمرین کنید و جزئیات آن را کامل یاد بگیرید. نباید در رایتینگ خود هیچ اشتباهی داشته باشید. باید تمام اصول نوشتن رایتینگ را رعایت کنید.

 به علاوه باید تمام خواسته های صورت سوال را بر آورده کنید و رایتینگ خود را تا حد ممکن TO THE POINT بنویسید و به هیچ وجه حاشیه نروید. رایتینگ آیلتس را در چند سال اخیر خیلی خیلی سخت گیرانه نمره می دهند. باید سعی کنید تا حد ممکن رایتینگ خود را نیتیو (NATIVE) بنویسید و در آن از واژگان مناسب متعدد و ساختارهای گرامری متنوع استفاده کنید و تا حد ممکن همه جوره به آن تنوع دهید. ضمنا دررایتینگ آیلتس الزاما خط شما باید خوانا و مرتب باشد چون در رایتینگ آیلتس خط از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در مرکز تخصصی آیلتس زبان هیراد تمام جزئیات آیلتس توسط خود اساتید مجرب هیراد تدریس می شوند حتی واژگان و مترادف هایی که برای مهارت های ریدینگ،‌ لیسنینگ ، اسپیکینگ و رایتینگ ضروری هستند توسط اساتید مجرب و کارآزموده آیلتس هیراد به طور کامل تدریس می شوند. متقاضیان آیلتس فقط کافی است مطالعه کنند ، تمرین حل کنند و تست بزنند. لازم نیست به هیچ وجه منبع دیگری را مطالعه کنند زیرا همه چیز از صفر تا صد توسط اساتید حرفه ای آیلتس هیراد تدریس می شوند. قویا توصیه می شود نصایح اساتید آیلتس خود را جدی بگیرید و هر آنچه می گویند را عینا انجام دهید. شایان ذکر است که متقاضیان آیلتس در مرکز تخصصی زبان هیراد می توانند در دو ماک تست رایگان آیلتس در این مرکز شرکت کنند. ضمنا در طول دوره های آیلتس و پست آیلتس امتحان، کوییز و ماک تست های متنوعی از دانش جویان گرفته می شوند تا نقاط  ضعف آنها شناخته و در نهایت رفع شوند. شایان ذکر است که در مرکز زبان هیراد علاوه بر گرفتن مدرک آیلتس با نمره بالا می توانید زبان عمومی و یا حتی مهارت های انگلیسی خود را به طور چشم گیری ارتقا دهید. در کلاسهای آیلتس و پست آیلتس هیراد به شما جزوات و مطالب ساختار یافته ای درباره چهار مهارت آیلتس تدریس می شوند که می توانید سالها از آنها به عنوان منبع موثق بهره بگیرید و روز به روز سطح عمومی و آکادمیک انگلیسی خود را ارتقا دهید. به علاوه  اساتید آیلتس مرکز تخصصی زبان هیراد شما را با بهترین منابع آموزشی آیلتس آشنا می کنند و در نتیجه راه را برای شما  همه جوره به جهت کسب نمره بالای آیلتس هموار می سازند.   

2

راه های ارتباطی با آموزشگاه هیراد

جهت مشاوره، تعیین سطح و هماهنگی های لازم با همکاران در مرکز تخصصی زبان هیراد با شماره های موسسه  22228362-26420225  تماس حاصل فرمایید. در ضمن،‌ می توانید برای مشاوره رایگان با مدیران آموزشی مرکز تخصصی زبان هیراد و کسب اطلاعات بیشتر به شماره های 09123218517 و یا 09123341513 در واتس آپ پیغام دهید و یا به سایت https://www.hiradenglish.com/ مراجعه کنید. آدرس شبکه اینستاگرام مرکز تخصصی زبان هیراد @hiradenglish می باشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.