۰ نفر

پایان دی ماه آخرین مهلت برای بخشش دیرکرد خلافی خودرو

۵ دی ۱۴۰۰، ۲:۴۲
کد خبر: 593199
پایان دی ماه آخرین مهلت برای بخشش دیرکرد خلافی خودرو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: همشهریان می‌توانند تاپایان دی ماه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به گرفتن صفحه وضعیت و پرداخت خلافی خودروی خود اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در خصوص پرداخت جریمه‌های خلافی شهروندان از طریق اپلیکیشن تعیین شده، گفت: بخشودگی مازاد جریمه‌های دو برابری راننده‌ها تنها مشمول افرادی است که قبل از سال ۱۴۰۰ جریمه شده باشند و همشهریان می‌توانند تا پایان دی ماه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت برای گرفتن وضعیت خلافی خودروی خود اقدام کنند و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» یا سایت «راهور ۱۲۰» خلافی خودرو را رؤیت و پرداخت کنند.

وی گفت: به همشهریان تاکید می‌کنم در فرصت باقی مانده به دفاتر پلیس، سایت راهور ۱۲۰ و یا اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند و انجام این کار را به روز‌های آخر موکول نکنند به دلیل اینکه احتمال دارد در روز‌های آخر تراکم ایجاد شود و همشهریان نتوانند وارد سایت مورد نظر شوند.

جریمه‌های کرونایی سال ۹۹ هم شامل این طرح می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در روز‌های آخر ممکن است نرم افزار و سایت برای شهروندان قابل استفاده نباشد، همشهریان برای رؤیت و پرداخت خلافی خودرو حتماً در این فرصت باقی مانده به سایت و نرم افزار موجود مراجعه کرده و در ۲۵ روز باقی مانده این کار را انجام دهند.

سرهنگ محمدی در خصوص اینکه جریمه‌های کرونایی سال ۹۹ هم شامل این طرح می‌شود، گفت: همه جریمه‌هایی که دو برابر شده باشند مازاد آن اکنون در سیستم بخشیده شده است و تمام جریمه‌ها هم جریمه‌های محدودیت‌های کرونا و سایر جریمه‌ها که به صورت الصاقی بوده نیز شامل این طرح می‌شود.