۰ نفر

راحت ترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار کدام است؟

۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲
کد خبر: 588396
راحت ترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار کدام است؟

نرم افزار حسابداری یکی از مهم ترین ارکان برای هر کسب و کاری است که گاهی انتخاب یک حسابداری کارآمد ممکن است شما را با چالش مواجه کند. در این مقاله قصد داریم تا این موضوع را بررسی کنیم که کدام نرم افزار حسابداری برای کدام نوع از کسب و کارها مناسب است؟

چرا حسابداری مهم است؟

تاریخچه حسابداری در ایران و جهان بسیار طولانی است و همه ما کم و بیش با حسابداری آشناییم.شاید شنیده باشید که حسابداری زبان هر کسب و کار است. امروزه ارتباطات اقتصادی در دنیای تجارت حرف اول را می زند.

بسیاری از موسسات و شرکت ها برای انجام فعالیت های پیچیده اقتصادی به یک زبان مالی نیاز دارند. حال برای جمع آوری اطلاعات مالی و بکارگیری آن ها در فرآیندهای تصمیم گیری لازم است تا از علم حسابداری استفاده شود. این علم اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار مدیران موسسات و شرکت ها قرار می دهد تا بتوانند با استناد به این اطلاعات تصمیمات درست و به موقعی بگیرند.

حال که به اهمیت حسابداری در یک کسب و کار پرداختیم، وقت آن رسیده که این سوال را مطرح کنیم که کدام نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار ماست؟

بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟

نرم افزارهای حسابداری نیز همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات بسیاری کرده اند و همیشه با دنبال کردن هدف آسان کردن فرایند حسابداری به کسب و کارها کمک کرده اند.

امروزه با گسترش مفاهیمی جدید مانند تکنولوژی مالی یا فین تک (Fintech)، کسب و کارها می‌توانند امور مالی خود را بسیار آسان تر از قبل انجام دهند و به امور خود رسیدگی کنند.

آشنایی با تکنولوژی مالی یا Fintech

تکنولوژی مالی یا Fintech به خدمات پرداخت تلفن همراه و سیستم عامل‌های سرمایه‌گذاری جمعی (Crowdfunding) و همچنین ابزارهای استفاده شده توسط اپراتورهای انتقال پول، اشاره می‌کند. بخش‌های بسیاری به عنوان مثال هوش مصنوعی (AI)، امنیت بیومتریک، تجارت و سرمایه‌گذاری و Blockchain در صنعت وجود دارد. سیستم عامل‌های پرداخت و ارز خارجی نیز بخش‌های کلیدی و اصلی Fintech هستند. این تکنولوژی از برنامه‌هایی مانند نرم‌افزار مبادله و برنامه انتقال پول، سود می‌برد که می‌تواند روند کار را تسریع کرده و به مشتریان خدمات اضافی ارائه دهد.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین

اگر قصد تهیه یک نرم افزار حسابداری خوب را دارید باید توجه کنید که کسب و کار شما نیاز دارد تا برای پیشرفت از به روز ترین ابزارها استفاده کند.

همانطور که در حال حاضر شما برای شرکت خود سعی می‌کنید بهترین رایانه ها را تهیه کنید، باید در خرید نرم افزار حسابداری نیز به این موضوع توجه کنید که نرم افزارهای حسابداری سنتی دیگر کارایی برای شما ندارند و باعث می‌شوند تا شما کسب و کار خود را به درستی مدیریت کنید.

حسابداری آنلاین روشی کارآمد و مفید برای رسیدگی به امور مالی است. نرم افزار حسابداری ابری به شما این امکان را میدهند که در هر زمان و در هر مکان بتوانید کارهای خود را انجام دهید و سرعت انجام کارها را به بیشترین مقدار برسانید.

معرفی نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو

مجموعه نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو سیستمی یکپارچه است که شامل نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب و تنخواه گردان می شود. در میان محصولات فینتو، نرم افزار حسابداری آنلاین یکی از بروزترین و بهترین نرم افزارهای موجود در بازار است که تمامی ویژگی های یک نرم افزار حسابداری ابری خوب را دارد.

حسابداری فینتو یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب است که در ادامه آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

2

معرفی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

نرم افزار حسابداری فینتو یکی از محصولات شرکت فینتو بوده و یک سامانه ابری برای ثبت دریافت و پرداخت های حسابداری، اسناد حسابداری، گزارش گیری های مختلف و ... است.

فینتو را میتوان به عنوان ساده ترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار معرفی کرد. همچنین امکان یکپارچه سازی با حقوق و دستمزد، حضور و غیاب و تنخواه گردان فینتو باعث چابکی و تسهیل امور شما می‌شود.

با حسابداری آنلاین فینتو میتوانید در هر لحظه و هر جا امور مالی خود را انجام دهید و راحت تر کسب و کارتان را مدیریت کنید.

مزایای نرم افزار حسابداری فینتو

حسابداری فینتو علاوه بر قیمت مناسب، پشتیبانی بسیار خوب و کاربری آسان  دارای ویژگی هایی است که فینتو را به راحت ترین نرم افزار حسابداری تبدیل کرده است.

بعضی از این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • تعداد کاربر نامحدود
  • داشبورد حرفه ای و سفارشی
  • مشاهده در لحظه‌ی صورت حساب اشخاص
  • تولید و چاپ بارکد
  • رابط برنامه نویسی (API)
  • گزارش گیری متنوع و حرفه ای
  • امکان اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

3

یکپارچه بودن و اتصال فینتو

فینتو این امکان را به کاربرانش می‌دهد که بتوانند اطلاعات کاربردی و لازم در یک نرم افزار مانند نرم افزار حقوق و دستمزد را تنها با چند کلیک ساده به نرم افزار حسابداری منتقل کنند.

این امکان به کاربر کمک می‌کند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، از بروز اشتباه نیز جلوگیری کرده و خطای کمتری در انجام محاسبات اتفاق افتد.

4

فینتو برای نشان دادن حسن نیت خود، این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند به مدت 15 روز از تمامی خدمات فینتو به صورت رایگان استفاده کنند. به این صورت شما می توانید با خیال راحت از نرم افزار حسابداری فینتو استفاده کرده و در صورت اطمینان خاطر از مناسب بودن آن برای کسب و کارتان، آن را خریداری نمایید. شما می توانید برای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو به سایت فینتو مراجعه کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.