۰ نفر

دانلود فیلم و سریال خارجی ۲۰۲۱ + سریال جیران رایگان در نیکی دیلی

۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰
کد خبر: 584223
دانلود فیلم و سریال خارجی ۲۰۲۱ + سریال جیران رایگان در نیکی دیلی

سریال ها به دلیل وصف پذیری بی بدیلی که دارند همواره مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند. اما انتخاب سریال مورد نظر کمی نیاز به وقت دارد، با ما همراه باشید تا چندین فیلم و سریال خارجی و ایرانی محبوب را به شما معرفی کنیم.

همراه ما باشید تا با شفاف سازی بگوییم چرا معرفی سریال و فیلم های جدید باعث صرفه جویی در وقت و زمان شما خواهد شد. تعداد سایت های فیلمی که در حال حاضر اقدام به نشر این آثار می کند از 430 مورد نیز می گذرد که کمی نا امید کننده است و اگر معیار مناسبی را برای فیلمگردی نداشته باشیم باعث می شود با چالش های زیادی مانند هدر رفت ترافیک اینترنت، از دست دادن وقت مفید و مهم تر از همه برهم خوردن روح روان شما دسته و پنجه نرم کنید.شاید شما تجربه داشته اید فیلمی را دانلود کردید اما تایم آن ناقص بوده یا سانسور مورد نظر را نداشته است به معنای واقعی کلمه شاید نمیدانستید چه چیزی را دارید دانلود میکنید!

دانلود فیلم جدید با آرشیو کامل از سایت حرفه ای فیلم و سریال نیکی دیلی

مقدمه چینی ها شروع شد تا برسیم به رسانه پر بار نیکی دیلی ، بله به طور ناگهانی این رسانه حرفه ای را پیدا کردم که ظاهرا توسط تیمی قدرتمند هدایت میشه، در همون لحظه ابتدایی لود فهمیدم با یک آرشیو عظیم آثار سینمایی روبرو هستم. نظمی که در این سایت وجود داره باعث شد سراغ به فیلم ها برم و ببینم تا چه حد به شرایط ایده الی که تو ذهنمه نزدیکه!!! ارائه اینفوگرافی کامل از فیلم و سریال ها و انیمیشن ها به گونه ای که بازیگران، کارگردان، سال ساخت ، کشور و حتی نکته ای که توجه ام را جلب کرد قیاس تایم واقعی فیلم با تایمی که در محتوا درج شده بود که در نهایت دیدم حتی دقیقه فیلم و ثانیه نیز مو نمیزد! این ها رو گفتم چرا که از تجربیات بدم از سایر رسانه ها را دست مایه چالشی قرار داده بودم. کیفیت های رایج این سایت 1080p, 720p, 480, 4k می باشد که مازاد بر این پخش آنلاین با UX خوب نیز برخوردار است.

دانلود سریال خارجی 2021 پرطرفدار با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

1-سریال لوسیفر 6

Lucifer 2021 عنوان ششمین مجموعه لوسیفر یک اثر در ژانر جنایی و درام که با سبکی فانتزی ساخته آمریکا می باشد. کارگردان لوسیفر تام کاپینوس که نخستین فصل این سریال سال 2016 پخش شد و بعد از آن سالی یک فصل آن ساخته تا امروز که 2021 آن وجود دارد.

در این سریال بازیگرانی همچون تام الیس (بازیگر فیلم Isn’t It Romantic)، لورن جرمن ، کوین آلخاندرو ، دی. بی. وودساید ، لزلی-ان برنت ، راچل هاریس و تریشا هلفر بازی می کنند.

امتیاز در ای ام دی بی: 8.1/10

2- لیستی از سریال های 2021 محبوب در یک نگاه کوتاه

  • فصل سوم کبرا کای (COBRA KAI)
  • واندا ویژن (WandaVision)
  • ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings)
  • چرخ زمان (‌The Wheel of Time)
  • آواتار : آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)
  • فصل سوم ویچر (The Witcher)
  • کاسیان اندور (Cassian Andor)
  • انگل (Parasite)
  • فصل ششم ایکسپنس (The Expanse)
  • کلاریس (Clarice)
  • وای‌ (Y)
  • فصل دهم داستان وحشتناک آمریکایی (American Horror Story)

2

دانلود سریال جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

سریال ایرانی جیران مجموعه جدید شبکه نمایش خانگی است و کارگردان آن حسن فتحی است که تجربه ساخت سریال پرفروشی مثل شهرزاد را در کارنامه دارد. جیران نام یکی از همسران ناصرالدین شاه قاجار است که این زن سوگلی و زن محبوب این شاه قجری بوده است. تهیه کنندگی توسط اسماعیل عفیفه و نویسندگی حسن فتحی و احسان جوانمرد است.

این سریال صفر تا صد عاشق شدن ناصرالدین شاه به ندیمه اش یعنی جیران را تا ازدواج با آن به تصویر می کشد.

جهت دانلود سریال های ایرانی و جدید به سایت نیکی دیلی سری بزنید.