۰ نفر

تهران برفی می شود

۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۰۶
کد خبر: 574394
 تهران برفی می شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی ‌پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری است و از سه‌شنبه (۴ آبان) کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در استان تهران و بارش برف و باران در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های ‌پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط جوی از بعدازظهر امروز (۲ آبان) و همچنین از بعدازظهر سه‌شنبه تا چهارشنبه (۴ تا ۵ آبان) در ‌برخی نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان با وزش باد شدید و احتمال خیزش موقت گردوخاک و در ارتفاعات گاهی با بارش باران و برف همراه است.

افزایش نسبی دما در استان تهران طی فردا (۳ آبان)  و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۴ و ۵ آبان) کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما ‌پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

گفتنی است،  آسمان تهران فردا دوشنبه ( سوم آبان) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه ( چهارم آبان) قسمتی ابری و همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.