۰ نفر

خرید میز و‌ مبلمان اداری از NDK

۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰
کد خبر: 570143
خرید میز و‌ مبلمان اداری از NDK

میز و مبلمان اداری، اولین و اصلی ترین عناصر برای تجهیز شرکت و سازمان های اداری هستند.

 در واقع برای طراحی و چیدمان محیط کار، اولین نکاتی که باید در نظر داشته باشید خرید میز اداری و خرید مبلمان اداری می باشد. این محصولات از مهم ترین بخش های محیط کار محسوب می شوند که تاثیر چشمگیری در افزایش کیفیت کارها و بهبود راندمان کاری دارند.

به همین دلیل، توجه به کیفیت میزهای اداری و مبلمانی که نهیه می کنیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با خرید محصولات زیبا و با کیفیت علاوه بر ایجاد یک محیط شیک و جذاب، رضایت کارکنان و مشتریان را نیز جلب خواهید کرد و در نهایت با پیشرفت و توسعه روزافزون شرکت  و موفقیت کسب و کارتان مواجه خواهید شد.

1

با توجه به مطالب ذکر شده، خرید محصولات اداری از یک برند عالی و معتبر از مهم ترین نکاتی است که باید مدنظر داشته باشید. به همین جهت، شما را با تیم حرفه ای مجرب NDK آشنا می کنیم که دارای سال ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه انواع میز و مبلمان اداری درجه یک و البته ارزان می باشد!

میز و مبلمان اداری؛ کانون مرکزی محیط کار!

خرید میز و مبلمان اداری از مهم ترین و حساس ترین مسئولیت های مدیران و صاحبان کسب و کار می باشد. این المان ها در واقع هسته مرکزی شرکت هستد و در اولین برخورد، نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کنند. انتخاب مبلمان لاکچری و خاص و همچنین با کیفیت، می تواند تاثیر به سزایی در تصویر ذهنی مخاطبان از شرکت و برند شما داشته باشد.

جالب است بدانید که انتخاب میز، مبلمان و تجهیزات اداری مرغوب و زیبا، با سلامت روحی و جسمی کارمندان رابطه مستقیم دارد. هرچقدر که مبلمان دقیق تر و اصولی تر طراحی شده باشند، کارکنان احساس راحتی بیشتر داشته و کمتر خسته میشوند. هم چنین با انتخاب محصولات درجه یک و عالی، می توان از آسیب های جسمی کارمندان مانند کمر درد، درد گردن، دردها عضلانی و غیره نیز جلوگیری نمود. 

2

علاه بر این، هرچقدر که میز و صندلی ها و سایر تجهیزات اداری شکیل تر و جذاب تر باشند، روحیه کاری افراد نیز افزایش می یابد و احساس رضایت و آرامش بیشتری در محیط کار خواهند داشت. در چنین شرایطی، اعضای تیم با انرژی بیشتری به فعالیت های خود می پردازند و میزان بهره وری نیز افزایش پیدا می کند.

برای خرید زیباترین و مرغوب ترین مبلمان و باکیفیت ترین میزهای اداری، پیشنهاد می کنیم که از محصولات منحصر به فرد NDK دیدن فرمایید. گروه طراحی و ساخت NDK سالیان سال در زمینه طراحی و فروش انواع تجهیزات اداری فعالیت داشته و در تلاش است که محصولات با کیفیت تر را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد

برای خرید میز و مبلمان اداری این سه نکته را به خاطر بسپار

اگر تصمیم دارید مناسب ترین میز و مبلمان اداری را برای شرکت یا محیط کارتان تهیه کنید، باید نکاتی را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. با توجه به پیشرفت و گسترش صنعت ساخت محصولات اداری، تنوع مبلمان و میزهای کاری روز به روز در حال افزایش می باشد و این موضوع، انتخاب را کمی دشوار کرد است.

موارد زیر، از اصلی ترین فاکتورهایی هستند که هنگام خرید مبلمان و میزهای اداری باید به آنها توجه کنید:

۱.  خرید محصولات ارگونومیک

یکی از مهم ترین موارد، توجه به ارگونومی می باشد. مبلمان و میزهای ارگونومیک محصولاتی هستند که با توجه به فیزیک بدن انسان طراحی شده اند تا هیچ آسیبی به سلامت جسمی افراد وارد نکنند. از آنجایی که کارمندان ساعت های بسیار طولانی را در محیط اداری و پشت میز کار شان سپری می کنند، خرید تجهیزات اداری از جمله میز، صندلی و سایر مبلمان استاندارد و ارگونومیک در اولویت اول قرار می گیرد.

دقت داشته باشید که توجه به کیفیت مبلمان و میزها، نشانه احترام به کارمندان و حسن نیت شما خواهد بود و این موضوع تاثیر چشمگیری در رضایت اعضای تیم خواهد داشت. 

۲. توجه به ویژگی های محیط کار

هنگام خرید انواع محصولات و مبلمان اداری در نظر داشته باشید که  با محیط کارتان متناسب باشد. سعی کنید از میزها و مبلمانی استفاده کنید که با ابعاد و همچنین ویژگی های ظاهری فضای کارتان هماهنگ باشد. اگر ابعاد مبلمان بیش از اندازه بزرگ باشد، فضا را اشغال کرده و کارایی محیط را کاهش می دهند و اگر بیش از اندازه کوچک باشند پاسخگوی نیازها نخواهند بود.

3

فراموش نکنید که با خرید مبلمان مناسب می توانید یک محیط کار کاملا استاندارد طراحی کنید و استفاده بهینه از فضا داشته باشید. شما می توانید انواع تجهیزات مورد نیازتان را در ابعاد و طرح های مختلف به تیم خلاق و حرفه ای NDK  سفارش دهید و محصول مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

۳. توجه به سبک طراحی مبلمان

اگر می خواهید در میان رقبای خود مطرح باشید و چند قدم از دیگران جلوتر قرار بگیرید، توصیه می کنیم از میز و مبلمان خاص و منحصر به فرد برای محیط کارتان استفاده کنید. جالب است بدانید که انتخاب محصولات خاص و جذاب تاثیر بسزایی در برندینگ دارد! با خرید میز و مبلمان اداری شیک و زیبا می توانید نام برند خود را برای همیشه در ذهن ها ثبت کنید.

مبلمان اداری در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک طراحی می شوند که مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود، هریک از آنها را خریداری نمایند. طراحی محیط کار خلاقانه و خاص با استفاده از تجهیزات زیبا و کاربردی منجر به  الهام بخشی، افزایش بهره وری، افزایش خلاقیت و افزایش سلامت جسمی و روانی کارکنان خواهد شد.

کلام آخر

گروه طراحی و ساخت NDK انواع تجهیزات و مبلمان اداری را از جمله میز پایه فلزی، میز مدیریت، میز منشی، میز پذیرش، میز کنفرانس، میز کار گروهی و انواع محصولات متنوع و گوناگون را در بالاترین کیفیت به بازار ارائه می کند. استفاده از متریال مرغوب و رعایت استانداردها از مهمترین اهداف این تیم می باشد. طراحان و متخصصان NDK محصولاتی کاربردی و زیبا را به صورت کاملا اقتصادی در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

پس فرصت را از دست ندهید و برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان همین حالا از طریق شماره های 09122775966،09122375842 و 47531(021) با کارشناسان و متخصصان گروه تماس برقرار کنید.