۰ نفر

رعایت حریم خصوصی اساتید با تدریس خصوصی در استاد بانک

۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
کد خبر: 569538
رعایت حریم خصوصی اساتید با تدریس خصوصی در استاد بانک

بسیاری از اساتید باتجربه و معلمان جوان و باانگیزه که به تازگی وارد حیطه آموزش شده‌اند، همواره به دنبال آگهی‌های استخدام معلم خصوصی هستند. این مدرسین با هدف تدریس خصوصی به دانش‌آموزان، تمایل دارند تا علاوه بر دریافت درآمد تدریس خصوصی در فضای حرفه‌ای خود نیز شناخته شوند.

علاوه‌بر منافعی که برگزاری کلاس خصوصی برای معلم دارد دانش‌آموز هم با شناسایی معلم خصوصی باکیفیت برای درس موردنظر خود، می‌تواند به بهترین نحو برای امتحانات یا کنکور سراسری آماده شود. اما شرایط استخدام معلم خصوصی در سامانه‌های مختلف تدریس خصوصی کشور چگونه است؟ آیا معلمین و دانش‌آموزان به راحتی باهم در ارتباط خواهند بود؟ وضعیت پرداخت دستمزد معلم و اطمینان از حریم خصوصی او چگونه است؟ بهترین سامانه تدریس خصوصی کشور کدام است؟ ما در این مقاله به این سوالات جواب داده، بهترین سامانه تدریس خصوصی کشور برای استخدام معلم خصوصی را به شما معرفی می‌کنیم و همه شرایط ویژه آن را به طور کامل، شرح خواهیم داد.

استادبانک بهترین سامانه تدریس خصوصی برای استخدام معلم خصوصی

سامانه تدریس خصوصی استادبانک، با چندین سال فعالیت در حوزه آموزش، بهترین شرایط استخدام معلم خصوصی را ایجاد کرده است. هدف تیم استادبانک، ایجاد یک بستر مطمئن برای اساتید برتر کشور بوده تا با خیال آسوده به تدریس بپردازند. سایت استادبانک همواره در تلاش است با استخدام بهترین معلم خصوصی برای هر درس، یک مجموعه بی‌نظیر از اساتید را در اختیار دانش‌آموز قرار دهد. به این طریق، هر زمان که دانش‌آموزی به معلم خصوصی نیاز داشته باشد، به سامانه استادبانک رجوع می‌کند. به همین دلیل، اساتید تایید شده این موسسه، همواره متقاضی و دانش‌پژوه خواهند داشت.

از طرفی دیگر، ایجاد شرایط بسیار خوب برای ثبت‌نام اساتید و استخدام معلم، باعث شده است تا مدرسین استادبانک در یک فضای کاملا امن و به دور از مزاحمت، به تدریس و آموزش مشغول باشند.

۱. تدریس آنلاین برای دسترسی به دانش‌آموزان سراسر کشور

با گسترش اینترنت و فراگیری آن میان عموم جامعه، متقاضیان برگزاری کلاس‌های آنلاین نیز بیشتر از همیشه شده است. خوشبختانه اساتید و معلمان هم با برپایی کلاس آنلاین موافق بوده و آن را فرصت خوبی برای تدریس می‌دانند. همه معلمان و مدرسین حاضر در سایت استادبانک، شرایط برگزاری جلسات تدریس آنلاین را به بهترین نحو خواهند داشت. به لطف این شیوه تدریس، اساتید می‌توانند از جامعه آماری بزرگتری از دانشآموزان بهره برده و درآمد بیشتری نیز کسب نمایند. تدریس آنلاین در استادبانک محدودیت جغرافیای نداشته و همه دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند از کلاس‌های اساتید استادبانک استفاده کنند.

۲. امکان تدریس حضوری در کلان شهرها

شیوه‌ برگزاری کلاس خصوصی در استادبانک، فقط محدود به تدریس آنلاین نمی‌شود. همچنان دانش‌آموزان و اساتیدی هستند که تدریس سنتی را به تدریس آنلاین ترجیح می‌دهند. خوشبختانه، شرایط برگزاری کلاس خصوصی در منزل (حضوری) هم در استادبانک وجود دارد و اساتید در ۲۳ شهر بزرگ ایران، می‌توانند به صورت حضوری به شاگردان خود آموزش بدهند.

استادبانک، در حال حاضر شرایط برگزارس کلاس خصوصی حضوری در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اهواز، مشهد، کرمان، اصفهان و تبریز را دارد. معلمان خصوصی ساکن این شهرها که تمایل به تدریس خصوصی در منزل دارند، می‌توانند با ثبتنام در سایت استادبانک، از شرایط پذیرش شاگرد، اطلاع بیشتری کسب نمایند.

۳. رعایت حریم خصوصی اساتید در استادبانک بسیار اهمیت دارد

تیم استادبانک، در کنار ایجاد بهترین شرایط تدریس خصوصی برای معلمان و دانش‌آموزان، به حریم خصوصی اساتید توجه‌ای ویژه دارد. همه معلمان در استادبانک پروفایل شخصی داشته و رزومه کاری و سابقه تدریس آن‌ها برای دانش‌آموزان قابل مشاهده است اما مشخصات شخصی معلم برای بازدیدکنندگان سایت نمایش داده نمی‌شود. اطلاعات تماس و شماره تلفن اساتید تا قبل از تکمیل فرآیند رزرو، به هیج‌ عنوان در اختیار دانش پژوه قرار نمی‌گیرد.

متاسفانه برخی از سامانه‌های تدریس خصوصی یا کانال‌های مختلف، بدون در نظر گرفتن حریم خصوصی استاد و مزاحمت‌های احتمالی، شماره تماس و سایر اطلاعات شخصی معلم خصوصی را در اختیار هر بازدید کننده‌ای می‌گذارند. اما تیم استادبانک، خود را در قبال اطلاعات شخصی اساتید مسئول می‌داند و حریم خصوصی آن‌ها را به بهترین نحو رعایت خواهد کرد.

2

 

۴. قیمت تدریس خصوصی تعیین شده و شفاف، برای استخدام معلم خصوصی

یکی از نگرانی‌هایی که بسیاری از معلمان در زمان ثبت نام در سامانه‌های تدریس خصوصی دارند، عدم شفافیت و مشخص نبودن قیمت کلاس خصوصی آن‌ها به ازای هر جلسه است. خوشبختان در استادبانک، قیمت تدریس خصوصی معلم به ازای هر جلسه، از قبل تعیین شده و کاملا شفاف خواهد بود. در واقع، زمانی که دانش‌آموز برای رزرو کلاس معلم موردنظر خود اقدام می‌کند، شهریه و روزومه استاد را مشاهده کرده و پذیرفته است. با کمک این شیوه، هیچ‌گونه نگرانی از جهت عدم پرداخت دستمزد و تسویه حساب وجود نخواهد داشت.

قیمت‌گذاری تدریس خصوصی، برای هر یک از معلمان هم بر اساس چند معیار مختلف مانند: میزان تحصیلات، سابقه تدریس، تسلط در هنگام تدریس و غیره، تعیین می‌شود تا اساتید با بهترین قیمت با توجه به سطح دانش‌ خود، به آموزش بپردازند. به لطف این سیستم قیمت‌گذاری استادبانک، دانش‌آموزان همه اقشار جامعه می‌توانند از کلاس خصوصی با معلم باکیفیت استفاده کنند. از طرف دیگر، همه اساتید در سطوح مختلف، همواره دانش‌آموز داشته و مشغول تدریس خواهند بود.

۵. مجله اساتید استادبانک؛ محیطی برای پیشرفت بیشتر اساتید و معلمان خصوصی

محدوده کاری تیم استادبانک فقط ایجاد ارتباط میان معلم و دانش‌آموز نیست. هدف استادبانک ارتقاء سطح علمی و توانایی‌های تدریس همه معلمان خصوصی سایت است. مجله اساتید استادبانک با همین هدف راه‌اندازی شده تا مدرسین بتوانند از جدیدترین مقالات و مطالب آموزشی آن بهره ببرند. کارشناسان استادبانک، نسبت به روش تدریس اساتید استادبانک بسیار حساس بوده و تمایل دارند تا معلمین از جدیدترین شیوههای تدریس برای برگزاری کلاس‌ها استفاده کنند.

مجله استادبانک به معلم خصوصی کمک می‌کند تا از توانایی‌های خود بیشتر از قبل کمک گرفته و سطح آموزشی خود را بالاتر بیاورد. طبیعتا با افزایش سطح علمی معلم، او امتیاز بیشتری در سایت کسب کرده و درآمدش نیز افزایش خواهد یافت. این سیستم، در پویایی روند آموزش بسیار تاثیرگذار است و مدرس نیز دچار افت یا دل‌زدگی از روند کاری خود نخواهد شد و دائما رو به جلو حرکت خواهد کرد.

۶. زمان کاری منعطف برای معلم خصوصی؛ ساعت کاری شناور

بسیاری از اساتید که کلاس خصوصی برگزار می‌کنند، از معلمان مدرسه یا اساتید دانشگاه هستند. این مدرسین عزیز، برای تشکیل جلسات تدریس خصوصی خود، نیازمند ساعت کاری منعطف خواهند بود. بخش دیگری از معلمان خصوصی هم، شغل دیگری داشته و نمی‌توانند طبق ساعت کاری از پیش تعین شده و روتین، به تدریس بپردازند. برای چنین مدرسینی هم زمان کاری منعطف بهترین گزینه خواهد بود. در استادبانک، همه اساتید می‌توانند ساعت برگزاری کلاس خود را با دانش‌آموز مشخص کرده و بدون نگرانی به تدریس مشغول شوند. به طور کلی، شرایط استخدام معلم خصوصی استادبانک، برای مدرسین پرمشغله بسیار خوب و کارآمد است.

3

استخدام معلم خصوصی در تهران و سراسر کشور در سایت استادبانک

استادبانک، به عنوان برترین سامانه تدریس خصوصی در کشور، آماده استخدام معلم خصوصی در سراسر کشور است. تیم استادبانک همیشه به دنبال استخدام بهترین معلمان و اساتید است تا مجموعه آموزشی خود را به بهترین شکل، به روز نگه دارد. همه معلمان مقاطع مختلف تحصیلی از پیش‌دبستانی تا متوسطه دوم و کنکور و همچنین اساتید دروس دانشگاهی، می‌توانند فرم استخدام معلم خصوصی استادبانک را جهت بررسی، پر و ارسال نمایند.

سامانه استادبانک، نحوه برگزاری کلاس‌ها، ساعت کاری و قیمت تدریس خصوصی را به گونه‌ای فراهم کرده است تا معلمان و مدرسین عزیز، بهترین شرایط تدریس خصوصی را تجربه نمایند. همچنین کلاسهای آنلاین و حضوری استادبانک به اساتید این اجازه را می‌دهد تا شیوه تدریس موردنظر خود را انتخاب نمایند.

دانش‌آموزان از سراسر کشور به سامانه استادبانک دسترسی داشته و جامعه آماری فوقالعادهای را برای معلمان به وجود آورده‌اند. هر یک از اساتید محترم در هر کجای ایران که سکونت داشته باشد، می‌تواند به‌راحتی از سامانه استادبانک برای داشتن کلاس خصوصی خود استفاده کند.

اگر شما قصد تدریس خصوصی و برگزاری کلاس آنلاین یا حضوری را دارید، می‌توانید هم اکنون با سرچ عبارت معلم خصوصی استادبانک به سایت آن مراجعه کرده و به جمع برترین معلمان خصوصی استادبانک بپیوندید. برای کسب راهنمایی بیشتر و مشاوره، می‌توانید با شماره 02191005343 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد.