۰ نفر

خنکی هوا در بام ایران

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲
کد خبر: 563391
خنکی هوا در بام ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است، گفت: فردا شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ صادق ضیائیان ،‌ در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی وزش باد شدید گاهی بارش پراکنده و رعد و برق داریم.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: با این حال فردا در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده داریم که این شرایط جوی روز دوشنبه 29 شهریور در شمال آذربایجان غربی و مازندران حاکم خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: روز سه‌شنبه 30 شهریور در سواحل خزر بارش‌ها ادامه دارد و روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور شاهد ادامه بارش‌ها خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ امروز در ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده همراه با وزش باد و رعد و برق در برخی زمان‌ها پیش‌بینی می‌شود و از فردا تا 31 شهریور در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات و جنوب کرمان بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران طی چهار روز آینده صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 33 و 21 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد:‌ روز آینده اهواز با بیشینه دمای 43 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.