۰ نفر

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد؛

ترافیک پرحجم در ورودی های شرقی پایتخت

۵ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبر: 556965
ترافیک پرحجم در ورودی های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) پرحجم و روان در جریان است و همچنان از عبور خودروهای غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان درجریان است و خودروهای مجاز به سهولت از این محور مواصلاتی کشور عبور می‌کنند.

وی به بیان اینکه تردد در آزادراه تهران_پردیس و جاجرود نیمه سنگین و روان درجریان است، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمیشود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، افزود: آمد و شد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و پرحجم و روان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبود از این محورها هستند.

کهریزی ادامه داد: همچنان گیت های ایست و بازرسی در محورهای شرق استان برقرار هستند و از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه مجاز با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.