۰ نفر

حرف آخر مرجع پکیج های جدید آموزش کنکور با بهترین اساتید کنکور

۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹
کد خبر: 556643
حرف آخر مرجع پکیج های جدید آموزش کنکور با بهترین اساتید کنکور

نقش اساتید در زمان درس خواندن برای کنکور بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که چرا استفاده از بهترین اساتید کنکور در پکیج های آموزشی حرف آخر برای شما یک عامل موفقیت به شمار می‌آید.

نقش اساتید در زمان درس خواندن برای کنکور بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. شاید با خود فکر کنید که به صورت خودخوان می‌توان دروس را مطالعه کرد اما وقتی یک تجربه‌ی آکادمیک باکیفیت با بهترین اساتید کنکور داشته باشید، آنگاه متوجه خواهید شد که به چه میزان در موفقیت شما نقش دارند. موسسه حرف آخر، اهمیت این موضوع را درک کرده است و در تمام پکیج های آموزش کنکور خود از اساتید با تجربه استفاده کرده است. در اینجا در 6 نکته به شما توضیح می‌دهیم که چرا استفاده از بهترین اساتید کشور در پکیج‌های آموزشی حرف آخر برای شما یک عامل موفقیت به شمار می‌آید.

حرف آخر دارای الگوی آموزشی مناسب

شما در هنگام تهیه پکیج‌های درسی حرف آخر، یک مزیت عمده را مشاهده خواهید کرد و آن الگو و مسیر آموزشی مناسب، صاف و هموار می‌باشد. شما در همان شروع کار، متوجه خواهید شد که هدف اساتید چه می‌باشد و چگونه می‌خواهند به این هدف دست پیدا کنند. توجه کنید که این موضوع در تمام پکیج‌های درسی که شما اقدام به خریداری آن کنید وجود دارد.

برای مثال، پکیج درسی کامل ادبیات یکی از این پکیج‌های استاندارد به شمار می‌آید. شما در این پکیج به راحتی بر صفر تا صد ادبیات کنکور مسلط خواهید شد. همان طور که می‌دانید ادبیات برای تمام رشته‌ها مشترک است و بالا بردن بازده در این درس تأثیر به‌سزایی در موفقیت شما خواهد داشت.

 این پکیج حرف آخر علاوه بر اینکه دارای یک الگوی دسته‌بندی مفاهیم است و به راحتی تمام مفاهیم کنکوری و سؤالات را پوشش می‌دهد، در شیوه حل تست‌ها نیز دارای الگوسازی است. در این پکیج شما با یادگیری تکنیک الگوگذاری، تست‌های کنکور را حل می‌کنید که باعث ذخیره وقت می‌شود. شما با استفاده از الگوی آموزش این پکیج شانس بالاتری برای موفقیت خواهید داشت. 

قدرت انتقال مطالب درسی

به طور قطع، وقت کسی در جایگاه استادی قرار می‌گیرد، به یک درجه خاصی از دانش علمی نائل شده است. حال این درجه علمی و حجم دانسته‌های او یک چیز و قدرت انتقال این دانسته‌ها به دیگران چیز دیگری است. اگر شما بخواهید به صورت عمیق یک مطلب درسی را یاد بگیرید باید به سراغ کسانی بروید که قدرت انتقال بالایی دارند. این افراد می‌توانند با صرف کم‌ترین زمان ممکن و ایجاد کم‌ترین ابهام، یک مطلب درسی را توضیح دهند که در درک مطالب کنکوری یک عامل کلیدی به شمار می‌آید. 

2

تسلط بر حافظه بلند مدت با بهترین اساتید کنکور

کنکور همان‌قدر که در مورد یادگیری مطالب درسی می‌باشد، به نگه داشتن آن مطلب درسی در چارچوب ذهنی نیز بازمی‌گردد. اگر ما نتوانیم مطالب درسی را در یک مدت زمان مشخص از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت انتقال دهیم، در جلسه کنکور و مواجهه با سؤالات، گویی اصلاً چنین مطالبی را تا به حال یاد نگرفته‌ایم. به همین منظور بهترین اساتید کنکور در موسسه حرف آخر تلاش دارند تا با استفاده از روش‌های نوین خود، این موضوع را میسر سازند.

البته این نکته نیز لازم به ذکر است که علاوه بر انتقال مطالب به حافظه بلند مدت، این امکان نیز فراهم می‌شود تا مطالب درسی در لایه‌های قابل دسترس ذهن شما باشند. این گونه در هر زمان که با سوالی پیرامون آن مواجه شدید، سریعا می‌توانید مطلب درسی مرتبط با آن را پیدا کنید.

ایجاد چالش ذهنی با اساتید حرف آخر

یک استاد کنکور خوب کسی است که علاوه بر انتقال مطالب درسی، توانایی آن را داشته باشد تا چالش ذهنی برای دانش‌آموزان خود ایجاد کنند. دست و پنجه نرم کردن با آن چالش‌های ذهنی باعث می‌شود تا خود دانش‌آموز با آن مطالب درسی به صورت مستقیم ارتباط برقرار کند. این موضوع باعث می‌شود تا بهتر بتواند از ابعاد مختلف بر آن مطالب درسی تسلط یابد و نقاط ضعف خود را شناسایی کند.

وقتی دانش‌آموز در زمان درس خواندن برای کنکور با مطالب درگیر می‌شود، تنها از یک زاویه بر آن مسلط می‌شود. آن وقت اگر در کنکور زاویه دیگری مورد سؤال قرار گیرد، با وجود این که زمینه علمی کافی را دارد، قادر به پاسخگویی نخواهد بود. شما با بهترین اساتید کنکور در حرف آخر، می‌توانید بر تمام زوایای درسی مسلط شوید.

استفاده از شیوه‌های نوین درسی 

موسسه حرف آخر در پکیج‌های درسی خود، شیوه تدریس قدیمی را کنار گذاشته است و نوآوری‌های چشمگیری را ایجاد کرده است. دیگر استاد تنها از یک تخته گچی استفاده نمی‌کند بلکه از ابزارهای تکنولوژیک جدید مانند ویدیوهای آموزشی، انیمیشن‌های آموزشی، تصاویر، نمودارها، بازی با لغات، داستان‌سازِی، سناریوسازی و غیره برای انتقال مطالب درسی استفاده می‌کند. این شیوه‌های نوین تدریس باعث بازدهی بالای این پکیج‌های درسی شده است. به طوری که افراد می‌توانند تنها با استفاده از همین پکیج‌ها، به راحتی مطالب درسی را یاد بگیرند. 

4

آگاه بودن از حساسیت کنکوری در موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر یکی از برترین موسسه‌های کنکور می‌باشد. اساتید و کادری که در این مجموعه فعالیت دارند، از اهمیت مسئله کنکور آگاه هستند و همان‌قدر که موفقیت شما در کنکور برای خود شما مهم است برای این موسسه نیز مهم  می‌باشد. به همین دلیل اساتید در تدریس خود از اهمیت این موضوع آگاه هستند و تلاش دارند تا با به‌کارگیری تمام دانش خود، محیط آموزشی را ایجاد کنند که دانش‌آموزان در عین بهره‌مندی علمی، در این دوران مهم در بعد آموزشی احساس آرامش داشته باشند. 

در مورد کنکور نقش بهترین اساتید کنکور در حرف آخر تنها محدود به حوزه علمی نمی‌شود، بلکه باید سایر جنبه‌های این امتحان سرنوشت‌ساز را نیز در نظر بگیرند و در تمام مراحل تدریس خود این موضوع را به یاد داشته باشند. اساتید کنکوری با معلمان مدرسه‌ای تفاوت دارند زیرا به خوبی آگاه هستند که هر کلمه آن‌ها و میزان تاثیرگذاری آن کلمه بر دانش‌آموزان قرار است مسیر زندگی آن‌ها را مشخص کند.

چگونه باید در مورد پکیج‌های آموزش کنکور حرف آخر اطلاعات کسب کنید؟

اکنون که از اهمیت اساتید آگاه شده‌اید و همچنین فهمیده‌اید که اساتید حرف آخر تمام این استانداردهای علمی و آموزشی را دارند، شاید بخواهید به سراغ این پکیج های آموزش کنکور بروید. شما برای آگاهی از مشخصات هر پکیج می‌توانید به سایت مرکزی موسسه حرف آخر با آدرس harfeakhar.org مراجعه کنید. همچنین پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر از پکیج های آموزشی مقاله بهترین دی وی دی های کنکور را مطالعه کنید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات از اساتید مربوط به هر پکیج، می‌توانید در قسمت توضیحات هر محصول نام آن‌ها را پیدا کنید و با هر استادی که تمایل داشتید پکیج درسی خود را آغاز کنید. برای مثال، برای درس ریاضی چندین پکیج مختلف وجود دارد که شما با آشنایی با مدرس هر کدام می‌توانید یکی را به دلخواه خود خریداری کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد