۰ نفر

فروش آسانسور در انواع مختلف و با کیفیت توسط آسانسور آتیس

۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵
کد خبر: 555082
فروش آسانسور در انواع مختلف و با کیفیت توسط آسانسور آتیس

امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت ساختمان سازی تقاضا برای انواع آسانسور زیاد شده است. مراکز فروش آسانسور بسیاری در ایران وجود دارد که هر یک ویژگی های مختص به خود را دارد. در این مقاله به فروش آسانسور توسط شرکت آسانسور آتیس خواهیم پرداخت. این شرکت دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن می باشد. با مطالعه این متن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فروش آسانسور توسط شرکت آسانسور آتیس

در سال های اخیر شاهد تحول و تغییرات بسیاری در صنعت ساختمان سازی هستیم. با ایجاد تحولات در استاندارد های ساخت و ساز، آسانسور به یکی از تجهیزات بسیار مهم و ضروری ساختمان ها تبدیل شده است. از این رو در سال های اخیر بخصوص در سال 1400 تقاضای خرید آسانسور افزایش یافته است.

ولی اغلب سازندگان ساختمان با مشکلاتی همچون انتخاب یک شرکت فروش آسانسور مناسب روبرو هستند. بدون تردید انتخاب شرکت آسانسور با اعتماد و معروف در خرید محصولی با کیفیت تاثیر بسزایی خواهد داشت. شرکت آسانسور آتیس یکی از شرکت های شناخته شده در ایران است که سالیان بسیاری زمان خود را صرف فعالیت در زمینه فروش آسانسور همچنین نصب و تعمیر آسانسور کرده است. هدف اصلی این شرکت فروش آسانسور با کیفیت و ایمن با استاندارد های بروز جهانی خدمت مشتریان خود می باشد.

شرکت آسانسور آتیس در سراسر ایران آماده خدمات رسانی به کاربران می باشد. همچنین این شرکت یکی از اصلی ترین قطب های فروش آسانسور در تهران محسوب می شود که روزانه موجب جابجایی 500 هزار نفر می شود.

شرکت آسانسور آتیس در این سایت بستری را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بتوانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. همچنین در این سایت میتوانید با بهره گیری از مشاورین فنی ما انتخابی اصولی و درست داشته باشید. در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

فروش آسانسور

شرکت آسانسور آتیس دارای بهترین مشاوره فروش آسانسور

اهمیت و ضرورت مراجعه به یک مشاوره فروش آسانسور بر همه آشکار است. خرید و بازسازی آسانسور یک حرفه کاملا تخصصی است. آسانسور یک وسیله پیچیده می باشد که از قطعات بسیار مختلفی تشکیل شده است. در کنار هم قرار گرفتن قطعات با کیفیت موجب بالا رفتن کیفیت کلی این وسیله نقلیه خواهد شد. از این رو بسیار مهم است که با توجه به پروژه نوع قطعات آسانسور، برند آن و غیره تامین گردد. عادی است که اکثر افراد در مورد قطعات آسانسور و انواع آن اطلاعات کافی نداشته باشند. در این صورت می باشد که مشاوره فروش آسانسور می تواند شما را راهنمایی کند تا خریدی درست و مناسب پروژه خود داشته باشید. شرکت آسانسور آتیس نیز به فکر کاربران بوده و این بستر را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با بهترین مشاوران صحبت کنید. شما می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با مشاوران حرفه ای و با تجربه این مجموعه تماس رایگان داشته باشید. ما این تضمین را به شما عزیزان می دهیم که به کمک مشاوران فروش این مجموعه آسانسور متناسب با تکنولوژی بروز دنیا را انتخاب خواهید کرد.

فروش آسانسور

 

فروش انواع آسانسور در آسانسور آتیس

طراحی و نصب آسانسور ها در ساختمان های مختلف طبق کاربرد آنها، پروژه و همچنین طبق نظر مشتری انجام میگیرد. آسانسور آتیس از شرکت های فعال و بروز در زمینه فروش آسانسور، نصب و اجرای آن ها می باشد.

این شرکت ارائه دهنده و فروش آسانسور در انواع مختلف می باشد. فرقی نمی کند شما چه نوع آسانسوری میخواهید، این شرکت توانایی ارائه آسانسور مدنظر شما را دارد. از جمله انواع آسانسور که توسط این شرکت به فروش می رسد می توان آسانسور های پرسرعت، آسانسور خودروبر، آسانسور صنعتی و ضد انفجار و آسانسور خدماتی و بالابر اشاره کرد. در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

آسانسور روملس: این نوع آسانسور با نام آسانسور بدون موتورخانه نیز شناخته می شود. همان طور که از نام آن مشخص است این نوع نیاز به موتورخانه ندارد. تجهیزات این نوع آسانسور در چاه آسانسور نصب می شود. این نوع جایگزین خوبی برای آسانسور های سنتی می باشد.

هیدرولیک و هوم لیفت: آسانسور های هوم لیفت یا همان آسانسور های خانگی در دسته بندی بالابرهای هیدرولیکی قرار دارند. این آسانسورها ظرفیت کم یعنی 2-6 نفر را دارند. این نوع برای ساختمان هایی فضایی برای آسانسور در آنها در نظر گرفته نشده است مناسب است.

آسانسور بیمارستانی: این نوع مخصوص مراکز درمانی، بیمارستانها و مراکز نگهداری از معلولین طراحی شده است. ابعاد کابین ها بر اساس نیاز و استاندارد های محیط بیمارستان انجام میگید.

فروش آسانسور

قیمت انواع آسانسور در مجموعه آسانسور آتیس

یکی از مواردی که در فروش آسانسور از اهمیت بالایی برای کاربران برخوردار است، قیمت آسانسور می باشد. پس از مشاوره در مورد انواع آسانسور و قطعات آن، برند، روند نصب و غیره می بایست اقدام به استعلام قیمت آسانسور نمود. قیمت آسانسور به موارد بسیاری بستگی دارد. در مورد آسانسور نمی توان به یک قیمت کلی اشاره کرد. نوع آسانسورها، قطعات آن، شرکت فروشنده، تعداد طبقات ساختمان از جمله مواردی می باشند که در قیمت آسانسور دخیل می باشند. می توانید از طریق تماس گرفتن با مجموعه آسانسور آتیس و دادن مشخصاتی مانند نوع آسانسور، ظرفیت، تعداد طبقات ساختمان و غیره از قیمت فروش آسانسور اطلاعاتی کسب کنید. توجه داشته باشید که ممکن است ارائه قیمت روز آسانسور با توجه به نوع پروژه شما به طول بیانجامد. ولی مشاوران این مجموعه تمام تلاش خود را جهت اعلام قیمت به روز در کمترین زمان ممکن بکار خواهند برد. در ضمن در ایران به دلیل وضعیت اقتصادی ، قیمت آسانسور روزانه در حال تغییر می باشد. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز همین الان تماس بگیری.

فروش آسانسور

کلام آخر

آسانسور یکی از ضروری ترین و مهم ترین اجزای ساختمان می باشد که در خرید آن باید دقت بالایی را به کار برد. آسانسور که وظیفه جابجایی انسان ها را بر عهده دارد، از لحاظ ایمن بودن از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو ممکن است ساختمان سازان در خرید آن دچار مشکل شوند. فروش آسانسور بر اساس تعداد طبقات، ظرفیت، کیفیت قطعات و موارد دیگری انجام میگیرد.

از این رو آسانسور ها دارای انواع مختلف بوده و پرفروش ترین آن ها آسانسورهای مسکونی می باشد. در متن فوق ما تلاش خود را بکار برده ایم تا اطلاعات کافی در مورد فروش آسانسور توسط شرکت آسانسور آتیس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر برای خرید آسانسور نیاز به یک شرکت معتبر دارید، آسانسور آتیس با دو دهه تجربه در اختیار شما عزیزان می باشد. امیدواریم با ارائه انواع آسانسور با کیفیت و قیمت مناسب نظر شما را جلب کرده باشیم.