۰ نفر

سرپرست پلیس راه مازندران؛

سفر به مازندران ممنوع است

۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰:۱۵
کد خبر: 552334
 سفر به مازندران ممنوع است

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۴هزار و ۶۱۸دستگاه خودرو اعمال قانون و ۴۲هزار و ۸۶۳دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در تمامی محورهای مازندران هستیم‌.
وی افزود: بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری ساینا با گاردریل در بلوار فرح‌آباد ساری برخورد کرد که ناشی از ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه بوده که متاسفانه دو نفر در این حادثه فوت می‌کنند.
سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ممنوعیت‌های کرونایی باجدیت در ورودی‌های مازندران اجرا می‌شود، اضافه کرد: باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته نیاز است همه به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند، توصیه ما به رانندگان این است به هیچ وجه قصد سفر به مازندران را نداشته باشند‌.
این مسئول با اشاره به کنترل خودروها در ۶ مبادی ورودی مازندران، یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۴ دستگاه اعمال و ۸۰۰ دستگاه خودرو به مبدا بازگشت داده شدند.
عبادی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۷۴ هزارو ۶۱۸ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۴۲ هزار و ۸۶۳ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.
عبادی در پایان گفت: پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال کماکان مورد تاکید است.