۰ نفر

را‌ه های کسب درآمد از اینستاگرام

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۵
کد خبر: 551796
را‌ه های کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام در حقیقت, یک نمونه از کسب درآمد اینترنتی است اما به دلیل طیف گسترده­ی کاربران در اینستاگرام و وجود حوزه­های مختلف کسب و کار در اینستاگرام, باعث شده است امروزه اینستاگرام یکی از مهم­ترین شبکه­های مجازی باشد و کسب درآمد از اینستاگرام هم به یکی از دغدغه­های مهم افراد تبدیل شده است. دوره آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام یکی از دوره­های بسیار پرطرفدار ما است که افراد زیادی توانسته­اند با رعایت نکات موجود در این دوره به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا کنند.

1

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه ممکن است؟

در حال حاضر تعداد کاربرانی که تمایل دارند نیازهای خود را از طریق شبکه­های مجازی رفع کنند بسیار زیاد است و حتی در بسیاری از موارد این تعداد بیش­تر از افرادی است که از وبسایت­های اینترنتی استفاده می­کنند. روش­هایی که می­شود به وسیله­ی آن­ها به کسب درآمد از اینستاگرام رسید بسیار وسیع است. با شرکت در دوره آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام آموزش به آموزشگاه تمام این راه­ها را به شما معرفی می­کند و می­توانید اطلاعات جامع و خوبی در این زمینه کسب کنید. اما چند نمونه از پرطرفدارترین راه­ها برای کسب درآمد از اینستاگرام به به صورت زیر تقسیم بندی می­شود:

فروش مستقیم محصول در اینستاگرام

فروش محصولات به طور مستقیم یا ارائه خدمات در اینستاگرام یکی از راه­های معمول برای کسب درآمد از اینستاگرام است.فروش کیک خانگی, فروش تورهای لحظه آخری یا فروش لوازم آرایشی در این دسته قرار می­گیرند.

فروشنده محصولات دیگران

یکی دیگر از روش­های کسب درآمد از اینستاگرام, فروش محصولات دیگران است به این صورت که با یک شرکت یا فروشگاه بزرگ سر و کار دارید و محصولات آن­ها را در پیج خود به فروش می­رسانید.

گرفتن تبلیغات در اینستاگرام

یکی دیگر از روش­های رایج کسب درآمد در اینستاگرام این است که اگر یک صفحه­ی پرمخاطب داشته باشید؛ می­توانید تبلغ بگیرید و در صفحه­ی خود بگذارید و از این طریق کسب درآمد کنید. پیج­های سرگرمی, بلاگرها و... در این دسته قرار می­گیرند. شما حتی می­توانید کلیپ­های دیگر پیج­ها را در صفحه­ی خود منتشر کنید و زمانی که مخاطب شما زیاد تبلیغ بگیرید. این روش یک راه ساده برای کسب درآمد است که اگر دوست دارید در این زمینه و راه­های جذب فالوور مطالب بیش­تری را یاد بگیرید؛ می­توانید در دوره آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام آموزش به آموزشگاه شرکت کنید و مطالب وسیعی در این زمینه یاد بگیرید.

همان­ طور که در ابتدا عنوان کردیم راه­های کسب درآمد از اینستاگرام بسیار زیاد است برای مثال شما حتی می­توانید با فالو کردن و جذب فالوور برای دیگران کسب درآمد کنید. همچنین در حال حاضر پیج­های بزرگ نیاز به ادمین دارند تا جواب دایرکت­ها و کامنت­ها را بدهد و یا برخی دیگر از پیج­ها به شخصی احتیاج دارند که برای آن­ها تولید محتوا کند. و به همین دلیل همواره به دنبال افرادی هستند که بتوانند آن­ها را استخدام کنند تا در اداره­ی پیج به آن­ها کمک کند. برای آن که بتوانید از راه­های مختلف کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید؛ پیشنهاد می­کنیم در دوره آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام آموزش به آموزشگاه شرکت کنید زیرا در این دوره به تمام شبهات و سوالات شما در زمینه­ی راه­های کسب درآمد از اینستاگرام و چگونگی شروع هر کدام از این راه­ها مطالب خیلی خوبی عنوان خواهد شد که به شما کمک می­کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و بتوانید به راحتی از اینترنت و اینستاگرام کسب درآمد کنید.

2

اصول اولیه کسب درآمد از پیج اینستاگرام

همان­طور که گفته شد اینستاگرام کاربران زیادی در سرتاسردنیا و به خصوص ایران دارد و به همین دلیل یک پلتفرم مناسب برای جذب مشتری یا فعالیت­هاب سودآور است. در اینستاگرام می­توانید به صورت شخصی, به صورت شرکتی یا گروهی فعالیت کنید و کسب درآمد کنید. با توجه به نوع کار و فعالیت شما, استراتژی­هایی برای جذب فالوور و مخاطب وجود دارد که در صورت شرکت در آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام می­توانید با استراتژی­ها و الگوریتم­های مورد استفاده در اینستاگرام آشنا شوید.

این چهار اصول به صورت زیر بیان می­­شود:

  1. زمان به روزرسانی پست­های اینستاگرام

اگر هر روز تعداد زیادی تصویر و فیلم در پیج خود بگذارید؛ فالوورها کلافه می­شوند و به طور کلی این کار چندان توصیه نمی­شود. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید در این است که مخاطب یا مشتری باید به کالا یا خدمات شما عادت کنند پس بهتر است برای پست گذاری خود برنامه مشخصی بگذارید و یک دوره زمانی برای آن قرار داده و بر اساس همان پست­های جدید را بگذارید. برای مثال اگر قصد دارید یک خدمات را معرفی کنید و ارائه دهید؛ روز شنبه که روز اول کاری است برای این کار مناسب است.

زمان ارسال پست, دوره زمانی متناسب با کار و موضوع شما, زمان گذاشتن استوری و... تمام این موارد قوانین و قواعد خاص خود را دارد که با شرکت در آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام آموزش به آموزشگاه, می­توانید اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه کسب کنید که با رعایت همین نکات می­توانید مخاطبین زیادی به دست آورید.

2- خلاقیت و تولید محتوا

این روزها تنوع پیج­های مختلف در زمینه­های آشپزی, ادبیات, موسیقی, آرایشی و بهداشتی, پزشکی و.... بسیار زیاد شده است و به همین دلیل دیده شدن پیج­های جدید سخت­تر از گذشته شده است. به همین دلیل باید حتما در پیج خود خلاقیت و تولید محتوای مناسبی داشته باشید تا دیده شوید و مخاطبین خود را نگه دارید.

همچنین جذابیت و زیبایی صفحه , انتخاب بیو اینستای مناسب, هایلایت جذاب, کپشن مناسب و... می­تواند مخاطبین زیادی را جذب کند. هر کدام از این موارد با توجه به نوع پیج شما متفاوت خواهد بود. برای مثال یک پیج فروشگاهی یا یک پیج آموزشی محتوای کاملا متفاوتی دارند و زیباسازی و کپشن نویسی برای هر کدام از این پیج­ها با یکدیگر متفاوت است. برای کسب اطلاعات در مورد به کار بردن خلاقیت و ظاهر پیج خود می­توانید در آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام آموزش به آموزشگاه شرکت کنید تا بتوانید مخاطبین را پیج خود علاقه­مند کنید.  این دوره توسط کارآفرین برتر محمد پدرام تدریس می‌شود.

3-ارتباط لینکی

اگر پیج فروشگاهی یا یک شرکت هستید بهترین کار داشتن یک وبسایت است تا بتوانید لینک وبسایت خود را در پیج قرار داده و مشتریان بیش­تری برای خود جذب کنید. یکی از مزیت­های داشتن سایت برای پیج فروشگاهی این است که ثبت سفارش و خرید به راحتی انجام می­شود. همچنین وجود وبسایت به کسب و کار شما اعتبار می­دهد و افراد با اطمینان بیش­تری خرید خود را ثبت می­کنند.

4- ارتباط با هشتگ

تاثیر هشتگ­ها در اینستاگرام بسیار زیاد است. اگر شما درکپشن خود از هشتگ استفاده کنید؛ در حقیقت وارد موتور جستجوی اینستاگرام خواهید شد و مخاطبین بیش­تری می­توانند از صفحه­ ی شما دیدن کنند. بنابراین حتما باید در هنگام نوشتن کپشن از هشتگ­ها استفاده کنید تا احتمال دیده شدن پیجتان بیش­تر شود. دقت کنید که اگر پیج شما تازه تاسیس شده است بهتر است از هشتگ­هایی که مخاطبین زیادی دارند استفاده نکنید زیرا در هشتگ­های پر استفاده احتمال آن که صفحه ­ی شما دیده شود؛ کم­تر است. برای اینکه بدانید باید از چه هشتگ­هایی استفاده کنید و کدام هشتگ برای شما بهتر است؛ می­توانید آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام آموزش به آموزشگاه را مشاهده کرده و با شرکت در این دوره اطلاعات کاملی در مورد هشتگ گذاری به دست آورید.

آمارهای موجود در اینستاگرام

اگر شما یک پیج کاری دارید حتما باید پیج خود را به حالت بیزنس در آورید تا بتوانید آمارهای موجود در پست­ها و استوری­های خود را مشاهده و بررسی کنید. اگر یک پست بازخورد خوبی کسب نکرد؛ بهتر است حتما آمارها و زمان ارسال پست را بررسی کنید. زیرا از طریق بررسی آمار می­توانید مشکلی که در پیجتان وجود دارد را پیدا کنید. برای مثال اگر افرادی که از طریق هشتگ شما را پیدا کرده­اند؛ نسبت به پست قبلی کم­تر باشند شما خواهید فهمید که از هشتگ اشتباهی استفاده کرده­اید.  آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام آموزش به آموزشگاه, یک راهنمای عالی برای شماست تا بتوانید به خوبی اینستاگرام را یاد بگیرید و استراتژی­های لازم برای داشتن کسب درآمد از اینستاگرام را به خوبی فراخواهید گرفت. همچنین مثال­های عینی و موضوعات به صورت گام به گام برای شما طراحی شده­اند که این موضوع به شما کمک می­کند تا پیج شما به سرعت رشد کند و بتوانید نتایج خوبی کسب کنید.

3

نتیجه­ گیری

شاید هنگامی که ایده کسب درآمد از اینستاگرام به ذهن شما می­آید به این فکر کنید که این یک راه راحت است زیرا در هر شرایطی و هرجایی می­توانید کسب درآمد داشته باشید اما باید بدانید اداره پیج اینستاگرام, جذب مخاطب, تولید محتوا و کسب درآمد از اینستاگرام چندان کار راحتی نیست و لازم است صبور باشید و حتما با تحقیق و دانش کافی وارد اینستاگرام شوید. یکی از راه­های سریع و ارزان برای یاد گرفتن راه­های کسب درآمد از اینستاگرام و فعالیت در حوزه مورد نظرتان, شرکت در دوره آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام آموزش به آموزشگاه است که یک دوره آموزش حرفه­ای است که ابتدایی­ترین مسائل تا پیشرفته­ترین مسائل را به شما آموزش می­دهد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد