۰ نفر

رازهای برملا شده جذب و افزایش فالوور سلبریتی ها در اینستاگرام

۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷
کد خبر: 551648
رازهای برملا شده جذب و افزایش فالوور سلبریتی ها در اینستاگرام

جذب فالوور و لایک اینستاگرام و روش های افزایش فالوور و لایک اینستاگرام، یکی از مهم ترین موضوعات برای کاربران شبکه های اجتماعی است.

اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر دارد که اکثر آن ها زیر 40 سال سن دارند. یعنی اکوسیستم فوق العاده ای از کاربران جوان و تحصیل کرده و مطلع به فناوری اطلاعات در سراسر جهان را به وجود آورده تا فرصت های کسب و کار برای صاحبان برند و کاربران عادی برای تبادل اطلاعات و ارتباطات فراهم شود.

حضور در اینستاگرام، مثل حضور در لینکدین و یوتیوب و توییتر، نه تنها برای شرکت ها و سازمان ها، بلکه برای اشخاص حقیقی که صاحب نظر و ایده و محصول و کالا هستند، اهمیت بسیار دارد.

سلبریتی ها، چه در عرصه ورزش چه هنر و چه سیاست و آموزش، با اینکه شخص حقیقی هستند، اما با پرسونال برندینگ و استراتژی های بازاریابی گسترده، نسبت به جذب کاربر و تشویق آن ها به همراهی مداوم با پیج خود، اقدام می کنند.

 

در این گفتار، شما را با 10 روشی که سلبریتی های اینستاگرامی برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام در صفحه خود اقدام و از این راه، شهرت، معروفیت و کسب و کار خود را رونق می دهند، معرفی می کنیم. دیجی ممبر آمادگی دارد تا به صورت تضمینی و در اسرع وقت، نسبت به افزایش فالوور و لایک صفحات اینستاگرامی شرکت ها و برندها و صفحات هموطنان اقدام کند.

1

10 روش جذب و افزایش فالوور سلبریتی ها و شاخ های اینستاگرام

1.هشتگ ها را فراموش نکنید

یکی از روش های جذب فالوور هدفمند برای سلبریتی های اینستاگرام در داخل و خارج از کشور آن است که آن ها برای افزایش شانس دیده شدن پست های خود در اینستاگرام، از هشتگ های مرتبط با موضوع پست استفاده می کنند و مطالبشان را روی هشتگ های پربیننده مرتبط، تگ می کنند.

هوش مصنوعی اینستاگرام، ماه به ماه ، هوشمند تر می شود و به پست هایی که روی هشتگ های مرتبط با موضوع پست، تگ می شود، شانس دیده شدن بیشتر توسط دیگر کاربران می دهد. هشتگ های پربیننده در زمینه مد و لباس مثل: #FASHION. #FASHIONGRAM. #FASHIONISTA, #LUXURY  یا #STYLE از پر طرفدار ترین  هشتگ ها در حوزه فشن  است و میلیون ها پست روی آن ها تگ شده است.

وقتی سلبریتی ها پست خود در زمینه معرفی مد و لباس و استایل محبوب خودشان را روی این هشتگ ها تگ میکنند، کاربران زیادی که به این هشتگ های پربیننده و مطرح اینستاگرامی علاقمند هستند، به صورت ناخودآگاه با پست فلان سلبریتی آشنا می شوند و به صفحه او می آیند و مشتاق به لایک و فالو پیج وی می شوند.

پس، هشتگ ها را به منظور افزایش شانس دیده شدن پست های خود در این پلتفرم ، فراموش نکنید. مخصوصا که درج لوکیشن برای هر پست شما، عامل دیگری برای جذب فالوور و لایک بیش تر است.

2.غوغای استوری ببین! فالوور سلامت می کند!

اگر دقت کرده باشید، برخی از سلبریتی های حوزه سینما و موسیقی ایران یا غیر ایران، چند صد پست در صفحه خود منتشر کرده و روزانه گاهی ده ها استوری به اشتراک می گذارند. استوری سبب می شود که کاربرانی که فلان سلبریتی را فالوو کردند، لحظه به لحظه در جریان جدید ترین اتفاقات سبک زندگی هنرمندان و چهره های محبوب خود در اینستاگرام قرار بگیرند.

 استوری های شبانه پاسخ به  سوالات و ارتباط با کاربران، از روش های همیشگی سلبریتی ها برای جذب فالوور و ارتقا فالوور است.

مثلا در پیج محمد رضا گلزار یا سحر قریشی، می توانید کلکسیونی از استوری های این دو شاخ اینستاگرام ایرانیان را تماشا کنید که آن ها از باشگاه های بدنسازی خود به اشتراک گذاشته اند!

پس اگر به دنبال جذب فالوور اینستاگرام هستید، سلبریتی ها و واینر ها به شما یادآوری میکند که اهمیت و ارزش استوری زنی جذاب و متنوع و برنامه ریزی شده در طول هفته را دست کم نگیرید چون فرصت آفرین است.

3.تولید محتوای پربیننده، پادشاه است

بیت کوین، پادشاه کریپتو کارنسی ها محسوب می شود. محتوا نیز پادشاه دنیای وب است. این جمله را همیشه در ذهن خود داشته باشید که توصیه حرفه ای ها به تازه واردان دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات است. یعنی چی؟ یعنی هیچ رمز ارزی بهتر از بیت کوین نیست و هیچ اتفاقی در فضای وب، بهتر از تولید محتوا نیست.

اگر محتوا نباشد، دنیای وب به خودی خود، ارزشی ندارد. پس باید محتوای خوب تولید کرد تا با محتوای خوب، بتوان مشتری یا کاربران را به سمت صفحه یا سایت خود ترغیب کنیم.

اهمیت تولید محتوای پربیننده برای جذب فالوور واقعی و لایک اینستاگرام ، موضوعی است که سلبریتی ها و شاخ های اینستاگرام و اینفلوئنسر ها و فشن بلاگر ها و توریسم بلاگر ها و فود بلاگر ها، به خوبی به آن واقف هستند.

اگر می خواهید پیجی با فالوورهای واقعی زیادی داشته باشید و پست های شما، لایک زیاد بخورد و فوروارد بشود و توسط افراد زیادی دیده شود، باید محتوای خوب و ارزشمند تولید کنید. در هر موضوعی که مشغول به فعالیت هستید یا مهارت یا تخصص دارید، برای افزایش لایک واقعی اینستاگرام و فالوور بایستی صفحه پابلیک  خود را به گونه ای آرایش کنید که با محتوای خوب و دوست داشتنی و غنی از اطلاعات مفید، کاربر به صفحه شما جذب شود و کاربر دائمی پیج شما شود.

گروه ما به شما در جذب و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می تواند کمک کند. تولید محتوای خوب، یعنی اطلاعات خوب، در موضوعات خوب، با گرافیک خوب در کم ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار بگیرد.

سلبریتی ها و شاخ ها به خوبی از فوتوشوت ها و پست های ویدیویی که در اینستاگرامشان به اشتراک می گذارند برای جذب فالوور و جریان سازی استفاده می کنند. مثل بهاره رهنما و مهناز افشار و... که صرفا بیانگر مشت نمونه خروار هستند.

4.اینفلوئنسر باشید . . .

برخی از سلبریتی ها و واینرهای ایرانی یا خارجی اینستاگرام مثل کیارا فراگنی (معروف ترین فشن بلاگر جهان) یا صدف بیوتی (معروف ترین بیوتی بلاگر ایرانی)، در واقع اینفلوئنسر هستند و با ارائه اطلاعات پر زرق و برق و آموزنده از دنیای مد و لباس و صنایع آرایشی، مخاطبان خود را که ترکیبی از دختران و پسران هستند، جذب می کنند و مدام شمار فالوور آن ها افزایش می یابد.

صفحه هر دو را نگاه کنید. ببینید چه تعداد عکس و ویدیو جذاب با داده های خوب در پیج آن ها به اشتراک گذاشته شده است و روی هشتگ های پر بیننده که در بالا اشاره کردیم، تگ شده است.

وقتی مثل اینفلوئنسر ها، اطلاعات مفید به مخاطب می دهد و او را به صورت داستان گونه، با نوشته ها و مطالب خود همراه و همگام می کنید، مخاطب مشتاق می شود که مرتب به صفحه شما مراجعه کند و اطلاعات صفحه شما را مرور کند.

اینفلوئنسر بودن و شدن یکی از راه  های جذب فالوور و لایک توسط سلبریتی های اینستاگرام در سال های اخیر است.  که درآمدزایی بسیاری نیز دارد.

5.جریان سازی دیجیتالی

یادتان هست هشتگ سلفی بدون آرایش یا #NOMAKEUPSELFIE یا زندگی سیاهان مهم است:

#BLACKLIVESMATTER. این ها جریانی به پا کرد در اینستاگرام تا میلیون ها عکس و ویدیو روی این هشتگ ها تگ شود. یا هشتگ معروف #METOO را به یاد دارید که قربانیان تجاوز جنسی در ایران و جهان، مطالب خود را روی ان هشتگ تک می کردند؟

چریان سازی دیجیتالی یعنی یک مفهوم پر مخاطب، ایجاد کرده و از مخاطبان بخواهید درباره آن حرف بزنند و مطالب خود را روی هشتگ مربوطه  که تولید کرده  اید، تگ کنند.

یکی از روش های برندینگ و بازاریابی دیجیتالی است که به افزایش  فالوور در اینستاگرام بسیار کمک میکند. سلبریتی ها از طریق این جریان سازی ها، درامد و لایک زیادی کسب میکنند.

6.تولید محتوای تصویری و ویدیویی در اینستاگرام

تولید محتوای ویدیویی در اینستاگرام، مخاطب و VIEW بیش تری می گیرد. می توانید بیش تر پیام خود را به مخاطب منتقل کنید و با او همراه شوید و او را با حرف و سخن خود درگیر کنید. اینستاگرام، شبکه اجتماعی است که اکثریت برای سرگرمی به آن می آیند.

ویدیوهای سرگرم کننده می تواند بسیار جالب توجه بود و زمینه جذب فالوور و افزایش  لایک پیج شما را فراهم کند. محتوای ویدیویی یک دقیقه ای مربوط به کسب و کار سلبریتی ها معمولا بازتاب های خبری پیدا می کند. مخصوصا اگر سلبریتی در مکانی خاص یا با برند خاصی همراه شده باشد یا گزارش خبری از یک اتفاق در فلان روز در فلان مکان را روایت کند.

تولید محتوای ویدیویی را جدی بگیرید. مخاطب را جذب و او را به لایک صفحه شما ترغیب میکند.

7.راه اندازی کمپین های جذاب

بهاره رهنما و بهنوش بختیاری تاکنون نشان داده اند که چه اندازه کمپین های اینستاگرامی  می تواند هم فالوور و لایک بیش تری برای آن ها به ارمغان بیاورد هم در برندینگ آن ها کمک کند وهم برایشان درآمدزایی کند.

هر از گاهی از طریق  کمپین های دیجیتالی با کمک برندها و مجموعه های فعال در این زمینه، در روزهای خاصی از ماه و ساعت خاصی از روز، مسابقه ای، نظرسنجی و . . . راه اندازی کنید تا کالا و خدمات شما بیشتر و بهتر دیده شود.

8.برنامه تولید محتوا داشته باشید

برای هر کاری باید برنامه داشت. تولید محتوا برای شبکه های مجازی مختلف نیز برنامه می طلبد. اگرهر روز نمی توانید پست بزنید، هفته ای این کار انجام شود اما با برنامه. با هدف. با استراتژی. بعضی از اینفلوئنسر ها و سلبریتی ها، تیم تولید محتوا دارند که با برنامه، محتوا را تولید و به اشتراک می گذارد.

برای جذب لایک و فالوور بیش تر در اینستاگرام، حتما برنامه تولید محتوا داشته و از حرفه ای ها، مشورت بگیرید.

مخاطب گرامی

اگر سوال یا تجربه ای درباره افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام توسط پیج سلبریتی ها دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک این گفتار دیجی ممبر را از طریق کانال ها و گروه هایی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید به اطلاع دوستان و آشنایان برسانید تا از خدمات گروه ما برای افزایش ممبر بهره مند شوند.

9.داستان گویی در اینستاگرام

داستان گویی در شبکه های مجازی یکی از بهترین روش های جذب و افزایش فالوور است، زیرا انسان ها از همان کودکی عاشق داستان و قصه هستند و این عشق و علاقه از زمان کودکی در درون تمامی انسان ها هستند.

حالا موضوع این است که شما چگونه به کمک داستان گویی باید فالوور اینستاگرام جذب کنید. این مسئله بیشتر برمی گردد به استراتژی تولید محتوا یعنی شما باید در زمان استراتژی تولید محتوای خود باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که هر پست شما تکمیل کننده پست قبلی شما باشد. این نکته باعث افزایش بازدید پست ها و استوری های اینستاگرام شما نیز می شود.

مردم برای اینکه ادامه محتوای قبلی را مشاهده کنند، منتظر پست بعدی شما می نشینن و همیشه جزو طرفداران شما می مانند این روش بهترین روش جذب و نگهداری فالوور است تا پیج شما کمترین ریزش را داشته باشند.

این نکته را به یاد داشته باشید که هر پست شما جواب پست قبلی است و ایجاد یک سوال جدید در ذهن مخاطب است.

10.استمرار نقطه قدرت و تفاوت است

دهمین و آخرین راز برملا شده جذب و افزایش فالوور توسط سلبریتی و واینر های اینستاگرام این است که در تولید محتوا استقامت خاصی دارند و به صورت مستمر دارند تولید محتوای جالب و مفید (حالا شاید جالب) برای مخاطبشون می کنند.

شما هم باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که ممکن است این مسیر زمان بر باشد و شاید چندین ماه یا سال برای پیشرفت و رسیدن به به عدد خاصی از فالوور زمانبر و طولانی باشد.

این بود 10 راز مهم جذب و افزایش فالوور سلبریتی ها، شاید الان در ذهن خودت بگی که این 10 نکته شما کاملا تکراری و قدیمی است، اما من توصیه میکنم که دوباره وقت بزاری و این متن را بخونی ، البته نه اینکه فقط بخونی بلکه همراه با هونده نکته برداری کنید و در موردشون فکر کنید، بعدش برید بهترین و پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام (سلبریتی ها و شاخ ها و واینرها) را مشاهده و بررسی کنید. مطمئنا دید بازتری به قضیه پیدا خواهید کرد.