۰ نفر

قیمت شیرآلات ارزان بسیار وسوسه کننده است! امّا مرز این وسوسه کجاست؟

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبر: 548269
قیمت شیرآلات ارزان بسیار وسوسه کننده است! امّا مرز این وسوسه کجاست؟

یکی از لوازم ضروری ساختمان، شیرآلات بهداشتی است. بیشتر خریداران به دنبال خرید شیرآلاتی هستند که هم کیفیت و کارایی داشته باشد و هم در طراحی آن دقت و ظرافت کافی به کار رفته باشد. علاوه بر این، تنوع در رنگ و سبک نیز اهمیت بسیاری دارد. تمام این موارد به کنار؛ قیمت شیرآلات امّا همچنان اولین عاملی است که توجه خریداران را جلب می کند. قیمت شیرآلات ارزان می تواند بسیار وسوسه کننده باشد. امّا آیا خرید شیرآلات ارزان همیشه به صرفه ترین راه حل است؟ ویژگی های شیرآلات ارزان قیمت استاندارد و با کیفیت چیست؟

تأثیر کیفیت در قیمت انواع شیرآلات

خرید شیرآلات یکی از کارهای اساسی برای تجهیز سرویس حمام و دستشویی و آشپزخانه منازل است. امروزه با وجود مسائل اقتصادی، توجه به قیمت شیرآلات نکته‌ای اساسی در خرید شیرآلات مانند سایر لوازم خانه شده است. بسیاری از تولید کنندگان شیرآلات نیز به تولید انواع شیرآلات از شیرآلات بهداشتی ارزان تا معمولی و لوکس می پردازند.

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات با دست قابل تشخیص نیست. به طور مثال، شیرآلات ارزان قیمتِ باکیفیت نیز ممکن است از نظر وزنی سبک باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات، نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه، مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

خریداران بسیاری باور دارند که ارزان بودن قیمت شیرآلات لزوماً مربوط به کیفیت پایین مواد اولیه و جنس یا ملزومات شیرآلات ارزان است. درصورتی که نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شیرآلات ارزان لزوماً کیفیت پایینی ندارند حتی اگر وزن آن ها به اندازه وزن شیرآلات لوکس نباشد. اگر جنس شیرآلات یکسان باشد، وزن فقط نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیرآلات است و نه جنس مواد اولیه که مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است. حتی می توان گفت بعضی اوقات وزن بالاتر به معنی کیفیت پایین است. به طور مثال، شیرآلات سربی با وجود وزن بسیار بالا برای سلامت مصرف کنندگان مضر است. پس نمی توان در مورد کیفیت شیرآلات حکم کلی صادر کرد و باید با بررسی ویژگی هایی که نشان دهنده کیفیت بالای شیرآلات هستند بهترین شیرآلات ارزان را انتخاب کنید.

2

قیمت شیرآلات ارزان، مهم ترین نشانه کیفیت شیرآلات ارزان قیمت است. با گشت و گذار در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی شیرآلات می توانید در مورد متوسط قیمت ست شیرآلات ارزان اطلاعات کاملی به دست آورید. با توجه به این قیمت برای خود مرزی تعیین کنید. اگر قیمت شیرآلات بهداشتی ارزان مورد نظر شما، پایین تر از قیمت متوسط شیرآلات ارزان تولید شده توسط برندهای معتبر است، اصلا به سراغ خرید آن نروید! چرا که تولید شیرآلات استاندارد هزینه هایی دارد و قیمت شیرآلات ارزان و با کیفیت باید هزینه های تولید آن را پوشش دهد. شیرآلات بسیار ارزان امکان ندارد استاندارد باشد.

ویژگی شیرآلات ارزان با کیفیت و استاندارد

شیرآلات ارزان قیمت می تواند کیفیتی مشابه با کیفیت شیرآلات لوکس داشته باشد. خرید شیرآلات ارزان  استاندارد با توجه به جنبه‌های فنی و کیفی محصول، نیاز به اطلاعات کافی و بررسی دقیق دارد. در این بخش مهم ترین ویژگی های شیرآلات ارزان و با کیفیت که باید در کنار قیمت شیرآلات ارزان در نظر بگیرید، بررسی شده است.

جنس شیرالات ارزان

به طور کلی جنس ماده اولیه در اکثر شیرآلات آلیاژ شمش برنج است. میزان سرب موجود در این آلیاژ نباید بیش از 5/2 درصد باشد؛ چراکه برای سلامتی انسان مضر خواهد بود. بنابراین در هنگام خرید شیرآلات ارزان با کیفیت حداقل باید به جنس در کنار قیمت شیرآلات ارزان توجه کنید. از خرید شیرآلات پلاستیکی و یا سربی خودداری کنید، حتی اگر وزن بالایی داشتند (که نشان دهنده کیفیت نیست!) و یا قیمت آن ها ارزان بود.

نوع آبکاری و کیفیت پرداختکاری شیر آلات ارزان

یکی از خصوصیاتی که لازم است حتما شیرآلات ارزان از آن بهره مند باشند آبکاری با کیفیت است. آبکاری شیرآلات ارزان با کیفیت به مرور زمان دچار مشکل نمی شود و در زمان خرید نیز خط و خش ندارد. حتماً آبکاری شیرآلات ارزان مورد نظر خود را در نور مناسب بررسی کنید. علاوه بر این حتماً دقت کنید که در سطح شیرآلات ارزان انتخابی شما اثری از موج نباشد. البته این نکته تاثیر چندانی در کیفیت نخواهد داشت اما از جمله ظرافت هایی است که می تواند تأثیر خود را در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بگذارد.

3

گارانتی شیرآلات ارزان با کیفیت

یکی از مواردی که کیفیت یک محصول را تضمین می‌کند، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. در زمان انتخاب و خرید شیرآلات ارزان با کیفیت، توجه به این عامل ضرورت دارد. چنانچه شیرآلات ارزان قیمت مورد نظر شما دارای گارانتی معتبر نبود باید از خرید آن صرف نظر نمایید و به دنبال خرید شیرالات ارزان با کیفیت مطلوب و دارای گارانتی باشید تا اگر در زمینه محصول، مشکلی به وجود آمد بدون نیاز به هزینه اضافی قابل حل باشد. به عبارت ساده گارانتی معتبر نشان دهنده اطمینان تولیدکننده به کالای تولید شده توسط او است و اعلام این نکته که مسئولیت محصول خود را تمام و کمال می پذیرد.

مرز پایین ترین قیمت ست شیرآلات ارزان کجاست؟

همیشه ممکن است در بازار شیرآلات ارزان تر وجود داشته باشد! به طور کلی ارزان بودن نسبی است. بله! شیرآلات برنجی از شیرآلات استیل ارزان تر است و شیرآلات پلاستیکی از شیرآلات برنجی. شیرآلات غیر استاندارد معمولاً قیمت پایین تری دارند. شیرآلاتی که تولیدکننده های زیر پله ای آن ها را مونتاژ کرده اند و مشمول هزینه های سیستمی تولیدکنندگان معتبر مانند هزینه نیروی انسانی و سایر هزینه های کارخانه ای سیستماتیک نیستند، قیمت پایین تری دارند. اما شما به دنبال چه نوع شیرآلات ارزانی هستید؟ برای شما کدام ویژگی شیرالات اهمیت بیشتری دارد؟ قیمت یا کیفیت یا ترکیبی از هر دو؟ پاسخ این سوال نیز نسبی است و فقط خود شما از آن آگاهی دارید. پس با توجه به ترجیح خود و با در نظر گرفتن ترکیبی از عوامل بالا مناسب ترین ست شیرآلات ارزان قیمت را برای خود انتخاب کنید.

4

خرید اینترنتی انواع شیرآلات ارزان

راه و رسم و روش خرید بهترین شیرآلات ارزان چه از فروشگاه های فیزیکی و چه از فروشگاه های اینترنتی شیرآلات یکسان است. در هر دو روش باید در مورد قیمت شیرآلات ارزان و سایر ویژگی هایی که نشان دهنده کیفیت شیرآلات مورد نظر شماست، اطلاعات کاملی جمع آوری کنید. جهت مقایسه انواع شیرآلات و خرید اینترنتی شیرآلات می توانید به فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (https://www.kavianhamafza.com) سری بزنید. در این وب سایت در کنار قیمت شیرآلات، اطلاعات کاملی در مورد داستان و ایده تولید هر مدل آورده شده است. علاوه بر این، اطلاعات تخصصی و جامعی در زمینه انتخاب بهترین شیرآلات، تعمیر شیرآلات، تمیز کردن و نگهداری از شیرآلات و ... را می توانید در بخش بلاگ سایت کاویان مطالعه نمایید.